ایران با حسن یزدانی و کامران قاسمپور در بازیهای آسیایی

تیم ملی کشتی آزاد ایران پس از حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان، با ترکیبی از نفرات مطرح خود عازم چین خواهد شد.

به گزارش مشرق، تیم ملی کشتی آزاد ایران پس از حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان ۲۰۲۳ که از ۲۵ شهریور در بلگراد صربستان برگزار می‌شود، با ترکیب اصلی از صربستان عازم چین خواهد شد تا در بازی‌های آسیایی به میدان برود.

با توجه به اهمیت نتایج کشتی برای ورزش ایران در بازی های آسیایی، چهره‌های مطرح کشتی ایران در این رویداد به مصاف رقبایشان می روند.

حضور رحمان عموزاد، حسن یزدانی و امیرحسین زارع ۳ چهره شاخص کشتی ایران در بازی‌های آسیایی قطعی است و این ۳ کشتی‌گیر ازصربستان عازم چین خواهند شد.

کامران قاسمپور دارنده ۲ مدال طلای جهان نیز که با برطرف شدن مصدومیتش در وزن ۹۲ کیلوگرم رقابت های قهرمانی جهان به میدان می‌رود، در صورتیکه در بلگراد دچار مشکل خاصی نشود، گزینه اصلی ایران برای حضور در وزن ۹۷ کیلوگرم بازی‌های آسیایی خواهد بود. ضمن اینکه این مسابقات محکی برای حضور قاسمپور در وزن ۹۷ کیلوگرم المپیک است.

یونس امامی نیز که قرار است نماینده وزن ۷۴ کیلوگرم ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان باشد، در صورت عملکرد خوب در این مسابقات، گزینه اصلی برای شرکت در بازی‌های آسیایی خواهد بود، در غیر اینصورت محمدصادق فیروزپور و عرفان الهی گزینه‌های بعدی جانشینی امامی خواهند بود.

همچنین علیرضا سرلک قرار است نماینده سبک وزن ایران در بازی‌های آسیایی چین باشد. وی از تهران عازم این مسابقات خواهد شد.

پاداش پای سکو به مدال‌آوران طلا، نقره و برنز در بازیهای آسیایی به ترتیب ۱۵، ۶ و ۳ هزار دلار خواهد بود و علاوه بر آن وزارت ورزش نیز پاداش ویژه‌ای برای مدال‌آوران این رویداد خواهد داشت که هنوز مبلغ دقیق آن مشخص نشده است.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس