مقامات قاهره با تل‌آویو برای آرام‌سازی اوضاع با غزه رایزنی کردند

در شرایطی که منابع خبری از شنیده شدن صدای انفجار در نوار غزه خبر می دهند، مقامات مصری در راستای آرام سازی اوضاع در این باریکه با مقامات تل آویو رایزنی کردند.

به گزارش مشرق، رسانه‌های عبری زبان از تماس‌های گسترده مصر و رژیم صهیونیست برای آرام‌سازی اوضاع با نوار غزه و جلوگیری از تشدید تنش و درگیری‌ها در این منطقه خبر دادند.

اوضاع در امتداد نوار مرزی شرق غزه در پی حمله نظامیان اشغالگر صهیونیست به تظاهرات‌ها و فعالیت‌های مردمی فلسطینیان متشنج شده و با شهادت یوسف رضوان جوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در این منطقه، شمار شهدای غزه پس از ازسرگیری تظاهرات‌های مرزی غزه به ۶ نفر افزایش یافته و ده‌ها نفر هم تاکنون مجروح شدند.

روعی کایس خبرنگار شبکه عبری زبان کان تاکید کرد که در کل طول تابستان بحث تنش با لبنان و احتمال درگیری در مرزهای شمالی بود اما در نهایت تنش و درگیری‌ها دوباره در مرزهای غزه اتفاق افتاد.

برخی منابع از شنیده شدن صدای انفجار در جنوب نوار غزه خبر دادند. منابع محلی اعلام کردند که نظامیان اشغالگر صهیونیست به سمت اراضی کشاورزی فلسطینیان در منطقه ابو صفیه در شرق جبالیا گاز اشک‌آور شلیک کردند. صدای انفجارهای شنیده شده در جنوب نوار غزه هم ناشی از شکستن دیوار صوتی توسط جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی بوده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس