برگزاری نخستین جلسه استماع جمهوری‌خواهان درباره استیضاح «بایدن»

جمهوری‌خواهان مجلس نمایندگان آمریکا نخستین جلسه استماع تحقیقات درباره استیضاح جو بایدن رئیس جمهور این کشور را برگزار کردند.

به گزارش مشرق به نقل از روسیا الیوم، جمهوری‌خواهان در مجلس نمایندگان آمریکا امروز پنج شنبه نخستین جلسه تحقیقات استیضاح جو بایدن رئیس جمهور این کشور را آغاز و اعلام کردند که قصد دارند با ارائه توضیحات لازم به نمایندگانی که هنوز در این خصوص تردید دارند، زمینه لازم را برای استیضاح فراهم کنند.

جمهوری‌خواهان کمیته نظارت مجلس نمایندگان آمریکا در این جلسات مشخص می‌کنند که آیا رئیس‌جمهور آمریکا باید استیضاح شود یا خیر.

جمهوری‌خواهان در این جلسه تحقیقات خود در رابطه با دادوستدهای تجاری خانواده بایدن را منتشر می‌کنند و انتظار می‌رود که دموکرات‌ها با حمایت از بایدن، با اتهامات مطرح شده علیه او مقابله کنند.

کمیته نظارت آمریکا تحقیقات در خصوص اتهامات رشوه‌دهی و نفوذ خارجی در رابطه با خانواده بایدن و نهادهایی در کشورهایی از جمله اوکراین و چین را آغاز کرده است.

این کمیته در روز سه‌شنبه با استناد به اسناد بانکی اعلام کرد که هانتر بایدن در سال ۲۰۱۹ مبلغ ۲۶۰ هزار دلار را از سمت چین دریافت کرده است.

تحقیقات مربوط به استیضاح رئیس‌جمهور آمریکا در ۱۲ سپتامبر (۲۱ شهریور) توسط «کوین مک‌کارتی» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا اعلام شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس