کد خبر 1534535
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۹
شبکه فساد در کرمان متلاشی شد

رییس‌کل دادگستری کرمان از شناسایی و دستگیری چهار نفر از سرشبکه‌های اصلی یک باند فساد در چندین شهرستان استان کرمان خبر داد.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام ابراهیم حمیدی افزود: اعضای این باند به اتهام ارتشا، رشاء، کارچاق کنی و مدعی نفوذ در دستگاه قضایی، مورد رصد اطلاعاتی نامحسوس ماموران حفاظت و اطلاعات دادگستری این استان قرار گرفتند و تحت تعقیب قضایی هستند.

وی اظهار داشت: عزم دستگاه قضایی استان کرمان در برخورد با مفاسد چه در درون دستگاه و چه در بیرون از سیستم جدی است و بدون اغماض با هر فردی در هر رده‌ای که مرتکب تخلف و جرم شود با قاطعیت برخورد خواهد شد.

رییس شورای قضایی استان کرمان به انهدام و دستگیری اعضای این باند در جنوب استان کرمان نیز اشاره کرد و گفت: در این رابطه علاوه بر بازداشت چهار متهم، ۶ کارشناس رسمی دادگستری، هشت کارچاق کن و تعدادی کارمند از ادارات مختلف تحت تعقیب قضایی قرار گرفته‌اند.

حمیدی با تاکید بر اینکه هیچ خط قرمزی در مسیر مبارزه با مظاهر فساد در درون و پیرامون دستگاه قضایی وجود ندارد، بیان کرد: با افرادی که با اعمال متقلبانه و سوء‌ استفاده از عناوین جعلی، به اعتماد عمومی مردم آسیب می‌زنند، قاطعانه برخورد خواهد کرد.

وی در پایان از اقدامات مؤثر حفاظت اطلاعات دادگستری استان کرمان، رؤسا و دادستان‌های حوزه‌های قضایی، قضات و کارمندان دادگستری استان کرمان، به ویژه رییس دادگستری و دادستان جیرفت در زمینه مبارزه و مقابله با باندهای فساد، تشکر و قدردانی کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس