کد خبر 1534481
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۷
صابون داری؟! گفت و شنود

روزنامه‌های زنجیره‌ای و رسانه‌های فارسی‌زبان آمریکایی و اسرائیلی در یک اقدام هماهنگ با دلالان ارز، تلاش می‌کنند قیمت دلار را افزایش بدهند و این افزایش را به حساب جنگ در فلسطین ‌اشغالی بنویسند! 

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: چه خبر؟!

گفتم: روزنامه‌های زنجیره‌ای و رسانه‌های فارسی‌زبان آمریکایی و انگلیسی و اسرائیلی در یک اقدام هماهنگ با دلالان ارز، تلاش می‌کنند از یک‌سو قیمت دلار را افزایش بدهند و از سوی دیگر این افزایش را به حساب جنگ در فلسطین ‌اشغالی بنویسند!

گفت: ولی بر اساس روال جاری وقتی کشوری با بحران روبه‌رو می‌شود قیمت ارز آن به شدت کاهش پیدا می‌کند حالا با شکست مفتضحانه صهیونیست‌های تحت حمایت آمریکا باید قیمت دلار پایین بیاید.

گفتم:‌ قیمت ارز در عمل کاهش یافته ولی مثلث زنجیره‌ای‌ها و رسانه‌های فارسی‌زبان بیگانه و دلال‌ها به صورت کاذب و به اصطلاح نرخ تلگرامی قیمت را بالا اعلام می‌کنند. بیگانه‌ها برای انتقام شکستی که خورده‌اند، دلال‌ها مثل همیشه برای سودجویی و زنجیره‌ای‌ها که حسابشان معلوم است! همیشه مواضعشان با مواضع آمریکا و متحدانش همسان بوده است!

گفت: بیخود نیست که مردم گزارش‌ها و اخبار این رسانه‌ها را باور نمی‌کنند و یا با احتیاط دنبال می‌کنند.

گفتم: شخصی وارد بقالی شد و پرسید؛ صابون دارید؟ صاحب مغازه گفت؛ داریم. طرف گفت؛ پس دستت را حسابی بشور و بعد ۲۰۰ گرم پنیر بده!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    0 0
    مرگ بر روزنامه زنجیره ای و حامیاش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس