کد خبر 1519760
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۵
تردد روان زائران اربعین از 6 مرز زمینی

۶ مرز خروجی مهران، شلمچه، چذابه، خسروی، تمرچین و باشماق برای عبور زائران اربعین ۱۴۰۲ فعال شده است. سخنگوی ستاد مرکزی اربعین می‌گوید: تردد از مرزهای زمینی روان است.

به گزارش مشرق، زیارت اربعین از اول ماه صفر آغاز شده و مرزهای مهران، شلمچه، چذابه، خسروی، تمرچین و باشماق آماده تردد زائران است.

فعالیت محدود موکب‌ها در مرزهای زمینی

با توجه به افزایش تعداد زائران اربعین از امروز، تعداد موکب‌های پذیرایی هم در مرزها افزایش یافته است. البته موکب‌های اربعینی از ۱۰ صفر راه‌اندازی می‌شوند.

تردد روان زائران اربعین از ۶ مرز زمینی

مرزهای مهران و شلمچه تاکنون بیشترین تعداد زائر را برای خروج از کشور داشته‌اند. با این وجود، برخی از ترافیک جاده‌ای و حتی معطلی در مرزها خبر داده‌اند.

تردد روان زائران اربعین از مرز زمینی

جواد تشکری، سخنگوی ستاد مرکزی اربعین با اشاره به وضعیت مرزها می‌گوید: تردد از مرزهای زمینی روان بوده و مشکلی تاکنون گزارش نشده است.

زائران اربعین از روزهای گذشته در حال سفر به عراق هستند. البته هنوز موکب‌های عراق راه‌اندازی نشده و موکب‌های ایرانی هم در حال حاضر در نجف به صورت محدود به زائران خدمات ارائه می‌دهند.

امسال تعداد گیت‌های خروجی در مرزهای زمینی افزایش یافته است. همچنین مرز تمرچین و خسروی به صورت شبانه‌روز به روی زائران باز است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس