واکنش وزیر صهیونیست به موضع آمریکا درباره شهادت جوان فلسطینی

وزیر رژیم صهیونیستی استفاده ایالات متحده از عبارت «حمله تروریستی» برای محکوم کردن جنایت اخیر شهرک‌نشینان در به شهادت رساندن جوان فلسطینی در کرانه باختری اشغالی را رد کرد.

به گزارش مشرق، یک مقام اسرائیلی امروز سه‌شنبه (هشتم اوت، ۱۷ مرداد) استفاده نادر ایالات متحده از عبارت «حمله تروریستی» برای محکوم کردن جنایت اخیر شهرک‌نشینان صهیونیست در به شهادت رساندن جوان فلسطینی در کرانه باختری اشغالی را رد کرد.

طی چند ماه اخیر، جنایات تروریستی و سازمان‌دهی شده شهرک‌نشینان صهیونیست علیه فلسطینی‌ها در کرانه باختری تشدید شده و در یکی از همین جنایات، «قصی معطان» جوان ۱۹ ساله فلسطینی جمعه به ضرب گلوله شهرک‌نشینان در روستای «برقه» به شهادت رسید.

دفتر خاور نزدیک وزارت خارجه آمریکا شنبه در اظهارنظر درباره خشونت شهرک‌نشینان صهیونیست گفت: ما قویاً حمله تروریستی دیروز توسط شهرک‌نشینان افراطی اسرائیلی را محکوم می‌کنیم.

«آوی دیچتر» وزیر کشاورزی رژیم صهیونیستی و رئیس سابق «مبارزه با تروریسم» سازمان امنیت داخلی رژیم صهیونیستی (شاباک یا شین بت) در واکنش گفت: توصیه نمی‌کنم تعریف آمریکا را به عنوان تعریف حرفه‌ای دقیق تلقی کنیم. در نهایت، آن‌ها نه از اطلاعات بلکه از گزارش‌های رسانه‌ای استفاده می‌کنند.

به گزارش رویترز، وی افزود: همه چیز در گزارش‌های رسانه‌ای ریخته می‌شود--چیزهایی که درست است، چیزهایی که غلط است، تمایلات و چیزهای دیگر. در نهایت آنچه آنجا اتفاق افتاده برای ما مهم است.

«متیو میلر» سخنگوی وزارت امور خارجه ایالات متحده هم بار دیگر بر موضع واشنگتن درباره شهادت جوان فلسطینی توسط شهرک‌نشینان صهیونیست که آن را «تروریستی» خوانده بود، تأکید کرد و گفت بیانیه دفتر امور خاور نزدیک وزارت خارجه آمریکا، «موضع ما را در مورد حملات تروریستی روشن کرد. آن (بیانیه)، موضع ما درباره خشونت شدید شهرک‌نشین را روشن کرد».

میلر همچنین به اعترافات اخیر صهیونیست‌ها درباره این جنایت اشاره کرد و گفت که نماینده ارتش رژیم صهیونیستی نیز به این حمله به عنوان «تروریسم ملی» اشاره کرده است.

«دانیل هاگاری» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی دوشنبه ۱۶ مرداد اذعان کرد که تروریسم یهودی علیه فلسطینی‌ها در کرانه باختری به تشدید مقاومت در برابر نیروهای اشغالگر و شهرک‌نشینان منجر شده است.

میلر در پاسخ به این سؤال که آیا آمریکا اقدامی را در پی این جنایت انجام داده یا خیر، گفت مقام‌های رژیم صهیونیستی بازداشت‌هایی را در این خصوص انجام داده و «به دنبال محاکمه عاملان (این حمله) هستند. این یک اقدام مناسب است».

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در شرایطی از محاکمه مناسب قاتلان معطان سخن به میان آورد که یک دادگاه رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی بازداشت قاتلان این شهید در روستای برقه را بدون متهم کردن آن‌ها به قتل یک فلسطینی پنج روز دیگر تمدید کرده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۷
    1 0
    اسرائیلی های کودک کش ضد مسیح ودجال شیرین ابوعاقله را هم به جرم مسیحی بودن دبه جرم شهروند امریکابودن به قتل رساندند و تابوتش را هم بر زمین زدند وهمین مزدوران کودک کش اسرائیلی یهودی هر روز کودکان بی گناه مسیحی آمریکا را در ایالت های مختلف امریکا را در مدرسه وکلیسا به جرم مسیحی بودن وانتقام هولوکاست به رگبار می بندند. ودولت دروغ گو واحمق آمریکا این کودک کشی اسرائیل در آمریکا را به دروغ به قانون آزادی اسلحه مربوط می کند و نمی گوید کودکان مسیحی آمریکای توسط مزدوران اسرائیل به گلوله بسته می شوند.
  • IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۷
    0 1
    کشور مصر قهرمان که شیر جهان اسلام است و قهرمانان ضد یهود سرزمین وحی وعربستان که مثل شیر در کمین شما یهودیان کودک کش هستند با کینه هفتاد ساله از یهود. به خدای محمد وعلی ع در فلسطین مردان غیرتمند عرب یک یهودی را زنده نخواهند گذاشت‌ وشما یهودیان جنایتکار فرار کرده از دست هیتلر را مثل گوسفند ضبح خواند کرد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس