تصادفات جاده‌ای در نیشابور یک کشته و هشت مصدوم برجا گذاشت

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی گفت: سه تصادف جاده‌ای رخ داده در مناطق زیر پوشش این دانشگاه طی شبانه روز گذشته، یک نفر را به کام مرگ کشاند و هشت نفر را روانه بیمارستان شدند.

به گزارش مشرق، سید حمید حسینی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در حادثه نخست بدنبال واژگونی یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ که صبح روز گذشته در ۴۵ کیلومتری نیشابور رخ داد، یک نفر در صحنه تصادف جان باخت و یک مصدوم دیگر به بیمارستان حکیم نیشابور منتقل شد.

وی ادامه داد: حادثه دوم حوالی ساعت ۱۰ صبح دیروز بر اثر واژگونی خودروی سواری پراید در محور سبزوار به نیشابور رخ داد که منجر به مصدومیت سه نفر شد و مصدومان به بیمارستان حکیم نیشابور انتقال داده شدند.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: همچنین بر اثر تصادف خودروی رانا پلاس و موتورسیکلت در محل تقاطع بلوار جانبازان و پاستور شهرستان نیشابور، چهار نفر مجروح و توسط اورژانس به بیمارستان حکیم نیشابور منتقل شدند.

وی ادامه داد: رعایت هرچه بیشتر قوانین راهنمایی رانندگی، توجه کامل به جلو در هنگام رانندگی و پرهیز از خوردن و آشامیدن حین رانندگی مورد تاکید است.

مرکز اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور با ۳۳ پایگاه عملیاتی شامل ۱۱ پایگاه شهری، ۱۸ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، سه پایگاه موتورلانس و مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات با تحت پوشش داشتن چهار شهرستان نیشابور، زبرخان، میان جلگه و فیروزه به صورت شبانه روزی و رایگان به ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به مردم نیشابور می‌پردازد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس