حمله به بیمارستان؛ اختلافات داخلی صهیونیست‌ها بالا گرفت

یک بیمارستان اسرائیلی در منطقه‌ای که اکثریت ساکنان آن از یهودیان حریدی هستند، هدف حملات فشرده هکرها قرار گرفت و تمام سیستم‌های آن از کار افتاد.

به گزارش مشرق، اختلافات در فلسطین اشغالی میان صهیونیست‌ها این روزها به جاهای باریک رسیده است تا جایی که یک بیمارستان هدف هجمه الکترونیک قرار گرفت.

رسانه‌های اسرائیلی گزارش کردند، بیمارستان «معینی هیشوعا» شامگاه دوشنبه، در «بنی براک» در مجاورت تل‌آویو، هدف حمله سایبری قرار گرفت. روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارانوت» نوشت، هکرها بیمارستان یادشده را هدف حمله سایبری فشرده قرار دادند، به‌نحوی که تمام سامانه‌های این بیمارستان از کار افتاد. وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی به دنبال این حمله سایبری از مراجعه‌کنندگان خواست که تا زمان بازگردانی سیستم‌ها به حالت عادی به این بیمارستان مراجعه نکنند.

شرکت صهیونیستی «چک پوینت» فعال در زمینه سامانه‌های حفظ اطلاعات هشدار داد که سامانه‌های بهداشتی در اراضی اشغالی فلسطین در برابر تهدیدات سایبری آسیب‌پذیر هستند و بارها هدف حملات سایبری قرار گرفته‌اند، به‌نحوی که از ابتدای سال جاری میلادی در مقایسه با سال‌های گذشته این حملات ۳۰ درصد افزایش یافته است.

شهرک بنی براک که بیمارستان در آنجاست، میزبان یهودیان حریدی است؛ جامعه رأیی که ائتلاف حاکم اکنون به پشتوانه آنان در حال ایجاد تغییرات سیاسی و قضایی است و اختلافات شدیدی را در جامعه صهیونیستی شعله‌ور کرده است. ائتلاف حاکم در صدد تغییراتی قانونی به نفع این بخش از جامعه اسرائیلی (یهودیان حریدی) است. این امر اعتراض دیگر اقشار را نیز برانگیخته است.

چک پوینت گزارش کرده که طی سه ماه گذشته تعداد حملات هفتگی که به نهادهای بهداشتی میشود، سی درصد افزایش پیدا کرده است. برخی از این حملات به دلیل اختلافات داخلی در این رژیم است و برخی با اهداف دیگر.

هکرها در ماه‌های گذشته بارها نهادها و سازمان‌های حیاتی رژیم صهیونیستی را هدف حملات سایبری گسترده قرار داده‌اند. «گابی پورتنوی» رئیس سازمان امنیت سایبری رژیم صهیونیستی، اواخر سال گذشته، اذعان کرده بود که این رژیم هر ماه با ده‌ها حمله سایبری مواجه است.

شبکه صهیونیستی«کان» گزارش داده بود که پورتنوی از شدت و میزان این حملات «ابراز حیرت و تعجب» کرده است.

زد و خورد، بازداشت و چندین مجروح مقابل یک بیمارستان دیگر

همزمان با این خبر، فلسطین اشغالی امروز شاهد انتشار خبر یک حادثه دیگر مقابل یک بیمارستان دیگر در شمال فلسطین اشغالی نیز بود.

به دلیل اختلاف شماری از مراجعان به مرکز درمانی الجلیل در نهاریا در شمال فلسطین اشغالی، پلیس رژیم صهیونیستی حداقل دو نفر را بازداشت کرد و چندین نفر مصدوم شدند.

روزنامه پانوراما چاپ فلسطین اشغالی نوشت، سخنگوی پلیس گزارش کرده که دو جوان ۲۱ و ۲۶ ساله بازداشت و هفت نفر (چهار نفر از حراست بیمارستان) مجروح شده‌اند. این افراد شب گذشته با حراست بیمارستان در نهاریا درگیر شده‌اند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس