آشوب در «جشن اریتره»/ حدود ۱۰۰ نفر در آلمان بازداشت شدند

صهیونیست‌ها نگران حضور مجدد اریتره‌ای ها در تل آویو و ایجاد درگیری و اغتشاش در تل‌آویو هستند.

سرویس جهان مشرق - معاون شهردار تل‌آویو در ویدئویی که منتشر کرد، درباره شورش‌های مهاجران اریتره‌ای در تل‌آویو هشدار داد. او در این ویدئو هشدار داد: "من در منطقه ای هستم که شنبه گذشته ناآرامی رخ داد، طبق اطلاعاتی که به من و پلیس رسید، آنها در حال حاضر در اینجا در حال جمع آوری و آماده کردن سنگ و چوپ هستند. در میان مردم اریتره، قصد شورش و درگیری مجدد در اینجا وجود دارد.

معاون شهردار تل آویو ابراز امیدواری کرد که پلیس با افزایش نیرو برای جلوگیری و دستگیری این افراد آماده شود و به دستگیری هر چه بیشتر اغتشاشگران ادامه دهد تا بتوانند آنها را برای همیشه از محله های خود دور کنند.

شنبه هفته گذشته، تل‌آویو، شاهد خشونت بی‌سابقه بین مهاجران اریتره‌ای بود. نبردی که بین حامیان و مخالفان رژیم خودکامه اریتره در تل‌آویو جریان داشت، اما مداخله پلیس اسرائیل این تنش را به خشونت تمام‌عیار و جنگ خیابانی تبدیل کرد. جنگی که در خیابان‌های تل‌آویو جریان یافت و نتیجه آن 170 زخمی بود. همچنین در نتیجه این درگیری‌ها ۴۹ نفر از نیروهای پلیس مجروح و ۳۹ نفر از معترضان اریتره‌ای هم دستگیر شدند. نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی حین تلاش برای بیرون کشیدن خود از جمعیت، اقدام به شلیک تیرهای واقعی کرده بودند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس