کد خبر 1536939
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۰
ارتش اسرائیل

اخبار منتشر شده از سوی رسانه‌های غربی و رژیم صهیونیستی حکایت از آن دارد که نظامیان صهیونیست از حضور در جنگ سرپیچی می‌کنند، سیل بازگشت از سرزمین‌های اشغالی شتاب گرفته است.

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: ایهود باراک نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی گفته است «‌بزرگ‌ترین شکست تاریخمان را متحمل شده‌ایم‌».

گفتم: وزیر دارایی صهیونیست‌ها هم گفته است «‌با درد و سرافکندگی باید اعتراف کنیم که شکست خورده‌ایم‌».

گفت: پس بگو چرا به جای مقابله با رزمندگان مقاومت، از میدان جنگ فرار کرده و زنان و کودکان بی‌پناه را قتل عام می‌کنند؟!

گفتم: «‌زئیف شف‌» استراتژیست معروف رژیم صهیونیستی بعد از شکست این رژیم جعلی گفته بود «‌نظامیان اسرائیل برای میدان جنگ تربیت نشده‌اند. تخصص آنها شلیک به افراد بی‌دفاع در خیابان‌هاست‌»!

گفت: اخبار منتشر شده از سوی رسانه‌های غربی و رژیم صهیونیستی حکایت از آن دارد که نظامیان صهیونیست از حضور در جنگ سرپیچی می‌کنند، سیل بازگشت از سرزمین‌های اشغالی شتاب گرفته است، افسران رژیم با هو کردن نتانیاهو به او اجازه سخنرانی نداده‌اند و صهیونیست‌های شهرک‌نشین پا به فرار گذاشته‌اند و... این سرنوشت رژیم کودک‌کشی است که با دو خط آبی روی پرچم خود، داعیه از نیل تا فرات را داشت!

گفتم: قاتلی را به دار آویخته بودند، یکی از رفقایش پرسید، این سرنوشت نکبت‌بار را حدس می‌زدی؟! گفت؛ خواب دیده بودم که به جایگاه بلندی رسیده‌ام، نگو که تعبیر آن بالای دار بود!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۷:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    0 0
    احسنت
  • IR ۰۷:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    0 0
    طولانی شدن جنگ با استقامت غزه پلیلن کار اسراییله
  • شاهد IR ۰۷:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    0 0
    میشه نظر دورغ ننویسی کلی طبق رسانه های تصویری که اگه قبولشون داشته باشی نگین معاند کلی آدم داران ثبت نام میکنن برا جنگ با حماس بعد شما چی مگین اقا روزنامه کیهان اون فلسطین ها هستن مثل افغانها که باید بایستن کشورشون را پس بگیرن فرار میکنن ما هشت سال با تمام دنیا جنگیدیم وهزاران شهید دادیم ولی خاک به دشمن ندادیم و رهبری به نام امام خمینی داشتیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس