کد خبر 1520801
تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰
احزاب حریدی تهدید به انحلال کابینه نتانیاهو کردند

نظر سنجی ها نشان میدهد که بسیاری از ساکنان سرزمین های اشغالی با طرح اصلاحات قضائی مخالف هستند.

سرویس جهان مشرق - وب سایت معاریو در رابطه با نظر سنجی جدید در سرزمین های اشغالی نوشت: اکثریت مردم (صهیونیست‌ها) بر این باورند که دولت نتانیاهو باید قانون اصلاحات قضائی را متوقف کند و در یک انتخابات، اعتماد مردم به این قانون را بیازماید. به گفته وب سایت معاریو ۶۳ درصد صاحب نظران معتقدند که دولت باید جلوی قانون اصلاحات قضائی را بگیرد و در همه پرسی که توسط یک نهاد تخصصی مستقل انجام می شود، اعتماد مردم (صهیونیست‌ها) به اصلاحات قضائی را بسنجد.

تقسیم بندی پاسخ ها همچنین نشان می دهد که بیش از یک سوم صاحب نظران که در آخرین انتخابات کنست به لیکود(حزب بنیامین نتانیاهو) رای دادند معتقدند که دولت نتانیاهو باید اصلاحات قضائی را متوقف کند و تلاش کند تا اعتماد عمومی برای انجام طرح را بدست بیاورد.

دولت نتانیاهو صلاحیت تصویب اصلاحات قضائی را ندارد
اکثریت: قانون اصلاحات قضائی را متوقف کنید و به سمت انتخابات بروید

مدیر مرکز صهیونیستی پیشبرد عدالت در اسرائیل، گفت که «مردم (صهیونیست‌ها) به اصلاحات قضائی که توسط دولت پیشبرده می شود، اعتماد ندارند، از جمله اینکه از آنها در این رابطه سؤالی نشد و اصلاحات قضائی با تمام جزئیاتش در چرخه انتخابات گذشته به آنها ارائه نشد. بنابراین، دولت نتانیاهو صلاحیت مورد نیاز برای تغییر قوانین و تصویب اصلاحات قضائی ندارد، زیرا در این نظرسنجی به اثبات رسیده که مردم (صهیونیست‌ها) به عملکرد دولت در این رابطه اعتمادی ندارند. چنین اقدامی از سوی دولت نتانیاهو که با فقدان اقتدار و بی منطقی شدید انجام می شود، باطل است.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس