۴ پهپاد اوکراینی در آسمان کریمه منهدم شد

در ادامه حملات پهپادی ارتش اوکراین در عمق خاک روسیه، رسانه‌های روسی از انهدام ۴ پهپاد در آسمان منطقه کریمه خبر دادند.

به گزارش مشرق، وزارت دفاع روسیه امروز دوشنبه اعلام کرد که سامانه‌های پدافند هوایی ارتش این کشور دیشب ۴ پهپاد اوکراینی را بر فراز شمال غربی دریای سیاه و آسمان جمهوری کریمه رهگیری و منهدم کردند.

هم‌زمان فرماندار استان بریانسک روسیه از سرنگونی دو پهپاد انتحاری اوکراینی و آسیب دیدن ساختمان ها در منطقه کورسک خبر داد.

حملات پهپادی و موشکی اوکراینی‌ها در عمق خاک روسیه افزایش یافته است.

وزارت دفاع روسیه روز جمعه هم با انتشار بیانیه‌ای درباره جزئیات حمله موشکی ارتش اوکراین به مقر ناوگان روسیه در دریای سیاه اعلام کرد در جریان حمله موشکی رژیم کی‌یف به شهر سواستوپل، ۵ موشک توسط سامانه های پدافند هوایی سرنگون شدند.

طبق بیانیه وزارت دفاع روسیه، در این حمله موشکی ساختمان مقر تاریخی ناوگان دریای سیاه آسیب دید و براساس اطلاع موجود یک سرباز روسی نیز کشته شده است.

دقایقی پس از حمله پهپادی ارتش اوکراین به مقر ناوگان دریای سیاه روسیه، «سرگئی آکسایونوف»، رئیس منطقه شبه‌جزیره کریمه هم اعلام کرد پدافند هوایی ارتش روسیه در این منطقه موشک‌های کروز شلیک‌شده ارتش اوکراین در آسمان کریمه را رهیگیری و منهدم کردند.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۳
    0 0
    وظیفه تک تک شما روسگدایان وطنی به عنوان سگهای کاخ دربار کرملین جانفشانی در راه ارباب پوتین است در نبود پریگوژین رهبر واگنر به جبهه های جنگ اوکراین و روسیه بشتابید و به عنوان مدافعان کرملین بجنگید و به درک واصل شوید که اگر خدای نخواسته شکستی برای روسیه در این معرکه حاصل شود هیمنه ارباب برای مدت های طولانی و شاید همیشه به باد فنا خواهد رفت و بی سرپرست خواهید شد
    • IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۳
      0 0
      آمریکایی حرام زاده خفه شو دیگه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس