کد خبر 1289394
تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۷
استقلال با سوت این داور نمی‌بازد

کمیته داوران برای قضاوت بازی استقلال داوری را انتخاب کرده که تاکنون سوت شکست تیم استقلال را به صدا در نیاورده است.

به گزارش مشرق، هفته دوم مسابقات لیگ برتر در حالی از روز یکشنبه دوم آبان آغاز می‌شود که تیم استقلال در دومین روز این هفته در اصفهان میهمان ذوب آهن است. کمیته داوران برای قضاوت این دیدار حسن اکرمی به همراه جلیل شعرانی و حسین مرادی را برای قضاوت این دیدار در نظر گرفته است. بررسی کارنامه این داور مشخص می کند او دوشنبه این هفته برای ششمین بار قضاوت یکی از مسابقات استقلال را بر عهده خواهد داشت.

اما نکته جالب این است که طی چهار سال گذشته استقلال با سوت این داور هرگز طعم شکست را نچشیده .

اولین مسابقه – پیروزی بر رشتی ها

حسن اکرمی اولین بار در تاریخ پنجشنبه ۱۹ بهمن سال ۱۳۹۶ دیدار تیم های استقلال تهران و سپیدرود رشت را در استادیوم آزادی سوت زد که این دیدار با نتیجه ۳ بر صفر به سود شاگردان وینفرد شفر به پایان رسید. فرشید اسماعیلی (۱۴)، امید ابراهیمی (۶۴) و جابر انصاری در دقیقه (۷۷) هر سه گل استقلال را به ثمر رساندند. از آن تاریخ ۳ سال و ۸ ماه و ۱۴ روز می گذرد.

دومین مسابقه – غلبه بر جنوبی ها

تیم استقلال دومین بار با قضاوت حسن اکرمی باز هم در استادیوم آزادی و این بار مقابل پارس جنوبی جم به میدان رفت که موفق شد با نتیجه دو بر صفر حریف خود را شکست دهد. این بازی چهارشنبه یکم اسفند ۱۳۹۷ در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر هجدهم برگزار شد. امیرجوان در دقیقه ۱۱ با گل به خودی استقلال را یک بر صفر پیش انداخت و آیاندا پاتوسی در دقیقه ۳۸ گل دوم این تیم را به ثمر رساند. این بازی ۲ سال و ۸ ماه و ۲ روز پیش انجام شده بود.

بیشتر بخوانید:

استقلال یک امتیاز را هم نباید از دست بدهد

سومین مسابقه – دوباره در آزادی

استقلال سومین بازی با سوت این داور را هم با پیروزی پشت سر گذاشت و موفق شد گل گهر سیرجان را در هفته ششم لیگ برتر نوزدهم با نتیجه ۲ بر یک شکست بدهد. هروویه میلیچ (۶) و مهدی قائدی (۴۹) گل های استقلال را به ثمر رساندند. سرمربی استقلال هم آندره آ استراماچونی بود. بازی که روز یکشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۹ یعنی ۲ سال و ۱۸ روز پیش برای سومین بار متوالی با سوت این داور در استادیوم آزادی برگزار شد.

مسابقه چهارم – اولین تساوی

چهارمین بازی استقلال با سوت این داور در هفته بیست و چهارم لیگ برتر نوزدهم با نتیجه تساوی صفر-صفر مقابل تراکتور انجام شد. استقلال در آن بازی فرهاد مجیدی را به عنوان جانشین استراماچونی روی نیمکت خود می دید. بازی که روز شنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۹ یعنی یک سال و ۳ ماه و ۱۱ روز پیش انجام شده بود.

پنجمین مصاف – تکرار تساوی

آخرین بازی که حسن اکرمی برای استقلالی‌ها سوت زد دیدار این تیم باز هم برای پنجمین بار متوالی در استادیوم آزادی و مقابل صنعت نفت آبادان بود که بازی با حساب یک بر یک به پایان رسید. محمود فکری سرمربی تیم استقلال در آن دیدار بود. این بازی روز دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۹ یعنی ۱۰ ماه و ۱۵ روز پیش انجام شد. تک گل استقلال در این بازی را احمد موسوی(۵۰) برای آبی پوشان تهرانی به ثمر رسانده بود.

حسن اکرمی برای اولین بار طی چهار سال اخیر یکی از مسابقات استقلال را خارج از استادیوم آزادی سوت خواهد زد. ضمن اینکه این داور پس از به صدا درآوردن سوت سه برد متوالی، در دو بازی آخر سوت تساوی های استقلال را زده است.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس