عامل تصادف زنجیره‌ای بلوار امیرکبیر شیراز دستگیر شد

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس استان فارس از توقیف کامیون متخلف با همکاری شهروند قانون مدار خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ کاووس محمدی شامگاه پنجشنبه، در تشریح این خبر در جمع خبرنگاران گفت: عصر روز سه شنبه ۱۷ مرداد در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ و اعلام اینکه یک دستگاه کامیون در بلوار امیر کبیر شهر شیراز با تعداد ۱۱ خودرو برخورد کرده و ضمن فوت شدن یک نفر در صحنه تصادف و مصدوم شدن فرد دیگر، راننده از محل متواری شده است که بلافصله موضوع در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه با انتشار کلیپ در فضای مجازی و تماس احدی از شهروندان قانونمدار با ۱۱۰ مبنی بر شناسایی کامیون مذکور و پیگیری های مرکز فرماندهی و کنترل پلیس فارس، مأموران انتظامی شهرستان های کوهچنار و کازرون به آدرس اعلامی که در روستای کمارج شهرستان کازرون بود اعزام و راننده کامیون مورد نظر را درحالی که قصد حرکت به سمت استان بوشهر داشت را دستگیر و کامیون را توقیف کردند.

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس فارس خاطرنشان کرد: با اقدامات ماموران انتظامی و در تحقیقات تخصصی پلیس و اسناد و مدارک موجود مشخص گردید کامیون مذکور همان خودرویی است که درصحنه تصادف مشاهده شده است که راننده و کامیون به مقر انتظامی انتقال داده شدند.

محمدی ضمن اعلام اینکه متاسفانه در این صحنه تصادف یکی از شهروندان فوت کرده و یک نفر دیگر مصدوم شده است اعلام کرد :حال مصدوم رضایتبخش بوده و تحقیقات درخصوص علت فرار راننده از صحنه تصادف و جزئیات آن در دست بررسی می باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 0
  • وطن پرست DE ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۰
    0 0
    اژه ای ازادش می کنه
  • محمد IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۰
    0 0
    یه بیشرفی هم تو اتوبان تهران به سمت ساده زد به دوتا ماشین که یکیش من بود،نامرد فرار کرد اما ما عکس گرفتیم،ولی خدایی روال کارش خیلی بد و طولانیه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس