کد خبر 1526027
تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۰
مظفری: اشتباه داور دیدار امید ایران و ازبکستان واضح بود/ نتیجه تغییر نمی‌کند

کارشناس داوری کشورمان با تایید اشتباه داور بازی امیدهای ایران و ازبکستان، گفت: نتیجه تغییری نخواهد کرد اما داور محروم می‌شود.

به گزارش مشرق، نوید مظفری با تایید اشتباه حنا حطاب، داور سوریه‌ای دیدار دو تیم امیدهای ایران و ازبکستان تاکید کرد: بازیکن شماره ۳ ازبکستان در این بازی دو بار کارت زرد گرفت که باید در صحنه دوم اخراج می‌شد اما داور اشتباه کرد و متوجه این موضوع نشد.

وی ادامه داد: یکبار در دقیقه ۴۰ به دلیل خطا در گوشه زمین او از داور کارت زرد گرفت و در مرتبه دوم در دقیقه ۹۰ بازهم با کارت زرد داور جریمه شد. در این صحنه او باید اخراج می‌شد اما نکته جالب اینجاست که هیچ‌ فردیمتوجه این اشتباه نشده است.

او در پاسخ به این سئوال در مورد اینکه ممکن است نتیجه بازی تغییر کند یا خیر؟ گفت: اشتباه داور ربطی به تیم حریف ندارد و اتفاقی در این خصوص نخواهد افتاد اما بدون شک او با محرومیت مواجه می‌شود.

مظفری در واکنش به این مورد که آیا تیم داوری یا ناظر بازی در این خصوص تعلل کرده‌اند؟ خاطر نشان کرد: بله، باید آنها به داور کمک می‌کردند که نکردند. داور محروم خواهد شد چراکه او باید در این مورد دقت می‌کرد.

گفتنی است در این بازی که برای تیم امید ایران بسیار مهم و حیاتی بود مسئولان و نیمکت‌نشینان کشورمان هم متوجه این موضوع نشدند و این نکته‌ای است که باید مدیران تیم امید ایران و آنهایی که با قبول مسئولیت روی نمکت تیم امید می‌نشینند نسبت به آن پاسخگو باشند. این دیدار با شکست یک بر صفر تیم ایران همراه شد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • عباس IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    4 1
    عنایتی را چه به مربیگری
  • IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
    0 0
    فوتبال ایران به هیچ جایی نمی رسه..چرا؟ چون بودجه صفر..مدیریت صفر.. اما ادعا الی ماشاالله...شما رو خدا بیت المال رو هدر ندین باید فردای قیامت جوابگوی این مردم بیچاره باشید که فکر کنم همونجا هم .....؟؟؟؟؟؟ رو اعصاب ملت رژه نرید به هرچی اعتقاد دارین
  • IR ۰۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
    0 0
    حکم صادر شد . تمام. !!! حاکم : نویدمظفری!
  • IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
    1 0
    اینا متوجه چی میشن فقط پول بیت المال حروم میکنن استقلالیم ولی عنایتی مربی خوبی نیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس