دربی - بیژن حیدری

کمیته داوران فدراسیون فوتبال کوپال ناظمی را به عنوان داور بازی حساس این هفته استقلال در اصفهان و رضا عادل را بعنوان قاضی دیدار این هفته پرسپولیس تعیین کرد.

سرویس ورزش مشرق - شاگردان جواد نکونام پس از برگزاری دو هفته ابتدایی لیگ برتر بیست و سوم مقابل صنعت نفت آبادان و ملوان بندر انزلی در سومین مسابقه لیگ برتر باید در زمین یکی از مدعیان قهرمانی مقابل سپاهان به میدان بروند.

کمیته داوران فدراسیون فوتبال برای این بازی کوپال ناظمی را به عنوان داور این مسابقه حساس تعیین کرده است. داوری که در ۶ فصل گذشته تنها توانسته ۵ مسابقه استقلال را سوت بزند.

کوپال ناظمی در طول ۶ فصل گذشته از لیگ هفدهم تا بیست و دوم در هر فصل فقط یک بازی تیم استقلال را سوت زد!

نگاهی به ۵ مسابقه آخر قضاوت شده استقلال با سوت کوپال ناظمی مشخص می‌کند این تیم همان قدر که با این داور خوب امتیاز می‌گیرد، خوب هم امتیاز از دست می‌دهد! این تیم در ۵ دیدار اخیر با سوت ناظمی از مجموع ۱۵ امتیاز دیدارهایش ۸ امتیاز گرفته و ۷ امتیاز از دست داده است.

کارنامه قضاوت داور استقلال و سپاهان؛ داور خوش‌یُمن برای آبی ها

لیگ بیست و دوم - تساوی در تهران

تیم استقلال در تاریخ ۱۵ اردیبهشت سال جاری و در چهارچوب هفته بیست و هشتم لیگ برتر در تهران به مصاف تیم صنعت نفت آبادانی رفت که در خطر سقوط به دسته پایین‌تر بود. این دیدار با نتیجه یک بر یک به پایان رسید که پیمان بابایی تک گل استقلال را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

لیگ بیست و یکم - استارت قهرمانی

اولین بازی از چهارچوب مسابقات لیگ برتر بیست و یکم در تاریخ ۲۸ مهر ۱۴۰۰ با سوت کوپال ناظمی بین شاگردان فرهاد مجیدی و تیم هوادار برگزار شد. مسابقه‌ای که استارت خوش‌یمنی برای آبی ها شد و جعفر سلمانی تک گل آن را به ثمر رساند و در نهایت این تیم در پایان مسابقات لیگ بیست و یکم عنوان شیرین قهرمانی را به دست آورد.

کارنامه قضاوت داور استقلال و سپاهان؛ داور خوش‌یُمن برای آبی ها

لیگ بیستم - برد استقلال

تیم استقلال در هفته ششم لیگ برتر بیستم با هدایت محمود فکری و در تاریخ ۲۳ آذر سال ۱۳۹۹ در مشهد به میدان رفت. استقلالی‌ها مقابل شهر خودرو با نتیجه دو بر صفر برنده شدند که گل‌های تیم آبی تهران را سبحان خاقانی و محمد دانشگر به ثمر رساندند.

لیگ نوزدهم – اخراج شبانه شفر!

در چهارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر نوزدهم و در تاریخ هفتم اردیبهشت سال ۱۳۹۸ تیم استقلال در مشهد مهمان شهر خودرو بود. استقلال در آن بازی با نتیجه یک بر صفر باخت تا همان شب وینفرد شفر از هدایت تیم استقلال اخراج شده و فرهاد مجیدی جایگزین او شود.

لیگ هفدهم - تساوی با فولاد!

تیم استقلال با قضاوت کوپال ناظمی در چهارچوب هفته پنجم لیگ برتر هفدهم و در شرایطی که منصوریان تازه جای خود را به وینفرد شفر داده بود مقابل فولاد قرار گرفت. مسابقه ای که در تاریخ ۳۱ مرداد سال ۱۳۹۷ برگزار و در نهایت با نتیجه صفر بر صفر بدون گل به پایان رسید.

یادآور می شود؛ مسابقه این هفته استقلال در اصفهان روز چهارشنبه اول شهریور در ورزشگاه نقش جهان و از ساعت ۲۰:۰۰ آغاز می شود.

کارنامه قضاوت داور استقلال و سپاهان؛ داور خوش‌یُمن برای آبی ها

اما فردای بازی استقلال، تیم پرسپولیس باید در تهران میزبان ذوب آهن اصفهان باشد. دیداری که قرار است رضا عادل قضاوت آن را انجام بدهد. این داور نسبتاً جوان، در طول دوران داوری حرفه ای اش تنها دو بار فرصت سوت زدن برای یکی از پرطرفدارترین تیم های کشور را داشته که هر دو بار هم پرسپولیس برنده زمین مسابقه را ترک کرده است.

نکته جالب این است که این داور هر دو بار مسابقات پرسپولیس در مصاف با پیکان را سوت زده و این اولین بار است که بازی یک تیم دیگر روبروی پرسپولیس را سوت خواهد زد. در هر دو دیدار قبلی نیز یحیی گل محمدی سرمربیگری پرسپولیس را در دست داشته است.

لیگ بیست و یکم – برد ۱۰ نفره!

رضا عادل در این مسابقه که در تاریخ ۱۴ اردیبهشت ماه سال گذشته برگزار شد پس از گلزنی حامد پاکدل در دقیقه ۱۶ درست ۱۶ دقیقه بعد امید عالیشاه را با کارت قرمز مستقیم از زمین مسابقه اخراج کرد تا پرسپولیس از اواخر نیمه اول تا پایان بازی ۱۰ نفره به مسابقه ادامه دهد. هرچند که این تیم در نیمه دوم توسط علی نعمتی بار دیگر گلزنی کرد و در نهایت ۰-۲ برنده شد.

کارنامه قضاوت داور استقلال و سپاهان؛ داور خوش‌یُمن برای آبی ها

لیگ بیستم – برد خفیف

این داور اولین قضاوتش برای پرسپولیس در این سالها را ر تاریخ ۲۶ بهمن ماه سال ۱۳۹۹ انجام داد. روزی که باز هم پرسپولیس در خانه میزبان پیکان بود. هفته پانزدهم لیگ برتر بیستم. سرخ های تهرانی در آن روز با تک گل دقیقه ۵۴ احمد نوراللهی توانستند حریف خود را ۰-۱ شکست بدهند.

یادآور می شود؛ قضاوت مصاف تیم های پرسپولیس و ذوب آهن این بار هم در استادیوم خانگی قرمزهای تهرانی به رضا عادل سپرده شده است. دیداری که از ساعت ۱۹:۳۰ پنجشنبه دوم شهریور ماه سوت خواهد خورد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • CA ۰۷:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
    0 0
    خدا به داد استقلال برسه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس