به گزارش مشرق، سید احمد رضوی، فعال رسانه با انتشار مطلبی در کانال خود در ایتا نوشت:

اگر کتاب خاطرات همفر را از زاویه مستنداتِ ایجاد وهابیت نگاه کنیم، کتابی با تناقضات متعدد و استناداتِ جعلی است که به هیچ عنوان قابل اتکا نیست. برای شناخت علل و چگونگی پیدایش وهابیت از بهترین منابعِ موثق کتابِ شناخت وهابیت نوشته آیت الله طبسی استاد درس خارج مهدویت و کلام و همچنین کتاب آئین وهابیت نوشته آیت الله سبحانی از مراجع بزرگوار تقلید است که میتواند مورد مطالعه قرار گیرد.

اما اگر کتاب خاطرات همفر را از زاویه شیوه های جاسوسی، نفوذ و ایجاد انحراف و تفرقه نگاه کنیم، کتابی است که میتواند به آشنایی و آگاهی ما به بخشی از ناگفته ها و رویه های انگلیس و جهان سلطه در این حوزه کمک کند. (البته این را نیز باید در نظر بگیریم که برخی از اسامی افراد، شهرها و کشورها تعمدا تغییر پیدا کرده است. لذا آنچه مهم است آشنایی ما با شیوه های نفوذ و انحراف و تفرقه است نه اسامی) ذکر این نکته نیز الزامی هست که یکی از بهترین کتابها در حوزه شناخت نفوذ کتاب نفوذ راهبردی نوشته دکتر گرجی است که مطالعه آن برای نیروهای انقلابی بسیار راهگشاست.

پ.ن.1: خاطرات همفر را در قالب یک رمان بدانید و بخوانید نه یک کتابِ تبیینی و مبنایی

پ.ن.2: شناخت شیوه های نفوذ دشمن، نباید موجب بزرگنمایی قدرت دشمن در ذهن ما شود بلکه باید موجب آگاهی ما از ترفندها و خباثت های دشمن شود که موثر در برهم زدن پازل اوست

در مجموع به عقیده من خواندن این کتاب بسیار مفید هست و توصیه میکنم حتما حداقل یکبار مطالعه کنید.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس