کد خبر 1532407
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۰
تظاهرات ضد دولتی در آلمان و درخواست توقف حمایت از اوکراین+ فیلم

هزاران آلمانی ضمن حضور در خیابان های اصلی پایتخت این کشور، ضد سیاست های دولت اولاف شولتز شعار دادند و توقف حمایت های برلین از اوکراین را خواستار شدند.

به گزارش مشرق به نقل از روسیا الیوم، هزاران آلمانی امروز به مناسبت مراسم موسوم به «روز وحدت» در برلین تجمع کردند و خواستار کناره‌گیری دولت اولاف شولتز صدر اعظم این کشور و پایان دادن به تسلیح و تأمین مالی اوکراین به هزینه خود شدند.

فراخوان برای برگزاری این تظاهرات توسط فعالان نزدیک به حزب راستگرای «آلترناتیو برای آلمان» و جنبش Koerdenker، جنبشی که چندین سازمان راستگرا مانند Pegida را متحد می‌کند، صادر شده بود.

شرکت کنندگان در تظاهرات خواستار برگزاری نظرسنجی مردمی قبل از اتخاذ تصمیمات مهم شدند. یکی از معترضان گفت: ما به چپ، راست یا میانه اهمیتی نمی‌دهیم. ما از دموکراسی حمایت می‌کنیم، چیزی که اکنون وجود ندارد.

تظاهرات ضد دولتی در آلمان و درخواست توقف حمایت از اوکراین+ فیلم

این معترض همچنین حضور در خیابان‌ها را برای اعتراض به مشارکت آلمان در حمایت نظامی از اوکراین خواستار شد و تأکید کرد: ما دیگر اهمیتی نمی‌دهیم که چه کسی درست می‌گوید و چه کسی اشتباه می‌کند، روسیه، اوکراینی یا آمریکا. بلکه مهم این است که آلمان علیه جنگ باشد.

یکی دیگر از معترضان خواستار تغییر دولت اولاف شولتز شد زیرا او معتقد است که این دولت در سیاست انرژی اشتباه کرد و اقدامات نامناسبی را برای مقابله با ویروس کرونا انجام داد.

در این تظاهرات درخواست‌هایی نیز مبنی بر خروج آلمان از ناتو و سازمان جهانی بهداشت و آزادی «جولیان آسانژ» بنیانگذار ویکی لیکس مطرح شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • FR ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۱
    0 0
    وظیفه تک تک شما روسگدایان وطنی به عنوان کاخ دربار کرملین جانفشانی در راه ارباب پوتین است در نبود پریگوژین رهبر واگنر به جبهه های جنگ اوکراین و روسیه بشتابید و به عنوان مدافعان کرملین بجنگید و به درک واصل شوید که اگر خدای نخواسته شکستی برای روسیه در این معرکه حاصل شود هیمنه ارباب برای مدت های طولانی و شاید همیشه به باد فنا خواهد رفت و بی سرپرست خواهید شد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس