کان: نتانیاهو برای جنگ، همه را دور زد

شبکه صهیونیستی «کان» با انتشار گزارشی درباره جلسه امنیتی مقامات تل‌آویو، اعلام کرد: «بنیامین نتانیاهو» وزرای کابینه و مسئولان امنیتی را دور زده و بدون مشورت بند جنگ را تصویب کرده است.

به گزارش مشرق، شبکه صهیونیستی «کان» امروز، یکشنبه ۸ اکتبر گزارش داد که «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم اشغالگر در تصویب بند جنگ، وزرای کابینه و مقامات امنیتی تل‌آویو را دور زده و این تصمیم را بدون مشورت گرفته است.

براساس گزارش شبکه خبری «روسیاالیوم»، نتانیاهو امروز با برگزاری جلسه‌ای با حضور «یوآو گالانت»، وزیر جنگ رژیم اشغالگر، رئیس ستاد ارتش و تعدادی از وزرا و افسران ارتش، وضعیت درگیری‌های میدانی را در مقر وزارت دفاع تل‌آویو ارزیابی کرد.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی شب گذشته اذعان کرده بود: «ما در جنگ هستیم، نه یک عملیات نظامی. ما با نیرویی پاسخ خواهیم داد که دشمنان اسرائیل قبلاً هرگز آن را ندیده باشند».

جنبش مقاومت اسلامی حماس، صبح روز گذشته، شنبه ۷ اکتبر اراضی اشغالی از جمله تل‌آویو، اشدود و عسقلان را با صدها موشک و راکت هدف حمله قرار داد. همزمان با این حمله، نیروهای حماس به شهرک‌های صهیونیستی اطراف نوار غزه نفوذ کردند و چند نظامی صهیونیست را اسیر کردند و مناطقی را تحت کنترل خود درآوردند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 6
  • غیر قابل انتشار: 0
  • CA ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
    0 0
    اگر شهرکها را حماس از دست بدهد و یا تعداد شهرکهای دیگر را مورد حمله قرار ندهد، حتما اسرایلیها کشتار فلسطینیان در غزه را شروع خواهند کرد
  • IR ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
    4 0
    تنها راه اتصال غزه به کرانه باختری و هجوم به شهرکها و شهرهای اسراییله
  • IR ۱۹:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
    11 4
    در جواب کسی یا کسانی که میگویند چرا غیرنظامیان صهیون را میکشید اولا هیچ کس غیرنظامی نیست ثانیا اگر کسی توان جنگ کردن و اسلحه گرفتن نداشته باشد مثل نوزادان و بعضی کودکان و پیرمردها و زنها که تسلیم بشوند کشته نمیشوند و هر کس تسلیم بشود نظامی و غیرنظامی کشته نمیشود و اینکه جنازه دشمن را با لگدمالی و عکس و فیلم تحقیر میکنند از تاکتیکها و تکنیکهای جنگ برای تسلیم طرف مقابل است و عقلانی و شرعی و قانونی و درست است شما زمانی که طرف کشته میشود اعتراضی نمیکنی و نداری ولی با عکس مشکل داری قلبت منافق است مشکلت این است و اسراییل بینهایت برابر فلسطین در این هشتاد سال در مکانهای مختلف از غیرنظامیان ملتهای منطقه را قتل عام کرده است از جمله زنان و کودکان را بینهایتی توطئه گر اااابببلللهههه ناتوان زپرتی ابتر معنوی و مادی و غیره ....
    • US ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
      0 0
      همه آن حرامزاده ها مسلح هستند و ممهور الدم
  • IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
    0 0
    انتقامش شبیه انتقام سخت ما نباشه !!
  • IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
    3 1
    رژیم نجس یهود رفتنی است دست و پای آخر را می زند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس