شاباک

سرویس امنیت داخلی رژیم صهیونیستی به نخست وزیر این رژیم درباره وضعیت شکننده امنیتی در کرانه باختری هشدار داد.

به گزارش مشرق، منابع عبری زبان اعلام کردند که سازمان امنیت داخلی رژیم صهیونیستی موسوم به شاباک، نسبت به اوضاع امنیتی جاری در کرانه باختری به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم هشدار داده است.

روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت در همین راستا نوشت که رونین بار رئیس شاباک اواخر هفته گذشته در جلسه‌ای با نتانیاهو به او در رابطه با اوضاع امنیتی در کرانه باختری و سناریوهای احتمالی در این منطقه هشدار داده است.

این روزنامه اشاره کرد که هشدار شاباک به نتانیاهو حتی شامل احتمال ربوده شدن شهرک‌نشینان صهیونیست در کرانه باختری نیز بوده است.

یدیعوت آحارونوت تاکید کرد که حوادث اخیر در روستای برقه، عملیات تل آویو و تحولات چند روز پیش در اراضی اشغالی هشدارهای محافل امنیتی در مورد اوضاع جاری در اراضی فلسطینی را مورد تاکید قرار می‌دهد.

به گفته این روزنامه، طی ۶ ماه گذشته میانگین هشدارها نسبت به احتمال وقوع عملیات‌های ضدصهیونیستی به ۲۰۰ مورد در روز رسیده است که این میزان، ۳ برابر مدت مشابه سال‌های گذشته است.

در تازه‌ترین آمارها، میانگین روزانه هشدارها نسبت به احتمال وقوع عملیات‌های مقاومتی به ۴۵۰ مورد رسید و بیش از ۱۷۰۰ فلسطینی هم که مظنون به دست داشتن در این عملیات‌ها یا برنامه‌ریزی برای آن بودند، بازداشت شدند.

گفتنی است که کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی پس از مدت‌ها امروز یکشنبه جلسه‌ای را برای بررسی آخرین تحولات اوضاع در دو عرصه فلسطین و لبنان برگزار خواهد کرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ایرانی IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
    1 0
    انقدر جفتک انداخت صدای بقیه الاغها درامد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس