کد خبر 1532793
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۳
گفت و شنود/ ای دروغگو!!

اگر قرار بود مردم ادعای سرویس‌های امنیتی آمریکا و اسرائیل و انگلیس و مدعیان اصلاحات و روزنامه‌های زنجیره‌ای حامی اراذل و اوباش را باور کنند که الان پُل نظام آن دست آب بود!

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: یکی از مدعیان اصلاحات درباره دختر ۱۶ ساله‌ای که در مترو بیهوش شده بود، نوشته است مردم گزارش رسانه‌های رسمی را باور نمی‌کنند! اگر باور می‌کردند که اتفاقات سال گذشته رخ نمی‌داد!

گفتم: اگر باور نمی‌کردند که همین مردم، اراذل و اوباش داعشی و اجاره‌شده از سوی سرویس‌های اطلاعاتی موساد و سیا و تحت حمایت مدعیان اصلاحات را قلع و قمع نمی‌کردند.

گفت: باید از او پرسید، حالا که توصیه می‌کند مردم به گزارش‌های نظام توجه نکنند! باید گزارش کدام رسانه‌ها را باور کنند؟! اگر قرار بود ادعای سرویس‌های امنیتی آمریکا و اسرائیل و انگلیس و مدعیان اصلاحات و روزنامه‌های زنجیره‌ای حامی اراذل و اوباش را باور کنند که الان پُل نظام آن دست آب بود!

گفتم: این آقا همان کسی است که به سفارش یک موسسه آمریکایی علیه جمهوری اسلامی ایران نظرسازی‌های وارونه تهیه می‌کرد و به همین جرم هم بازداشت شده بود! همان که برای عذرخواهی از جاسوس آمریکایی به فرانسه رفت و....!

گفت: پس بگو چرا این جماعت، دروغ‌پردازی و سیاه‌نمایی علیه ایران اسلامی را به عنوان یک ماموریت دنبال می‌کنند؟!

گفتم: از دروغگویی پرسیدند؛ آیا در همه عمرت یک سخن راست بر زبان آورده‌ای؟ گفت؛ اگر بگویم آری، دروغ دیگری گفته‌ام!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
    1 3
    مردم دیگه گرد بودن زمین و سفر به ماه رو هم باور نمیکنن این که چیزی نیست بعدشم چوپان دروغ گو از بس دروغ گفت کسی دیگه حرفاشو باور نکرد اگه راست میگین مردم شمارو باور دارن رفراندم بذارین
  • IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
    0 1
    ولش کن حاجی. آدم واسه هر تفاله ای که وقت و عمر ارزشمندش رو صرف نمی کنه. افسادات= تفاله های آمریکا و اسرائیل.
  • ... IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
    1 1
    اقای اژه ای هم بروبر داره نگاه میکنه این خائنان رو دارن از امکانات این کشور علیه خودمون استفاده میکنن مگه میشه مگه داریم در دنیا
  • IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
    0 1
    برای همین است که در ادبیات سیاسی امروز اصلاح طلب به معنی Bastard می باشد.و این در جمهور اسلامی ایران بوضوح ثابت شده است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس