حسن اکرمی

آمار پرسپولیس با قضاوت‌های داور این هفته اش مشخص می‌کند این تیم نتایج خوبی با اکرمی نگرفته است.

سرویس ورزش مشرق - طبق اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال قرار است دیدار این هفته تیم پرسپولیس مقابل فولاد در خوزستان را حسن اکرمی همراه با کمک‌های خودش قهرمان نجفی و دانیال باشنده قضاوت کند. مسابقه ای که از ساعت ۲۱:۳۰ چهارشنبه هشتم شهریور ماه جاری در ورزشگاه خانگی فولاد برگزار می شود.

اما مروری بر سوابق قضاوت‌های اکرمی در دیدارهای پرسپولیس مشخص می‌کند این داور تاکنون در طول سالهای قضاوتش فقط چهار بار فرصت سوت زدن برای تیم پرسپولیس را بدست آورده است.

باخت تلخ به هوادار!

او آخرین بار دیدار تیم پرسپولیس مقابل هوادار در استادیوم آزادی را سوت زد که سرخ‌پوشان تهرانی با نتیجه یک بر صفر بازنده شدند. شکست پرسپولیس در هفته بیستم لیگ برتر گذشته(بیست و دوم) با انتقادات شدید پیشکسوتان پرسپولیس همراه شد.

پیروزی بر فولاد

پیش از این دیدار پرسپولیس در مصاف با فولاد خوزستان در هفته شانزدهم لیگ برتر بیست و یکم نیز با سوت همین داور به میدان رفته بود. بازی که پرسپولیس با نتیجه یک بر صفر فولاد خوزستان را شکست داد. تک گل پرسپولیس در آن دیدار را مهدی عبدی در دقیقه ۴۹ به ثمر رساند. این تنها مسابقه‌ای بوده که پرسپولیس توانسته با قضاوت اکرمی برنده زمین را ترک کند.

پرسپولیس با این داور خوب امتیاز از دست می‌دهد

توقف با پنالتی روبروی مس رفسنجان

دومین قضاوت حسن اکرمی برای پرسپولیس به هفته پنجم لیگ برتر بیست و یکم برمی‌گردد. مسابقه‌ای که پرسپولیس در بازی بیرون از خانه مقابل مس رفسنجان با نتیجه یک بر یک متوقف شد. مهدی ترابی در دقیقه ۷۱ از روی نقطه پنالتی گل آن دیدار را برای پرسپولیس به ثمر رساند تا بازی به تساوی یک بر یک بکشد.

تساوی خانگی پرسپولیس

اولین سوت حسن اکرمی برای پرسپولیس به هفته اول لیگ برتر بیستم برمی‌گردد. دو سال و ۱۰ ماه پیش در تاریخ شانزدهم آبان ماه سال ۱۳۹۹ تیم سایپا در خانه میزبان پرسپولیس بود. در همان مسابقه کمال کامیابی نیا با دریافت کارت زرد دوم در دقیقه ۸۰ از زمین بازی اخراج شد تا پرسپولیس ۱۰ دقیقه پایانی مسابقه را ۱۰ نفره ادامه بدهد. دیداری با نتیجه صفر - صفر بدون گل به پایان رسید. آن دیدار در ورزشگاه شهید دستگردی برگزار شد.

یادآور می شود؛ نگاهی به عملکرد پرسپولیس در این ۴ دیدار مشخص می‌کند از مجموع ۱۲ امتیاز این مسابقات پرسپولیس تنها ۵ امتیاز به دست آورده و ۷ امتیاز را از دست داده است. یک برد، دو تساوی و یک باخت کارنامه پرسپولیس با قضاوت این داور است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
    0 0
    جونم افشاریان و برادران حیدری. پرسپولیس تا اینها را داره غم نداره قهرمانی و جام رو شاخشه استقلال و سپاهان ول معطلند
  • رضا IR ۰۷:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
    0 0
    یکباره بفرمایید ایشان دستورات آقا خداداد افشاریان را خوب اجرا می کند!! پرسپولیس نتیجه نمی گیرد برای نتیجه درست می کنند.
  • IR ۰۸:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
    0 0
    امیدواریم بخاطر اشتباه کمک داور سر تیم بازی با فولاد نبرن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس