کد خبر 1529059
تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۰
برخورد ۲ دستگاه پراید در نیمروز ۱۳ مجروح برجا گذاشت

سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زابل گفت: برخورد ۲ دستگاه سواری پراید در شهرستان نیمروز محدوده مسیر زابل- نهبندان ۱۳ مجروح بر جا گذاشت.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی علوم پزشکی زابل، محمد خلیلی در تشریح این خبر، افزود: صبح امروز جمعه برخورد دو دستگاه سواری پراید در شهرستان نیمروز محدوده مسیر زابل- نهبندان ۱۳ مجروح بر جا گذاشت که ۱۰ نفر از مصدومان این حادثه پس از دریافت اقدامات درمانی اولیه توسط تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ برای ادامه درمان به بیمارستان امیرالمومنین (ع) زابل منتقل شدند.

وی ادامه داد: سه نفر دیگر از مصدومان این حادثه نیز به صورت سرپایی در محل حادثه از خدمات فوریت‌های پزشکی بهره‌مند شدند و با وجود توصیه کارکنان اورژانس از رفتن به بیمارستان خودداری کردند.

سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زابل از رانندگان درخواست کرد تا با سرعت مطمئن حرکت کنند تا دچار مشکل نشوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • بختیاری IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۱
    0 0
    خدا همه رو شفا بده،از حلبی بودن پراید که بگذریم این 13 نفر چطور جا شدن؟؟؟ احتمال 99.99 درصد از اتباع خارجی بودن که زیپ شده هم حجم پراید مغرور شدن ! آخ کجایند صندوق سازان نخبه 206 تا فکری بحال این کمبود جای مسافر بکنند.!
  • IR ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۱
    0 0
    به درک امنیت داریم
  • IR ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۱
    0 0
    لعنت بر مافیای خودرو و حامیان دولتی شون
  • IR ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۱
    0 0
    یک سوال مهم: چرا تعداد پرایدهای صفر کیلومتر تولید سال 99 بسیار زیاد است؟؟؟؟ پراید همچنان با پلاک سال 99 در حال تولید است؟؟؟؟ اگر خبرنگاری دنبال عمق فساد خودرو برو

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس