کد خبر 1515347
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۹
ستاره بلژیکی رئال از فوتبال خداحافظی می‌کند!

ستاره بلژیکی رئال مادرید هیچ پیشنهادی در تابستان سال جاری نداشته است و این موضوع باعث شده او به خداحافظی از فوتبال فکر کند.

به گزارش مشرق، ادن هازارد یک فصل دیگر با رئال مادرید قرارداد دارد اما باشگاه مادریدی اعلام کرد که این بازیکن به خاطر آسیب دیدگی‌های زیادی در برنامه تیم برای فصل جدید جایی ندارد.

هازارد در تابستان سال جاری هیچ پیشنهادی از هیچ تیمی نداشته است که این یک ناکامی بزرگ برای او به شمار می‌آید.

حتی تیم‌های عربستانی هم که به دنبال جذب ستاره‌های بزرگ فوتبال جهان هستند پیشنهاد برای جذب هازارد به این ستاره بلژیکی نداده‌اند.

روزنامه الموندو در ادامه گزارش خود نوشت که هازارد با جدیت به دنبال خداحافظی از دنیای فوتبال در پایان ماه آگوست است چرا که تاکنون پیشنهادی از هیچ تیمی دریافت نکرده است؛ به ویژه اینکه او بعد از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر هم از بازی‌های ملی خداحافظی کرد.

هازارد قبل از انتقال به رئال مادرید در چلسی یک فوق ستاره بود و سال‌ها نمایش درخشانی در آبی‌پوشان لندنی داشت. او با رقم بسیار بالایی راهی رئال مادرید شد اما آسیب دیدگی‌های پیاپی او را به یکی از ناکام‌ترین خریدهای تاریخ باشگاه رئال تبدیل کرد.

این ستاره سرشناس فوتبال بلژیک در ۳ سالی که در رئال مادرید حضور داشته ۱۵ بار مصدوم شده است تا لقب بازیکن شیشه‌ای را به او بدهند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس