کد خبر 1517729
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۸
تسلیم شدن نابغه روسی برابر پهلوان لُر +فیلم

هنرنمایی آزادکار جوان ایرانی در برابر قهرمان روس با واکنش اتحادیه جهانی کشتی روبرو و فنون وی مورد توجه کاربران این اتحادیه قرار گرفت.

به گزارش مشرق، مسابقات کشتی آزاد جوانان جهان از روز گذشته ۲۳ مرداد آغاز و تا ۲۸ این ماه ادامه دارد. در پنج وزن نخست این پیکارها سه نماینده ایران به فینال راه‌پیدا کردند و یک کشتی‌گیر نیز باید در رقابت‌های شانس مجدد برای کسب نشان برنز به میدان برود.

احمد محمدنژاد جوان مرد ناکام روز نخست رقابت‌های کشتی قهرمانی جهان در اردن بود. محمدرضا شاکری در وزن ۶۵ کیلوگرم، علی رضایی در وزن ۷۰ کیلوگرم و ابوالفضل بابالو در وزن ۹۷ کیلوگرم فینالیست‌های ایران در روز نخست بودند.

در وزن ۶۵ کیلوگرم محمدرضا شاکری پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر صفر فیلیپ فروسولا میلا از اسپانیا را از پیش رو برداشت. وی در دور بعد با نتیجه ۶ بر صفر کایجی اوگینو از ژاپن را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. شاکری در این مرحله با نتیجه ۱۱ بر ۸ دالگات عبدالقادیراُف از روسیه را شکست داد و راهی فینال شد. وی در این دیدار باید مقابل جسی مندز از آمریکا قرار بگیرد.

پیروزی مقتدرانه شاکری در مرحله نیمه نهایی با واکنش اتحادیه جهانی کشتی روبرو شد. این اتحادیه در صفحه اینستاگرام خود با انتشار بریده‌ای از فیلم کشتی شاکری نوشت: بهتر از این نمی‌شود! محمدرضا شاکری و عبدالقدیراُف همه چیز را روی تشک گذاشتند و در نهایت شاکری برنده این رقابت حساس و نفس‌گیر شد.

فیلم کشتی شاکری:

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
    0 0
    چقدر بدنش ورزیده ست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس