النصر عربستان

نگاهی به جایگاه نماینده عربستان در گروه E مسابقات لیگ قهرمانان در لیگ سعودی مشخص می‌کند پرسپولیس با چه تیمی دیدار خواهد کرد.

سرویس ورزش مشرق - تیم النصر عربستان اولین حریف پرسپولیس در چهارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان ۲۰۲۳ آسیا در شرایطی به مصاف پرسپولیس می‌آید که برخلاف پرسروصدا بودن و هزینه هنگفتی که داشته نتایج قابل توجهی کسب نکرده است.

لقب عجیب تیم النصر در عربستان

درباره تیم سعودی، حریف اول پرسپولیس باید گفت طرفداران این تیم در طی سالیان متمادی لقب «شوالیه ها – خورشید تابان» را برای تیم محبوب شان انتخاب کرده و معتقدند بازیکنان النصر شجاعتی بی مثال همچون شوالیه ها و درخششی مانند خورشید تابان دارند که هر حریفی را تحت تأثیر قرار می دهد.

تیم ششم جدول عربستان!

النصر عربستان تا اینجای فصل از مجموع ۶ بازی خود در لیگ برتر کشورش چهار برد و دو شکست را تجربه کرده است. یاران رونالدو پس از ۲ باخت پیاپی در ابتدای فصل، ۴ بازی بعدی را برده اند تا از جمع مدعیان عقب نمانند.

عملکرد نه چندان خوب النصر در لیگ عربستان/ خط حمله قدرتمند و دفاع نفوذ پذیر!

نتایج نه چندان قابل دفاع!

تیم النصر عربستان تا اینجا با کسب ۱۲ امتیاز در رده ششم جدول رده‌بندی دیگه سعودی پس از تیم‌های الهلال، الاتحاد، الاهلی، التعاون و الاتفاق قرار گرفته است. نتیجه‌ای نه چندان خوب که در قبال هزینه‌های هنگفتی که مدیران این باشگاه سعودی برای النصر انجام داده‌اند قابل دفاع نیست و این تیم را در قیاس با الهلال و الاتحاد شبیه به تبل توخالی کرده است.

عملکرد نه چندان خوب النصر در لیگ عربستان/ خط حمله قدرتمند و دفاع نفوذ پذیر!

دومین خط حمله برتر عربستان

اما ۱۸ گل زده تیم النصر عربستان در ۶ بازی ابتدایی مشخص می‌کند این تیم پس از الهلال بهترین خط آتش را به خود اختصاص داده است و از این نظر یکی از تیم‌های گلزن در جدول ۱۸ تیمی لیگ برتر کشور عربستان به شمار می‌رود. میانگین ۳ گل زده در هر ۶ مسابقه آمار خطرناکی محسوب می شود که می تواند هشدار جدی برای خط دفاعی پرسپولیس به شمار برود. تیم الهلال با ۲۰ گل زده تا اینجا بهترین خط حمله لیگ عربستان را به خود اختصاص داده است.

سومین خط دفاع سعودی‌ها

نگاهی به تعداد گل‌های خورده النصر نیز مشخص می‌کند این تیم بعد از تیم‌های الاتحاد با ۴ و التعاون با ۵ گل خورده سومین خط دفاع برتر را به خود اختصاص داده است. هم تیمی‌های کریستیانو رونالدو تا اینجا در شش بازی ۶ گل دریافت کرده‌اند که میانگین یک گل خورده در هر بازی را برای تیم بر جای می‌گذارد. البته غیر از تیم النصر تیم‌های الهلال و الاتفاق نیز هر کدام با شش گل خورده شرایطی مشابه با النصر را تجربه می‌کنند و سومین تیم‌های برتر به لحاظ خط دفاعی به شمار می‌روند.

عملکرد نه چندان خوب النصر در لیگ عربستان/ خط حمله قدرتمند و دفاع نفوذ پذیر!

قهرمان و صدرنشین ایران رودرروی ششمی‌ها

لازم به یادآوری است تیم پرسپولیس فصل گذشته با کسب قهرمانی در لیگ برتر، جام حذفی و سوپرجام هر سه عنوان کاپ فوتبالی کشورمان در فصل فوتبالی ۰۲-۱۴۰۱ را به دست آورده و در حال حاضر نیز با تغییراتی که پس از جریمه کمیته انضباطی برای باشگاه سپاهان در نظر گرفته شد، صدرنشین جدول رده‌بندی ۱۶ تیمی لیگ برتر ایران است.

نماینده عربستان سه‌شنبه هفته جاری بیست و هشتم شهریور ماه از ساعت ۲۱:۳۰ در استادیوم آزادی باید به مصاف پرسپولیس برود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس