کد خبر 1526821
تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۵:۴۱
عیسی آل کثیر

اتفاقات مربوط به سه سال پیش در لیگ قهرمانان آسیا بار دیگر به شکلی متفاوت برای گلزن دربی برگشت تکرار شد.

سرویس ورزش مشرق - عیسی آل کثیر مهاجم فصل گذشته تیم پرسپولیس که در تابستان نقل و انتقالاتی (فعلا با قرادادی داخلی) به باشگاه سپاهان پیوسته پس از ابراز پشیمانی از جدایی اش همچنان نتوانسته به تیم پرسپولیس برگردد.

بروز برخی اختلافات زیر پوستی بین یحیی گل محمدی و عیسی آل کثیر پس از تصمیم غیر منتظره مهاجم جنوبی پرسپولیسی‌ها موجب شد تا این بازیکن برای دومین بار طی سه سال فرصت رویارویی مقابل النصر عربستان را از دست بدهد!

این در شرایطی است که با توجه به حضور کریستیانو رونالدو در جمع بازیکنان تیم سعودی این بار این مسابقه با دقت بیشتری زیر ذره بین اهالی فوتبال حتی بیرون از قاره آسیا قرار خواهد گرفت.

اما با یک فلش بک ساده به اتفاقات مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ به یاد می‌آوریم که عیسی آل کثیر پس از گلزنی به تیم پاختاکور ازبکستان شادی گلی را به نمایش گذاشت که رفتارش از سوی مسئولان AFC نژادپرستانه تلقی شد.

تکرار خاطره تلخ گلزن دربی پیش از دیدار با النصر
آل کثیر در آن برهه با یک اقدام شخصی خودش را از همراهی پرسپولیس محروم کرد
و امروز نیز با تصمیم شخصی برای جدایی از این تیم بار دیگر در همان مسیر قدم برداشت

در همان برهه و پس از صعود پرسپولیس به مرحله نیمه نهایی در شرایطی که این تیم باید به مصاف تیم النصر عربستان می‌رفت کمیته انضباطی AFC مهاجم پرسپولیس را به دلیل نقض قانون ۵۸.۱ انضباطی برای مدت ۶ ماه از هرگونه فعالیت ورزشی محروم کرد. همچنین عیسی آل کثیر به پرداخت ۱۰ هزار دلار جریمه نقدی محکوم شد تا حسرت حضور در نیمه نهایی مقابل النصر و سپس صعود همراه با سرخپوشان به فینال لیگ قهرمانان 2020 آسیا بر دل عیسی آل کثیر بماند!

حالا در شرایطی که این بازیکن در دربی برگشت فصل گذشته موفق شد تک گل برتری پرسپولیس مقابل استقلال (در تاریخ سوم اردیبهشت ماه سال جاری) را در دقیقه ۴۹ وارد دروازه استقلال کند با تصمیمات شخصی اش برای انتقال به تیم سپاهان بار دیگر خودش را از دیدار مقابل این تیم عربستانی محروم کرد.

ناگفته نماند؛ این بازیکن هنوز نتوانسته قراردادش را با تیم سپاهان ثبت کند و با توجه به شرایط جدیدی که شکایت باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس از باشگاه سپاهان به وجود آورده به نظر می‌رسد اوضاع برای این بازیکن جنوبی از این هم پیچیده‌تر شود. مگر اینکه با کاهش چشمگیر دستمزدش بتواند در جمع بازیکنان سپاهان باقی بماند و قراردادش را با این تیم رسمی ‌کند. گرچه محمدرضا ساکت (مدیرعامل سپاهان) اعلام کرده هیچ مشکلی برای ثبت قرارداد آل کثیر و دابو وجود ندارد!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ارتش سرخ IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    0 0
    خودکرده را تدبیر نیست
  • IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    0 0
    روز به روز رفتارهای بچه گانه تری از خودش نشون میده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس