ادامه تعطیلی سراسری مدارس در فلسطین اشغالی تا سه شنبه

با تداوم درگیری بین شاخه نظامی حماس با نیروهای رژیم صهیونیستی، مدارس فلسطین اشغالی تا روز سه شنبه تعطیل شد.

به گزارش مشرق، با ادامه درگیری بین نیروهای مقاومت حماس و نیروهای رژیم صهیونیستی، مدارس واقع در فلسطین اشغالی تا روز سه شنبه تعطیل اعلام شد.

به نوشته روزنامه «یدیعوت آحارانوت» فرماندهی جبهه داخلی (رژیم) اسرائیل روز یکشنبه اعلام کرد که مدارس در سراسر اسرائیل دستکم تا سه شنبه تعطیل خواهند بود. مدارس در فلسطین اشغال از روز شنبه با شروع عملیات پیروزمندانه طوفان الاقصی تعطیل شدند.

جنبش مقاومت اسلامی حماس، صبح روز شنبه اراضی اشغالی از جمله تل‌آویو، اشدود و عسقلان را با صدها موشک و راکت هدف حمله قرار داد. همزمان با این حمله، نیروهای حماس به شهرک‌های صهیونیستی اطراف نوار غزه نفوذ کردند و چند نظامی صهیونیست را اسیر کردند و مناطقی را تحت کنترل خود درآوردند.

در تحولی دیگر، شبکه «کان» یکشنبه گزارش داد که «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم اشغالگر در جلسه امنیتی کابینه بند جنگ را تصویب کرده است؛ او برای این تصمیم وزرای کابینه و مقامات امنیتی تل‌آویو را دور زده و بدون مشورت تصمیم به جنگ گرفته است.

نتانیاهو امروز با برگزاری جلسه‌ای با حضور «یوآو گالانت»، وزیر جنگ رژیم اشغالگر، رئیس ستاد ارتش و تعدادی از وزرا و افسران ارتش، وضعیت درگیری‌های میدانی را در مقر وزارت دفاع تل‌آویو ارزیابی کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس