از دستگیری اعضای باند خانوادگی حمل سلاح تا دستگیری قاتل متواری

فرمانده انتظامی استان فارس از کشف ۱۳ قبضه اسلحه قاچاق در بازرسی از کمر متهمان در شهرستان نی‌ریز و دسگیری قاتل متواری در استهبان خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار رهام‌بخش حبیبی در تشریح جزئیات خبر کشف سلاح قاچاق در نی ریز اظهار داشت: ماموران انتظامی نی‌ریز با همکاری کارکنان یگان تکاوری استان حین گشت زنی در محور مواصلاتی "سیرجان-شیراز" به یک خودرو پراید مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پس از متوقف کردن خودرو متوجه اظراب و پریشانی در چهره راننده و سرنشینان شدند که با هماهنگی قضائی از آنان بازرسی بدنی به عمل آمد.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه در بازرسی صورت گرفته از متهمان ۱۳ قبضه سلاح جنگی از نوع کلت کمری به همراه ۸۲۰ عدد فشنگ مربوطه که به طرز ماهرانه‌‎ای با چسب دور کمر خودشان پیچیده بودند، کشف شد، گفت: در این خصوص هر ۳ متهم برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

سردار "حبیبی" با اشاره به اینکه هرکس که بخواهد در امنیت کشور اختلالی ایجاد کند با برخود قاطع پلیس مواجه خواهد شد، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را سریعا به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

دستگیری قاتل فراری کمتر از ۱۲ساعت در استهبان

فرمانده انتظامی استهبان گفت: قاتل فراری که پس از ارتکاب قتل در شهرک صنعتی، متواری شده بود در کمتر از ۱۲ ساعت شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ حسین اکبرپور در این باره بیان کرد: در پی وقوع یک فقره قتل در آخرین روز از بهمن‌ماه سال جاری در شهرک صنعتی استهبان و متواری شدن قاتل و همدستش از صحنه وقوع جرم، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که قاتل به دلیل اختلافات شخصی که از قبل با مقتول ۴۴ ساله داشته با سلاح سرد وی را به قتل رسانده و در حال حاضر به سمت کوه‌های اطراف شهرستان متواری شده است.

فرمانده انتظامی استهبان ادامه داد: ماموران تحقیقات خود را آغاز و مخفیگاه قاتل ۱۹ ساله و همدست ۱۷ ساله‌اش را در ارتفاعات صعب‌العبور کوه‌های روستای "کردی خانی" شناسایی و با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند هر دو نفر را دستگیر کنند.

سرهنگ "اکبرپور" با اشاره به اینکه در بازرسی از قاتل یک قبصه سلاح سرد استفاده شده در صحنه جرم از وی کشف شد، تصریح کرد: متهمین پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: همکاری و همراهی شهروندان با پلیس در بدست آمدن موفقیت در ماموریت‌های مختلف تاثیرگذار است و شهروندان می‌توانند هرگونه موارد مشکوک را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس