۱۰ زخمی در درگیری پناهجویان اریتره‌ای تبار در تل‌آویو

پناهجویان اریتره‌ای تبار بار دیگر در تل‌آویو با یکدیگر درگیر شدند و در نتیجه این درگیری ۱۰ نفر از آنان به ضرب چاقو زخمی شدند.

به گزارش مشرق به نقل از آی ۲۴ نیوز، پناهجویان اریتره‌ای تبار مخالف و هوادار نظام حاکم در اریتره بار دیگر در تل‌آویو با یکدیگر درگیر شدند.

این رسانه عبری زبان اعلام کرد در درگیری میان پناهجویان اریتره‌ای تبار در منطقه «هاتفکا» واقع در جنوب تل‌آویو نزدیک به ۱۰ صهیونیست بر اثر ضربات چاقو زخمی شدند.

این در حالی است که برخی اریتره‌ای تبارها در ابتدای هفته گذشته پس از آن که یکی از پناهجویان اریتره‌ای مخالف نظام حاکم در اریتره در اراضی اشغالی کشته شد با ارسال نامه‌ای به ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی اعلام کردند که تهدیدهای متوجه آنان روز به روز در حال افزایش است و پناهجویان زن ارتیره‌ای به دلیل اعمال خشونت از سوی پناهجویان اریتره‌ای طرفدار نظام حاکم در این کشور نمی‌توانند همراه کودکان خود عبور و مرور داشته باشند.

گفتنی است ۱۱ شهریور نیز پناهجویان اریتره‌ای پس از آن که دو گروه از آن‌ها در هواداری و مخالفت با دولت اریتره شعارهایی سردادند با یکدیگر درگیر شدند. این اعتراضات در نهایت از کنترل خارج شد و به اعتراضات ضد صهیونیستی علیه وضعیت نامساعد پناهجویان اریتره‌ای کشیده شد. پلیس رژیم صهیونیستی سه روز بعد، ۵۲ پناهجوی اریتره‌ای را به اتهام مشارکت در این تظاهرات و شلوغی‌ها بازداشت کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس