تیراندازی به سوی اشغالگران در مرز میان نوار غزه و اراضی اشغالی

همزمان با تظاهرات فلسطینیان در شرق نوار غزه، مبارزان فلسطینی در مرز میان این باریکه و اراضی اشغالی به سوی نظامیان صهیونیست آتش گشودند.

به گزارش مشرق به نقل از سما، همزمان با تظاهرات فلسطینیان در مرز میان نوار غزه و اراضی اشغالی، مبارزان فلسطینی به سوی یک خودرو نظامی ارتش رژیم صهیونیستی و دیگر نظامیان صهیونیست تیراندازی کردند. هنوز آماری درباره تلفات صهیونیست‌ها در نتیجه این اقدام مبارزان فلسطینی منتشر نشده است.

از سوی دیگر جوانان فلسطینی چندین لاستیک خودرو را در این منطقه و در نزدیکی سیم‌خاردارهای موجود در نوار مرزی به آتش کشیده‌اند. علاوه بر این چندین مجموعه بالن آتش‌زای جدید از سمت غزه به سوی شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف غزه فرستاده شده است. همچنین جوانان فلسطینی چندین بمب دست‌ساز و نارنجک را در نقاط مختلف مرز میان نوار غزه و اراضی اشغالی منفجر کردند.

در جریان تظاهرات امروز فلسطینیان ساکن نوار غزه در مرزهای شرقی این باریکه با اراضی اشغالی، نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی تاکنون ۳ فلسطینی را به ضرب مستقیم گلوله، زخمی کرده‌اند. این نظامیان از داخل مواضع خود و از داخل خودروهای نظامی ارتش رژیم صهیونیستی، نسبت به هدف قراردادن تظاهرات‌کنندگان فلسطینی اقدام کرده‌اند.

نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی، به سوی فلسطینیانی که در شرق نوار غزه دست به تظاهرات زده‌اند گلوله گاز اشک‌آور نیز پرتاب کرده‌اند.

گفتنی است وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه روز جمعه نیز اعلام کرد که دست کم ۲۲ فلسطینی در شرق غزه به ضرب گلوله نظامیان اشغالگر صهیونیست زخمی شدند.

بر اساس این گزارش، شماری از فلسطینیان در جریان یورش عصر روز جمعه نظامیان صهیونیست به آنها در شرق غزه زخمی شدند.

نظامیان صهیونیست از داخل مواضع و خودروهای خود به سمت فلسطینیانی که در نزدیکی دیوار حائل در شرق غزه تجمع کرده بودند بمب‌های گازی و گاز اشک آور شلیک کردند.

این تجمع‌ها و تظاهرات‌ها در شرق نوار غزه در اعتراض به محاصره غزه و جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان و مقدسات برگزار می‌شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس