کد خبر 1521037
تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۵
ابوالقاسم پور

رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: هیچگونه سرقتی از بهنام ابوالقاسم پور صورت نگرفته است.

به گزارش مشرق، سرهنگ بابک نمک شناس رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اظهار کرد: در پی انتشار فیلم و خبری با موضوع بستری شدن بهنام ابوالقاسم پور ( پیشکسوت فوتبال کشور ) در یکی از بیمارستان های تهران بواسطه ضرب و جرح توسط سارقین زورگیر ، بلافاصله موضوع در دستور کار رسیدگی پلیس تهران بزرگ قرار گرفت .

رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در ادامه گفت افزود: با بررسی سوابق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تهران بزرگ مشخص شد که از زمان انتشار فیلم و خبر مربوطه در شبکه های اجتماعی و طرح خبر سرقت از آقای بهنام ابوالقاسم پور ، هیچگونه تماسی در این خصوص با پلیس صورت انجام نشده است .

وی ادامه داد: مأموران کلانتری ۱۳۴ شهرک قدس با مراجعه به بیمارستان محل بستری شدن بهنام ابوالقاسم پور به تحقیق از ایشان پرداختند .

نمک شناس به روایت ماجرا از زبان ابوالقاسم پور اشاره و تصریح کرد:بهنام ابوالقاسم پور در شرح ماجرای درگیری منجر به ضرب و جرح خود ، اینگونه به مأموران اعلام کرده است در ساعت ۱۳:۳۰ مورخه ۲ شهریور ماه از جنوب به شمال اتوبان [ شهید ] چمران با خودروی شخصی در حال حرکت بودم که یک دستگاه سمند سفید رنگ با دو سرنشین با خودرو اینجانب از ناحیه آئینه و گلگیر راننده برخوردکرد که به عمل آنها معترض شدم ؛ در ادامه مجددا به سپر عقب خودرو بنده ضربه زدند.

وی ادامه داد: پس از توقف، سرنشینان سمند با بنده درگیری فیزیکی ایجاد کرده و با سلاح سرد به دست چپ و راست بنده آسیب زدند و سپس از محل متواری شدند اما هیچگونه سرقتی از بنده نشده است ؛ پس از تعقیب و گریز ، زیر پل ورودی چمران به شمال – وردی نیایش ، راننده سمنداز محل متواری شد و نفر دوم نیزبه صورت پیادهو در شلوغی خیابان متواری گردید ؛ سپس به بیمارستان منتقل شدم و در این خصوص از شخص خاصی شکایت ندارم و آن افراد ( سرنیشنان خودرو سمند ) را نمی شناختم .

نمک شناس در خصوص آخرین وضعیت پرونده وی گفت: لازم به ذکر است که با تکمیل اقدامات پزشکی و درمانی ، آقای بهنام ابوالقاسم پور ، ظهر روز شنبه مورخه ۴ شهریور ماه از بیمارستان ترخیص شد و پرونده مقدماتی ایشان با موضوع "نزاع و درگیری منجر به ضرب و جرح" در کلانتری ۱۳۴ شهرک قدس تشکیل و در حال رسیدگی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 9
  • IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
    0 1
    از این به بعد هر کس گفت عوضش امنیت داریم باید برینیم دهنش. اون دیوث احتمالا همدست دزدهاست که این جنگل رو امن تشبیه میکنه. بخدا با 100 کیلو وزن و کلی ادعا میشینم تو ماشین اولین کار اینه درهارو ببندم. بعد با خودم میگم اینم بی فایده است چون طرف شیشه رو راحت میشکنه! می خوام بگم امنیت روانی در این حد تو جامعه موج میزنه.
  • شایان IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
    1 0
    *درنتیجه هیچ جرمی اتفاق نیفتاده.!!!!
  • شایان IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
    2 0
    البته که افتاده مهمتر از سرقت جان یک انسان بخطر افتاده و چه بسا که این فرد درجریان حمله این سارقان به عنف و تا این درجه از خشونت و وقاحت کشته میشد و اون وقت بازهم میگفتید سارقان به هدف خودشون نرسیدن و درسرقت نام موندن!
    • IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
      1 0
      اخه خودش گفته به من چاقو زدند فرار کردند اما هیچ شکایتی ندارم!!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس