خلیل زاده: درخواست زاهدی از رونالدو در زمین بازی وجهه خوبی نداشت

بازیکن تیم تراکتور تبریز گفت: 100 درصد قانون سقف قرارداد دور زده شده است.

به گزارش مشرق، شجاع خلیل زاده بعد از پیروزی یک بر صفر مقابل پرسپولیس در آسیا مدعی است هوادار تهران گفت: خدا را شکر می کنم که سه امتیاز بازی را با یک بازی خوبی گرفتیم و به فکری هم تبریک می گویم که تیم خوبی دارد. بازی سختی بود و خدا را شکر که سه برد متوالی به دست آوردیم که دل هواداران را شاد کنیم.

وی در مورد اینکه با وجود خوب نبودن به تیم ملی دعوت شدی، اظهار داشت: هر بازیکنی آرزویش بازی برای تیم ملی است. از قلعه نویی تشکر می کنم که تمام بازی های لیگ را نگاه می کند و انگیزه خوبی برای بازیکنان است. هر وقت برای تیم ملی بازی کردم تمام تلاشم را کرده ام و الان مهم تراکتور است و دو هفته خوب نداشتیم و هواداران ناراحت بودند ولی خدا را شکر سه برد متوالی به دست آوردیم.

خلیل زاده در مورد حس خودش از کاپیتانی تیم ملی عنوان کرد: هر بازیکنی آرزویش این است که کاپیتان تیم ملی باشد. من هم خوشحالم امیدوارم هر کاپیتانی باشد باعث موفقیت تیم شود.

وی در مورد تقویم مسابقات لیگ گفت: بازی ها باید برگزار شود اینکه تیمی 2 بازیکن دارد بازی ها لغو می شود این درست نیست. در لیگ عربستان هر سه روز بازی می کنند بدن بازیکنان آماده تر می شود امیدوارم برگزاری مسابقات لیگ ما ادامه داشته باشد. از تاج و فدراسیون خواهش می کنم زمین های خوبی داشته باشیم. من در زمین آزادی با تیم ملی بازی کردم این زمین فاجعه است به نظرم مسابقه بعدی لیگ قهرمانان آسیا اصلا نباید برگزار شود. در آزادی در همین دستگردی بازی را برگزار کنند زمینش خیلی بهتر از آزادی است و حتی خود ما هم می ترسیدیم در آزادی مصدوم شویم.

بازیکن تراکتور در مورد اینکه رونالدو هم شب گذشته می ترسید بازی کند، گفت: اصلا بازی نمی کرد. ترابی اول بازی مصدوم شد و سرلک هم سر خورد و زرد گرفت و اخراج شد. جای تراکتور و استقلال در آسیا خالی است و دوست داشتیم که در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشیم.

وی در مورد امکانات ضعیف فوتبال ایران گفت: بخدا بازی قبل که برای تیم ملی بازی کردیم خجالت می‌کشیدم در آن زمین بازی کنم زمین آزادی برای فوتبال بازی کردن نیست. کشور بزرگی هستیم اما امکانات فوتبال مان صفر است. بهترین ورزشگاه ما آزادی است ولی زمینش فاجعه است ابتدا باید زمین را درست کنند. ادعا داریم ولی بازیکنان بزرگ دنیا می آیند در آزادی هفته آینده هم الهلال باید با نساجی بازی کنیم. امیدوارم نگاه ملی باشد و نگذارند بازی در این ورزشگاه برگزار شود. شرمنده کشورهای دیگر می شویم با این زمین چمن!

خلیل زاده با اشاره به حق پخش تلویزیونی گفت: تلویزیون که حق پخش را نمی‌دهد حداقل دو دوربین درست و حسابی بخرید و بیاورید مثل کشورهای دیگر آبرومان نرود تا بازی را درست و حسابی ببینیم. در بازی دیشب وقتی ویدئو چک می خواست تصاویر را پخش کند اصلا مشخص نبود چه چیزی پخش می‌شود و سریع تصاویر را قطع کرد. دوربین هنگ کرد! نتوانست خط آفساید را بگیرد. دوربین که می توانیم بیاوریم اگر تحریم بودیم VAR می آمد حالا همین را نگه داریم.

بازیکن تیم تراکتور در مورد جرایم کمیته انضباطی گفت: سقف قرارداد نباید بگذارند. از نظر من الکی است. حالا که گذاشتند نباید دور بزنند. صدرصد این قانون دور زده شده اگر می خواهند برخورد کنند درست برخورد کنند از رئیس کمیته انضباطی هم تشکر می کنم بسیار ادم خوبی است.

وی در مورد واکنش های مردم کشور به حضور رونالدو گفت: دلخوشی مردم ما فوتبال است و نباید این دلخوشی را بگیریم همه ما رونالدو را دوست داریم می توانستیم سازماندهی درستی کنیم تا فنسی بگذارند تا مردم ببیندش و لذت ببرند دنبال اتوبوس دویدن درست نبود. بزرگترین و محبوب ترین بازیکن دنیاست و هرجای دنیا برود همین طور است.

وی در مورد درخواست گرفتن پیراهن کریس رونالدو از سوی شهاب زاهدی پس از پایان دیدار النصر و پرسپولیس گفت: بازیکنان هم رونالدو را دوست دارند ولی وجهه خوبی نداشت بهتر بود بازیکن در راهرو رختکن لباسش را بگیرد نه داخل زمین درست نبود بهتر بود در راهرو می گفت که داداش ! لباست رو بده یا می داد یا نه بهتر از این بود که مقابل دوربین ها اینکار را کرد آن هم وقتی بازیکن باشگاه بزرگی هستید و هوادار دارید و جهه خوبی ندارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 2
  • زنده بادایران عزیز IR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
    12 8
    کی از تو نظر خواست؟؟! تو چیکاره پرسپولیسی؟؟
    • ترنم IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
      0 0
      دمت گرم
  • IR ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
    13 5
    فنسی بگذارند تا مردم ببیندش و لذت ببرند؟ مگه باغ وحشه؟
  • پرسپولیس قهرمان IR ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
    16 3
    خخخ، لوگوبوس حرف از شخصیت و وجهه میزنه، خنده داره
  • حجت مرادی قیلقاج IR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
    0 0
    میگن شهاب زاهدی دچار ضایعه مغزی شده بعد از اینکه رونالدو بهش گفته نه پیراهنم رو نمیدم 🤣🤣🤣
  • IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
    0 0
    چقدر خوب حرف میزنه.
  • IR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
    0 0
    لنگی ان دیگه
  • رضا IR ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۰
    0 0
    خود من اگر بخواهم از کسی چیزی بگیرم،چندین بار در ذهنم مرور می کنم اگر کوچکترین شکی داشتم که نمی دهد،درخواست نمی کنم.بسیار زننده و زشت بود.
  • مجید IR ۰۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۰
    0 0
    لونگی ها همشون مایه ابرو ریزی😜
  • IR ۰۷:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۰
    0 0
    خیلی کمبود ظرفیت داریم اصلا فوتبال چی که مگید تمام امکانات کشور خرج فوتبال بشه حیف از یک ریال
  • IR ۰۸:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۰
    0 0
    فقط میدونم فقر فکری زیاد دارید اصلا مهم نیست که رونالدو کی اینقدر خودتون خار ذلیل نکنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس