کد خبر 1519769
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۲
اعتراف سناتور آمریکایی به ناکارآمدی نظام بهداشتی +فیلم

به اعتقاد بسیاری از کارشناس و مردم آمریکا بخش درمان این کشور علیرغم صرف هزینه های بالا، بسیار ناکارآمد است.

به گزارش مشرق، بسیاری از کارشناس و مردم آمریکا اعتقاد دارند بخش درمان این کشور علیرغم صرف هزینه های بالا، بسیار ناکارآمد است.

به تازگی نیز «برنی سندرز»، سناتور مشهور آمریکایی اذعان کرده که تقریباً همه در کشور ما می‌دانند که سیستم مراقبت‌های بهداشتی ما ویران و ناکارآمد است. براساس گزارش پولیتیکو، سندر در ادامه گفت: «ما ۱۸ درصد از تولید ناخالص داخلی خود را خرج نظام سلامت می‌کنیم. با این حال، ما تنها کشور بزرگی در جهان هستیم که مراقبت‌های بهداشتی را برای همه تضمین نمی‌کند.»

همچنین روزنامه واشنگتن‌پست در گزارشی نوشته است که نظام بهداشت و درمان ایالات متحده آمریکا بدترین وضعیت را در مقایسه با ۱۱ کشور ثروتمند دارد و این در حالی است که ایالات متحده آمریکا به نسبت این کشورها بیشترین نسبت تولید ناخالص داخلی خود را به بهداشت و سلامت اختصاص داده است.

در این گزارش، نظام بهداشت و درمان کشورهای استرالیا، کانادا، فرانسه، آلمان، هلند، نیوزلند، نروژ، سوئد، سوئیس، انگلیس و آمریکا مورد مقایسه قرار گرفته‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • GB ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
    0 0
    با استاندارد خودشان قیاس کرده اند نمره قبولی نمیدهند بخودشان اگر نظام سلامت و بهداشت ما را با استاندارد امریکا بسنجند جالب میشود
  • GB ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
    0 0
    با استاندارد خودشان قیاس کرده اند نمره قبولی نمیدهند بخودشان اگر نظام سلامت و بهداشت ما را با استاندارد امریکا بسنجند جالب میشود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس