1

تحرکات اخیر سپاه سیگنالی دقیق به حامیان و پشتیبان‌های مالی تروریست‌ها در منطقه دارد، هر چه سطح تنش بالا برود، ضربات محکم‌تر خواهد بود!

سرویس سیاست مشرق- انجام چهار نشست سیاسی و امنیتی پیاپی میان مقامات ایرانی و عراقی در روزهای اخیر تکلیف تروریست‌های پراکنده‌شده در مرزهای شمال غربی کشور را مشخص کرد. بیستم شهریورماه در اولین دیدار بافل طالبانی رئیس حزب اتحادیه میهنی کردستان عراق که به تهران سفرکرده و با جمعی از مقامات امنیتی و دیپلماتیک ایرانی گفتگو کرد.

گفته‌شده است که هدف از این دیدارها اعلام آخرین ضرب‌الاجل جمهوری اسلامی ایران در رابطه با تعیین دیوار حائل امنیتی میان ایران و اقلیم کردستان بوده است. بر اساس این طرح مسئولیت نزدیک شدن تروریست‌ها به منطقه حائل بر عهده طرف عراقی بوده و ایران خود را موظف می‌داند که در صورت تخطی از این اقدام بدون اطلاع قبلی مواضع گروهک‌های تجزیه‌طلب را پاک‌سازی کند، در این دیدارها به بافل طالبانی گفته شد که مهلت پایانی ایران برای اجرای توافق‌نامه امنیتی به‌هیچ‌عنوان تمدید نخواهد شد.

در همان روز و درحالی‌که بافل طالبانی هنوز در تهران بود، دومین تحرک سیاسی پیش‌آمده و قاسم الاعرجی مشاور امنیت ملی عراق و ریبر احمد وزیر امور داخلی اقلیم کردستان درباره اجرای توافقنامه امنیتی با ایران گفت‌وگو کردند. در این جلسه که مشاور امنیتی دولت عراق به مقامات اقلیم خبر داد که تهران هیچ فرصتی دومی برای تروریست‌ها قائل نبوده و از این تاریخ به بعد مسئولیت هر تنش سیاسی و نظامی بر عهده اقلیم است. همچنین در این جلسه به مقامات اقلیم کردستان عراق هشدار داده‌شده است که در صورت حضور هر یک از مسئولان اقلیم و یا هر یک از اعضای کنسولگری‌های مستقر در اقلیم در مقرهای گروهک‌های تروریستی، در صورت صدمه دیدن این افراد، مسئولیت به عهده خود آن‌ها خواهد بود.

تجهیزات زرهی، موشکی و پهپادی سپاه به مرزهای شمال غرب کشور رسید/ مهلت تروریست‌ها به پایان رسید/ گروهک‌های تجزیه‌طلب مسلح در کدام پادگان تخلیه خواهند شد؟

اولین شرارت نشانه آخرین حمله است!

پس‌ازاین تحرکات سیاسی و امنیتی مرکز اجرایی حزب تروریستی دموکرات کردستان از عراق، آمریکا و کشورهای ائتلاف خواست مانع از اقدام نظامی ایران بە کمپ تروریستی این گروهک شوند. یک روز پس از انتشار این بیانیه و در ۲۲ شهریور، جلسهٔ دیگر میان طرف ایرانی و عراقی در منطقه اقلیم کردستان برگزارشده و محمدکاظم آل صادق سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد با سفر به منطقه اقلیم رایزنی‌های قابل‌توجهی با مسعود بارزانی، نچیروان بارزانی و بافل طالبانی انجام داد، در این ملاقات نیمه محرمانه بار دیگر طرف ایرانی بر عدم تمدید مهلت به تروریست‌ها برای تخلیه مرزهای ایران تأکید شده است.

در آخرین تحولات نیز فؤاد حسین وزیر خارجه عراق به تهران آمده و با همتای ایرانی خود دیدار کرده است، مجموعه این چهار نشست مشترک میان طرفین نتایج قابل‌توجهی داشته است، ازجمله آنکه با نزدیک شدن به آخرین اولتیماتوم ایران به عراق برای خلع سلاح گروه‌های تروریستی تجزیه‌طلب در اقلیم کردستان، گزارش‌های رسیده حکایت از آن دارد که نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حال اعزام بخشی از تجهیزات زرهی خود به این شمال غرب کشور است.

ارسال تجهیزات به این منطقه حکایت از آن دارد که مهلت رایزنی‌های سیاسی و دیپلماتیک به پایان رسیده و به‌زودی تکلیف تروریست‌ها طی عملیات رزمی، موشکی و پهپادی سپاه معین خواهد شد. سردار نیلفروشان معاون عملیات سپاه پیش‌ازاین اعلام کرده بود: ما از برادرانمان در اقلیم انتظار برادری داریم. جای دادن به تروریست‌ها در اقلیم که تبدیل به منشأ عملیات علیه کشورمان گردیده است نه با منطق برادری و نه با حسن هم‌جواری مطابقت دارد.

گزارش‌های کارشناسی شده نشان می‌دهد که برخی از این گروهک‌ها در روزهای نزدیک به سال‌مرگ اغتشاشات قصد ورود به داخل کشور و انجام عملیات تروریستی را داشته‌اند، این گروهک‌ها با برخی عناصر خود در داخل کشور نیز در تماس بوده و حتی برای برخی مزدوران مبالغی را به‌حساب آن‌ها واریز کرده‌اند، این تحرکات توسط سازمان اطلاعات سپاه رصد و شناسایی‌شده و سر شبکه‌های آن دستگیرشده‌اند.

در سالهای اخیر سپاه پاسداران در چند عملیات درخشان، اقدام به انهدام پایگاه‌های گروه‌های تروریستی و تجزیه‌طلب مستقر در اقلیم کردستان عراق ازجمله گروه‌های تروریستی کومله، دموکرات و حزب پاک‌کرده است. آخرین این عملیات‌ها، سال گذشته در قالب عملیات‌های ربیع ۱ و ۲ صورت گرفت که مقرهای تجمع، مراکز آموزش و فرماندهی گروه‌های تروریست تجزیه‌طلب در اقلیم کردستان عراق با موشک، ‌ توپخانه و پهپاد هدف قرار داده شد. پیش‌ازاین گروهک‌های تروریستی مراکز خود را از نزدیکی مرز ایران (حدود ۴۰ کیلومتری) به عمق بیشتری از خاک اقلیم شمال عراق (در فاصله بیش از ۱۰۰ کیلومتر) منتقل کردند و برای همین در عملیات‌های آتی برد حملات سپاه بیشتر خواهد شد.

تجهیزات زرهی، موشکی و پهپادی سپاه به مرزهای شمال غرب کشور رسید/ مهلت تروریست‌ها به پایان رسید/ گروهک‌های تجزیه‌طلب مسلح در کدام پادگان تخلیه خواهند شد؟

تروریست‌ها به کجا منتقل خواهند شد؟

گفته‌شده که طرحی در دست بررسی است تا تروریست‌ها در اردوگاهی کنترل‌شده به استان الانبار منتقل شوند درحالی‌که قبلاً گفته می‌شد آن‌ها به غرب موصل نقل‌مکان خواهند کرد که این جابجایی از دو جهت به نفع ایران است: غرب نینوا نسبت به الانبار هم به مرزهای ایران نزدیک‌تر است، هم با توجه به نزدیکی به بافت کوهستانی آن تحرک تروریست‌ها را آسان‌تر خواهد کرد.

غرب نینوا به شرق سوریه و مناطق تحت کنترل قسد متصل است و هیچ بعید نیست با اِعمال فشار توسط آمریکا، این نیروها وارد سوریه شده و دست به فتنه‌انگیزی‌های جدید بزنند. در الانباراما کنترل ارتش بیشتر بوده و بیابان‌های آن چندان سازگار با تروریست‌ها نیست.

دکترین در برخورد با تروریست‌ها در بعد راهبردی، دفاعی و در بعد عملیات و تاکتیک هجومی است، یعنی در ابتدا ایران قصد تهاجم به هیچ کشوری را ندارد اما در صورت بروز هرگونه تهدیدی، به مبدأ تهدید تهاجم خواهد کرد و تهدیدات را در همان مبدأ خود نابود می‌کند، البته در این دست عملیات‌ها از تجهیزاتی استفاده می‌شود که به افراد غیرنظامی کمترین آسیبی وارد نخواهد شد، بااین‌وجود عملیات نقطه زنی سپاه پاسداران اگرچه تروریست‌ها را هدف قرار داده است؛ اما پیامی بلند و با برد بالا برای دشمنان و مزدوران وابسته به آن‌ها در سراسر منطقه دارد.

تجهیزات زرهی، موشکی و پهپادی سپاه به مرزهای شمال غرب کشور رسید/ مهلت تروریست‌ها به پایان رسید/ گروهک‌های تجزیه‌طلب مسلح در کدام پادگان تخلیه خواهند شد؟

از سویی انتقال سریع ادوات زرهی به مرزهای شمال غربی حکایت از آن دارد که استراتژی دشمن تجمیع تروریست‌ها در بیرون و انتقال آن‌ها به درون یک راهبرد همیشه شکست‌خورده است که در آن راهبردهای ضد امنیتی به‌صورت «مکانیسم ماشه» علیه عوامل آن عمل خواهد کرد! البته اجرای یک عملیات روشن در کنارمرزها تنها پیامی صریح برای تروریست‌ها ندارد، از سال ۱۳۹۷ به آن‌سو این پیام در بردهای مختلف به عناصر دشمن منتقل‌شده است؛ تحرکات اخیر سپاه سیگنالی دقیق به حامیان و پشتیبان‌های مالی تروریست‌ها در منطقه دارد، هر چه سطح تنش بالا برود، ضربات محکم‌تر خواهد بود!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 114
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 10
  • کمک IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
    من عاشق اون فتح 360 هستم ولی تا هیمارس/ چونمو شدن فاصله داره. امیدوارم بهترشو بسازیم
    • وطن پرست DE ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
      91 8
      کسی که این متن رو نوشه چیزی از مکانیزم ماشه نمی دونه.
    • IR ۰۷:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
      مزدوران و حمال های انگلیس جهانخوار همچون کک در بدن گوسفند، در سایت های فارسی زبان پخش شده اند!
    • IR ۰۷:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
      30 81
      چرا این جرئت و جسارت را جلوی باکو و اشغالگران آناتولی ندارید؟// آسیاب به نوبت. گوش اربابای دماغوف رو پیچوندیم (هم پایگاه آمریکا تو عراق رو زدیم و هم پایگاه بتنی اسرائیل در عراق رو). خودش که عددی نیست.
    • IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
      مرگ بر ماده سگ هار انگلیس مریم رجوی
    • GB ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
      ۰۹:۰۹ چیه بهت فشار امد
    • IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
      5 3
      یه آلبانی بعد 1 روز اومده با فشار زیاد به خودش به همه کامنتا 200 300 تا منفی داده معلومه خیلی فشار بهش اومده
    • IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
      2 1
      ۱۵:۱۲ شما چند ساله بهتون فشار میاد و200 الی 300 منفی میدیدتو سایت مشرق حالا برای یه لحظه که 200تا 300 منفی خوردین بهت فشار امد
    • کمک IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
      2 1
      این همه منفی از کجا اومد..من چک کرده بودم مثبتا خیلی بیشتر بود تجزیه طلب رودار با روبات این طور منفی می ده
    • اوئد IR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
      2 0
      یه صفحه بزنین برا تسلیحات پیشرفته ترکیه( همون سر هم بندی تسلیحات کره و ایتالیا) خواهید دید چگونه مثبت می دن!
    • صفدر مص. IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۴
      0 1
      21:30 مکانیسم ماشه برجام؟ گفته هیمارس ایرانی رو دوست داره. حالا ربطش به برجام چیه.اینترنت مفت داری حرف مفت بزنی؟
  • IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
    کومله ها باید با خاک یکسان شوند هر چه سریعتر
    • IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
      80 68
      لطفا سوال را پاسخ دهید و خشونت طلب نباشید . از شما پرسیده به نظر شما کجا باید نگهداری شوند . شما لطف کن و با بزرگواری بگو هرجایی که به چاه توالت نزدیک تر است . چون قرار است بعد از مرگ به دلیل خیانت به مردم خود - دوستی و جاسوسی برای کفار صهیونیست - به شهادت رساندن مردم کشور خود - و... به همین چاه ها منتقل شوند و تا میلیون ها سال اشتباهات و خیانت های خود را بیاد بیاورند
    • IR ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
      خشونت طلب نباشی 😄😄😄 احتمالا بزهای کوهی با اسلحه ها یه قل دو قل بازی میکنند. این جماعت مزدور هستند حتی توی مردم کردستان هم به خاطر جنایت هایشان طرفداری ندارند
    • حرف حساب IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
      74 16
      چرا این جرئت و جسارت را جلوی باکو و اشغالگران آناتولی ندارید؟
    • IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
      1 1
      امنیت ایران تعارف بر نمیدارد و با کسی بر سر آن اغماض و شوخی ندارد .
    • IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
      0 2
      این منفی ها رو با ربات میدن.ادمین رسیدگی کنه
  • IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
    منتظر انتقام سخت و با خاک یکسان کردن کومله و دموکرات هستیم
  • IR ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
    70 92
    مثل ترکیه که قسمتهایی از سوریه را که اکراد تروریست حضور داشتند را که تصرف کرد شما هم قسمتهایی از نوار مرزی عراق رو اشغال و حفظ کنید
    • IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
      12 6
      پان طرک ناگرامی دم خروست رو باور کنیم یا قسم حضرت عباست رو؟!
  • IR ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
    بکشید این تروریست ها رو
  • IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
    اگر جرات دارید باکو و طالبان رو بزنید
    • IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
      52 78
      چه زجه ای میزنی تروریست کوهی وقتتون تمام باید برید بیابونهای عراق :)
    • IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
      43 71
      گوگولی هر چیز به وقتش لازم نیست تو سوسه بیای، افتاد یا...
    • IR ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
      6 21
      کوه که چیز بدی نیست اگه کوه ها نبودند که الان ارس هم نبود کارون هم نبود.تا نهضت تعطیل نشده ثبت نام کن دو کلاس سواد یاد بگیر
    • IR ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
      44 40
      اسیاب به نوبت
    • IR ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
      26 46
      کلا یه نفر گیر داده به طالبان معلومه خوب جای نشانه رفتیم که ایقدر دادشون بلند شده
    • US ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
      33 13
      فتنه انگیزی نکن ما با باکو مشکلی نداریم، مشکل فتنه‌گرانی مثل و و ارمنستان هستند و بارزانی ها
    • ایرانی US ۰۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
      4 8
      نه طالبان از خودشان هست. طالبان هم عرب هست. اینها فقط فکر کشتن ایرانی و کرد هستند.
    • رضا IR ۰۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
      9 6
      آخه احمق اکراد معاندمگر از نظر نظامی کمتر از باکو و طالبان هستند، البته بلانسبت کردهای هموطن و عزیز،
    • CA ۰۶:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
      باکو نمیشه زد چون ترکیه و اسراییل پشتش هستند طالبان رو هم نمیشه کاری کرد چون از ما مجهزتر و با فرماندهی بهتر هستند .
    • IR ۰۷:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
      11 74
      خودتی! جنگ ایران با باکو و طالبان آرزوی دیرینه سرویس های جاسوسی غربی عبری است ؛)
  • IR ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
    فقط بدبخت بیچاره های دور و اطرافتون بلدید بزنید
    • مردخدا IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
      پایگاه آمریکای در عراق هم مال بدبخت و بیچاره بود که توسط سپاه موشک باران شد فعل با این عبارت بسوز موشک
    • IR ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
      7 64
      چه گرفتی تووووو چشم و دل کورت را باز کنی میبینی بدتر از اینها اربابهای تو را نفله کردیم، عین الجسد نمونه بارزش هست
    • مرگ بر منافق IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
      1 3
      پس پایگاه های نظامی آمریکا که با خاک یکسانشون کرد سپاه جز بد بخت بیچاره ها هستن لابد مزدور رجوی :)
    • IQ ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
      1 4
      فعلا که افتادید التماس جمهوری اسلامی و دولت عراق پس ببند در دهانت رو کمپوت هارت پورت
  • IR ۱۸:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
    6 3
    تیترپایین خبرهمین کانال زده که سردارباری تکذیب کرده کجای دنیااینقدرقارش میشه کشور
  • IR ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
    32 15
    کاش همین جرات رو واسه طالبان تروریست هم داشتین
    • IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
      9 9
      تروریست که ارباب تو و کمپی ها هستند خفت پلیز مشتر🤫👎
    • DE ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
      2 5
      خنده داره ، یعنی نظام از طالبان میترسه ؟ میگن آدم مغرض عاقبت روانی هم میشه .
    • CA ۰۶:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
      1 1
      طالبان از ما مجهزتر هست ؟
    • IR ۰۸:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
      1 1
      از طالبان ؟
    • IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
      18 1
      تروریست اربابت یعنی مریم جونه و هم کمپی هات. شما منافقا چرا از رو نمیرید بی شرفای جلاد
  • IR ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
    67 14
    چرا با طالبان اینقدر مدارا میکنید ؟
    • IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
      2 50
      چون دروغ می گویید. طالبان نه تروریست است و نه کاری به ما دارد. چون آمریکا را بیرون کرده از و کینه دارید. مشکل آب هم با ترکیه داریم اما کاری با او ندارید.
    • IR ۲۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
      2 64
      خوشم میاد همتون با هم زور میزنید که با طالبان درگیر بشیم اما زرشک جماعت برانداز شما پشم هم نیستید😄
    • IR ۲۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
      1 1
      برا اینکه چشم بعضیا کور شه
    • IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
      6 5
      طالبان سلاحایی داره که فناوری شون به کار نیروهای ما میاد بسپار به بزرگترها
    • IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
      4 2
      چون ارباب تو میخواد ما با طالبان بجنگیم و ما هم در جدول و نقشه شیطان بازی نمی‌کنیم پس بسوز و زر بزن
  • IR ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
    22 9
    مرز با مرز فرق میکنه مثلا اگه افغانستان و طالبان بود هیچی که نمیگفتن هیچی نازشونم میکردن
    • IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
      3 2
      می‌دونی ورا؟ چون لج‌ اربابت را درمیاره و امثال تو اجنبی پرست.... میسوزی و عوعو میکنید از طرفش🤣🤣
  • IR ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
    19 6
    گرفتن آب از طالبان
  • IR ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
    14 7
    چرا این همه از مرزای شرق تروریست میاد جلوی اونا رو نمیگیرید؟؟
  • IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
    65 45
    در منطقه اقليم کردستان عراق نباید هیچ گروه مسلحی فعالیت کند
  • IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
    46 8
    کاش اینقدر که تو مرزای غربی مقتدرین تو مرزای شرقیم مقتدر بودین
    • IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
      5 30
      کاش شما هم اونقدر که واسه مرز شرقی خودتان را می‌کشید و جر میدهید واسه مرز غربی هم غیرت داشتید!!! البته میدونم اربابتون هر چی بگه شما اون را قرقره می‌کنی خودف....
    • IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
      0 0
      میدونم خیلی سوختی چون اربابات تو اونور مرز های شرقی نیستن شاکی هستی 😂
    • IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
      0 0
      میدونم خیلی سوختی چون اربابات تو اونور مرز های شرقی نیستن
  • IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
    64 8
    فقط به اینا زورتون میرسه؟
    • IR ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
      4 51
      از شیطون بزرگ و نوچه هایش بپرسی میگه زورمون به کیا رسیده🤫🤫👎
  • IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
    64 9
    از طالبان چه خبر؟؟؟؟
  • IR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
    64 9
    یکمم هم زورتونو به طالبان نشون بدین بابا قدرتمند
    • IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
      4 46
      زپلشک، حال میکنم جلز ولز امثالت را میبینم کوچووولو
    • رضا IR ۰۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
      3 1
      مگه طالبان، مهسا داره؟ خطری که هر کدام از احزاب کرد دارند، کل طالبان یکجا ندارد.
  • IR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
    15 12
    شما که اینقدر مقتدرین چرا از طالبان میترسین؟
    • IR ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
      12 2
      چقدرم میترسیم خخخخخخ
  • ایران قوی IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
    6 4
    دوران بزن و در رو تموم شده است.از این به بعد هر تعرضی به امنیت و مرزهای ایران اسلامی جواب داده شود تا بنگریم چند مرده حلاجید.یا فقط حرفید!!!
  • IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
    7 2
    این کومله های خیانتکار که همیشه در کنار دشمنان ایران بوده و هستند باید از روی زمین محوشوند همکاری این بی شرفها را با صدام در جنگ تحمیلی از یاد برده ایم
  • پرشیا US ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
    1 0
    چطورین
  • US ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
    0 0
    تعجبی نیست
  • IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
    21 5
    منتظر انتقام از علی اف جیره خوار اسراییل هستیم
    • حامد پلاس IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
      0 0
      انتظارت به قیمت عمر و زندگیت تمام میشه دوست من، نکن
  • 😛✌️ US ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
    3 7
    علیه ملت، ملت علیهش
    • IR ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
      8 3
      کم غلط بخور تروریست
  • IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
    7 3
    اجازه فرار ندین، بزنید تروریست نابود کنید.
  • IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
    6 2
    خوب است که امنیت مرزها تامین شود و تروریست ها از مرزهای کردنشین عراق عقب نشینی کنند.ولی باید همین اقتدار هم به مرزهای شرقی و علیف نشان داده شود.
  • های گلاس IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
    6 2
    دالان زنگزور در راستای پروژه تروریست پروری در شمال غرب و کردستان عراق میتونه باشه
  • IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
    24 3
    بلند نشید دوباره برید نخجوان بگیرید .....سرزمین سوخته است (گدا و گشنه ها).....از بیله سوار برید برای شهر باکو .....جمعیتش هم تالشی و تاته به ترکیه هم مربوط نیست .....
    • DE ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
      8 3
      نخجوان رو بگیریم ، ربع پهلوی میاد و هدیه ش میکنه به ترکیه یا امریکا .
    • IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
      16 3
      از بیله سوار برید برای شهر باکو .....جمعیتش هم تالشی و تاته به ترکیه هم مربوط نیست
  • عبدالله IR ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
    5 1
    کوچکترین رحمی به تروریستهای وحشی و فاسد نکنید. فقط سرکوب کامل تا محو کامل این جرثومه های فساد.
  • AMIR Kurdistan IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
    10 4
    چرا مقابل طالبان لال هستید؟ چرا مقابل ترکیه لال هستید؟
  • IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
    1 1
    امپراطوری هخامنشی_سلجوقی ایران زنده شده است. ایران نماینده دو تمدن ترکی و فارسی است.
  • IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
    2 5
    انشالله یک جنگ تمام عیار شروع بشود تا عاشقان شهادت را بفرستیم بهشت
    • IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
      0 0
      اول باید ترتیب ستون پنجم بدن بعد برن .....اونوقت از دو طرف محاصره میشن و شکست میخورن....
  • IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
    1 1
    اگر تررویستهارو ببرن تو الانبار به نفع ایرانه چون تحرکات بهتری به کردا میده بخاطر کوهستانی بودن؟ بخاطر نزدیک بودن به مرز ما؟ خدایش میفهمی چی داری میگی؟ خب منطقه کوهستانی که به نفع اونا هست نه ما
  • سایت میلیتاری رو مسدود کنید IR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
    2 0
    خداقوتی بگیم به بلندای الوند دماونددو تفتان...به شیران و پلنگان چند باز این موشهای تجزیه طلب کذاب پیش از آوردن طاعون باید بر باد فنا برن
  • IR ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
    2 2
    از ساعت ۱۸:۲۲ دقیقه تا ۱۸:۳۲ دقیقه چندین کامنت پشت سر هم منتشر شده که درباره این هست که چرا به طالبان حمله نمیکنید. چقدر تابلو هستن که از یه جای یه نفر یا حالا چتد نقر هماهنگ باهم امدن چنین کامنتی میزارن. ما از طالبان میترسیم اخه حکم سوسک پری رو دارن خوب شد؟ تو برو بکشش قهرمان
  • IR ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
    3 1
    میشه از دوستان طالب تان بپرسیددرآخرین درگیری در کنارپاسگاه مرزی جان برکفان ایران اسلامی چه جهنمی را برایشان آفریدند ماملت امام حسینیم
  • روجا IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
    2 5
    کومله سلاخان و جلادان این باند تروریستی و صهیونیستی بعد از عمری جنایت و خیانت با دستان پرتوان سپاه پاسداران به خاک مذلت نشستند و روانه زباله دانی تاریخ شدند میلیاردها سپاس نوگرای بزرگ برای نابودی کومله جانیان...
  • GB ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
    5 5
    هرجا کرد هست آنجا ایران است.
    • یوسف از همدان IR ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
      1 3
      نع اشتباه به عرضت رسیده هرجا کورد است آنجا کوردستان است
  • IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
    2 1
    باید به مکان فرودگاه H3 منتقل می شدند/ یا به مرز عراق و عربستان و کویت
  • IR ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
    6 1
    هیچ تصمیمی برای افغانستان جز با حضور چند میلیون افغانی داخل ایران گرفته نخاهد شد
  • IR ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
    2 1
    راه درست، کشتار وسیع کفتارها و گرگ ها در قفقاز ، غرب و جنوب شرق است، این مهلت ها فایده ای نداره
  • IR ۰۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
    15 4
    دانشگاه های دولتی و دبیرستان های تیزهوشان دولتی باید برای همه ی اقشار کشور باشد. باید علاوه بر رتبه علمی کلی ، از دهک های پایین اقتصادی نوجوانان و جوانان سهمیه داشته باشند و رقابت علمی در دهک های اقتصادی پایین باعث داشتن ورودی به این مراکز شود
    • IR ۰۸:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
      0 0
      این همه تبلیغ کردید.
  • بایراق IR ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
    15 3
    سلام‌این‌اقتدار‌نظامی‌امنیت‌آفرین‌است
  • ش. AE ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
    2 2
    بارزانی ها یادشون نرفته حاج قاسم از دهن گرگ کشیدشون بیرون حالا نمک نشناسی میکنن یعنی آبروی هر چی کرد بردن
  • فردین FR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
    20 1
    یک تجزیه طلب خوب یک تجزیه طلب وارونه از چوبه دار است. زنده و پاینده باد ایران عزیز ما و درود بر نیروهای مسلح ایران مقتدر ♥️🇮🇷💪
  • IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
    3 1
    به جای این کارها دزد ها رو دستگیر کنید که هر کس تو این مملکت اختلاس می‌کنه قوه قضاییه میگه پنج سال حبس تعزیری یا به فکر حقوق بازنشستگان باشید که به قول خودتون کفاف زندگی ده روز هم نمیدهد
  • IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
    18 3
    قرارگاه حمزه همین امروز یه محموله سلاح قاچاق رو در شمال غرب کشف کرده،بزنید کومله و پژاک رو بترکونید
  • حسین IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
    0 0
    اگر کارهای تجزیه طلب باز هم حماقت و شرارت کنند اینبار باید سپاه زمینی وارد خاک عراق بشه و کردستان تجزیه طلب عراق رو ضمیمه خاک ایران کنه ،شاید مقام های عراقی سر عقل بیان و اینقدر به ساز آمریکاییها نرقصند.
  • IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
    29 4
    احسنت خدا پشت و پناهتون اگه پای تروریستای اقلیم قلم بشه اغتشاشوها سرجاشون میتمرگن
  • فرادید IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
    0 0
    چرا شما دشمن اصلی یعنی آمریکا را ول کرده اید و فقط چسبیده اید به این گروهک های ناتوان و ضعیف در عراق؟
  • DE ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
    0 0
    صدای پای مالک اشتر از اعماق تاریخ به گوش می رسد
  • IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
    0 0
    یعنی چی که به شمال غرب رسید ! استان های مرزی ما تجهیزاتشون باید به اندازه کافی باشه نه این که از تهران ارسال بشه
  • IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
    0 0
    هر کسی با هر نژادی با هر آیینی با هر تفکری قصد ضربه به ایران اسلامی را داشته باشد باید نابود بشه اینجا ایرانه سرزمین عشق و مهر و عزنت
  • IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
    0 1
    یه آلبانی بعد 1 روز اومده با فشار زیاد به خودش به همه کامنتا 200 300 تا منفی داده معلومه خیلی فشار بهش اومده
    • IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
      2 1
      تو چقد بهت فشار امده که این کامنت را زدی خداییش؟؟!
  • حمید IR ۲۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
    0 3
    پرسپولیس آریایی ایران مرد میهن ابادی
  • یزدان IR ۰۸:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۴
    2 1
    نه تجزیه ای در کار هست نه تجزیه طلبی هر کسی هم حرف تجزیه بزنه زیر پای مردم له میشه
  • ایرج IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
    0 0
    من خودم یه کورد شیعه واهل کرمانشاه هستم وازکوردهای تروریست کردستان عراق هم نفرت دارم ولی کاش این شدت عمل رودرمورد پاکستان هم داشته باشیم که تروریست های جیش العدل وگروهای ترروریست دیگرمدام ازخاک پاکستان نیروهای مرزی ما رو شهید می کنند وما جرات کوچکترین واکنشی نداریم وچندین بارهم ارتش پاکستان به ایران هشداردادبه هیچ عنوان اجازه عملیات به ایران به هربهانه ای درخاک پاکستان رانمی دهیم واین خیلی بده بد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس