مقدماتی جام ملت های زیر 23 سال آسیا | شکست بدموقع امیدها مقابل ازبکستان و در انتظار صعود با اما و اگر!

تیم امید ایران در سومین و آخرین مسابقه خود در مرحله گروهی و مقدماتی زیر ۲۳ سال آسیا ل مقابل ازبکستان شکست خورد و برای صعود باید منتظر نتایج سایر گروه‌ها باشد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال امید ایران در سومین مسابقه خود در مرحله مقدماتی زیر ۲۳ سال آسیا از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه تاشکند به مصاف تیم ازبکستان رفت که مسابقه با نتیجه یک بر صفر به سود ازبکستان به پایان رسید و تیم میزبان با این برد به صورت مستقیم به مرحله نهایی جام ملت های زیر ۲۳ سال آسیا صعود کرد و ملی پوشان ما باید برای صعود منتظر نتایج سایر گروه باشد زیرا ۴ تیم برتر دوم گروه ها نیز به مرحله نهایی صعود خواهند کرد و مسابقات مقدماتی در یازده گروه برگزار می‌شود.

داور: هنا هتاب( سوریه)

کمک داوران: علی احمد( سوریه)، شریف ابوذبیده( فلسطین)

کارت زرد:فیض‌الله‌اِف، یلداشف، عباس‌بک فیض‌الله‌ا( ازبکستان)

کارت قرمز:-

گل: فیض‌الله‌اِف( دقیقه ۴۷) برای ازبکستان

ترکیب تیم ازبکستان: ولادیمیر نظراُف، محمدقادر همرعلیوف، ابراهیم‌خلیل یلداشف، علی‌بک داورونوف، عبدالقادر خوشانوف، عمرعلی رحمان‌علیوف، جسوربک جلال‌الدینوف، عباس‌بک فیض‌الله‌اِف، عبدالرئوف بوری‌اف، حسین نورچائف و اولوگبک خوشیموف

سرمربی: تیمور کاپدزه

ترکیب تیم امید ایران: محمدرضا خالدآبادی، سامان تورانیان( از دقیقه ۸۴ آریا یوسفی) ، حسین گودرزی، امین حزباوی، محمد جواد حسین نژاد، اللهیار صیادمنش( از دقیقه ۸۴ آریا برزگر) ، یاسین سلمانی، امیر جعفری( از دقیقه ۸۴محمد مهدی احمدی) ، محمد قربانی، علی پوردارا( از دقیقه ۸۴ مهدی هاشمی نژاد)، محمدرضا بردبار

سرمربی: رضا عنایتی

اتفاقات مهم مسابقه:

تیمور کاپادزه سرمربی تیم ملی ازبکستان در دقیقه ۴+۴۵ اعتراض شدیدی به داور بازی داشت. وی معتقد بود به دلیل پاس رو به عقب بازیکن ایران و دریافت توپ با دست دروازه بان، داور باید خطا می گرفت.

دقیقه ۴۷: پاس بلند پشت دفاع به فیض‌الله‌اِف رسید که او با یک کنترل خوب و یک شوت دقیق گل دروازه ایران را باز کرد. یک دقیقه قبل از این گل ملی پوشان ما گلزنی کردند که داور آن را آفساید اعلام کرد.

در نیمه دوم تیم امید ایران تا دقیقه ۸۰ هیچ شوتی به سمتی دروازه ازبکستان نزدیم و تیم رضا عنایتی بازی ضعیف و نا امید کننده ای را به نمایش گذاشت که در صورت صعود به مرحله نهایی هم باید خیلی باید روی نقاط ضعفش کار کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مهراب IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    1 0
    این تیم یک تیم ناهماهنگه که در صورت صعود باز هم شکست میخوره ! ما در رده امید چیزی برای گفتن نداریم با این کادر مربیگری

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس