کد خبر 1512378
تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۹
وارث جدید پیراهن رونالدو در رئال + عکس

مهاجم برزیلی تیم فوتبال رئال مادرید از شماره جدید خود در جمع کهکشانی‌ها رونمایی کرد.

به گزارش مشرق، با خروج اِدن هازارد از رئال مادرید، گمانه‌زنی در خصوص مالک جدید شماره ۷ رئال به سوژه رسانه‌های مختلف ورزشی تبدیل شد. این پیراهن پیش از هازارد (۲۰۱۹ - ۲۰۲۳) بر تن بزرگانی مانند کریستاینو رونالدو (۲۰۱۰-۲۰۱۸)، رائول گونزالس (۱۹۹۴-۲۰۱۰)، امیلیو بوتراگوئنو (۱۹۸۵ – ۱۹۹۴)، خوانیتو (۱۹۷۷-۱۹۸۵)، آمانکیو آمانو (۱۹۶۲ – ۱۹۷۶) و ریموند کوپا (۱۹۵۶-۱۹۵۹) بود.

ستاره برزیلی رئال مادرید با انتشار عکسی از پیراهن جدید تیم رئال مادرید، از وارث پیراهن شماره ۷ را پرده‌ برداشت. وینیسیوس جونیور برزیلی با انتشار این عکس خود را به عنوان مالک جدید پیراهن رونالدو و رائول معرفی کرد.

وارث جدید پیراهن رونالدو در رئال +عکس

جونیور از بازیکنان جوان برزیلی است که در چند سال گذشته درخشش ویژه‌ای در جمع قوهای سفید مادرید داشته است و یکی از مهمترین گل‌های وی در فینال لیگ قهرمانان برابر لیورپول بود که به قهرمانی رئال منجر شد.

پیراهن تیم رئال مادرید تا سال ۲۰۱۰ بر تن رائول بود که با آن ۲۱۱ گل در ۵۵۰ بازی به ثمر رساند و بعد از آن این پیراهن به رونالدو پرتغالی رسید. رونالدو در ۴۳۸ بازی موفق به ثبت ۴۵۱ گل به نام خود شد. البته رونالدو در فصل نخست حضور در رئال مادرید با پیراهن شماره ۹ به میدان رفت. این پیراهن از سال ۲۰۱۹ به ادن هازارد رسید اما مرد بلژیکی نتوانست افتخارات رونالدو و رائول را با آن کسب کند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس