کد خبر 1500113
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۵
قتل برادر به دلیل اختلافات خانوادگی

فرمانده انتظامی شهرستان کوار گفت: ضاربی که با ضربات چاقو برادر ۳۸ ساله خودش را به قتل رسانه بود دستگیر و روانه زندان شد.

به گزارش مشرق، سرهنگ سیدرحمان هاشمی در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره چاقو کشی منجر به قتل عمد در روستای "اکبرآباد" کوار، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که قاتل ۴۶ ساله با برادر خود درگیر و با ضربات متعدد چاقو وی را به قتل و متواری شده است.

فرمانده انتظامی کوار ادامه داد: کارآگاهان تحقیقات خود را آغاز و موفق شدند در کمتر از ۲۴ ساعت قاتل را شناسایی و وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

سرهنگ "هاشمی" با اشاره به اینکه قاتل در بازجویی اولیه علت و انگیزه قتل را اختلافات خانوادگی عنوان کرد، گفت: متهم پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.

۲ کشته و یک مجروح حاصل واژگونی پژو

رئیس پلیس راه جنوب استان گفت: در پی واژگونی سواری پژو در محور مواصلاتی "قیروکارزین-خنج"، ۲ نفر فوت و یک سرنشین نیز مجروح و روانه بیمارستان شد.

سرهنگ "مهران احمدی" اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره واژگونی منجر به فوت در محور مواصلاتی "قیروکارزین-خنج"، بلافاصله ماموران پلیس‌راه به همراه عوامل امدادی به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی عنوان داشت: در بررسی صورت گرفته مشخص شد یک سواری پژو ۴۰۵ حامل ۳ سرنشین به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه از جاده منحرف و واژگون شده است.

رئیس پلیس راه جنوب استان با بیان اینکه در این حادثه راننده و یکی نفر از سرنشینان به دلیل شدت جراحات وارده در دم فوت و دیگر سرنشین نیز مجروح و روانه بیمارستان شد، از شهروندان خواست با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از وقوع چنین حوادث ناگواری جلوگیری کنید.

کشف ۴۰ میلیارد لوازم خانگی و خشکبار قاچاق در "سپیدان"

جانشین فرمانده انتظامی استان از توقیف یک دستگاه کامیون و کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۴۰ میلیارد ریال در شهرستان "سپیدان" خبر داد.

سردار "یوسف ملک‌زاده" بیان کرد: ماموران پلیس آگاهی سپیدان در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، حین برپایی ایست و بازرسی به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی ادامه داد: ماموران موفق شدند در بازرسی از این کامیون ۲۳۹ قلم لوازم خانگی از نوع آبمیوه‌گیر، جارو برقی، سرخ کن، اتو بخار و ۴ هزار و ۹۸۰ کیلوگرم مغز بادام خارجی قاچاق و فاقد هرگونه مجوز قانونی را کشف کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه ارزش محموله مکشوفه برابر نظر کارشناسان ۴۰ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: در این خصوص راننده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

مرد استهبانی زنش را کشت و سپس روانه زندان شد

فرمانده انتظامی استهبان گفت: مردی ۳۹ ساله که با اسلحه همسر خود را به قتل رسانده بود دستگیر و روانه زندان شد.

سرهنگ "حسین اکبرپور" بیان کرد: روز گذشته در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی۱۱۰ مبنی بر یک فقره قتل عمد در شهرک صنعتی استهبان، بلافاصله ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: مامورین در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که فردی به دلیل اختلاف خانوادگی با یک قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز همسر ۳۱ ساله خود را به قتل رسانده است.

فرمانده انتظامی استهبان ادامه داد: ماموران تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند قاتل را شناسایی و وی را در مخفیگاهش دستگیر و اسلحه به کار رفته در صحنه قتل را نیز کشف کنند.

سرهنگ "اکبرپور" با بیان اینکه قاتل پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، از شهروندان خواست در صورت بروز هرگونه اختلاف، برای برطرف کردن آن به مراکز مشاوره فعال و دارای مجوز مراجعه کنند.

یک کشته و ۵ مجروح در برخورد پژوها

رئیس پلیس راه شمال استان گفت: در برخورد ۲ سواری پژو در محور روستایی "کوشک بیدک- شیراز"، یک نفر بر اثر شدت جراحات وارده فوت و ۵ نفر نیز مجروح شدند.

سرهنگ "عبدالهاشم دهقانی" اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی۱۱۰ مبنی بر وقوع تصادف فوتی در محور روستایی "کوشک بیدک- شیراز"، بلافاصله ماموران به همراه عوامل امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: مأموران در بررسی‌های اولیه مطلع شدند سواری پژو با ۷ سرنشین با یک خودرو پژو دیگر با ۳ سرنشین به شدت برخورد کرده است.

رئیس پلیس راه شمال استان با بیان اینکه در این حادثه یکی از سرنشینان بر اثر شدت جراحات وارده فوت و ۵ نفر نیز مجروح و روانه بیمارستان شدند، گفت: کارشناسان عدم رعایت حق تقدم از جانب یکی از رانندگان را علت این تصادف اعلام کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
    3 1
    کوار کجاست؟
    • RO ۰۷:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
      1 0
      استان فارس

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس