دستگیری ۱۲ متهم تعقیب در رومشکان

رییس کل دادگستری کرمان درباره دستگیری اعضای شبکه گسترده تروریستی- صهیونیستی، در کشور گفت: در این زمینه سه نفر از عناصر ضد امنیتی در این استان توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) دستگیر شده اند.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام ابراهیم حمیدی در تشریح این خبر ضمن تاکید بر اینکه اقتدار و اشراف اطلاعاتی نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی راه را بر اندیشه های ناصواب اعضای گروهک های تروریستی و معاندان می بندد، افزود: دستگیرشدگان سوابق متعددی از اقدام علیه امنیت نظام را در کارنامه سیاه خود دارند.

وی ادامه داد: این افراد از عناصر تروریستی وابسته به گروهک های تروریستی - صهیونیستی بوده اند که طی یک عملیات ضربتی در شهر کرمان دستگیر شدند و در بازرسی از مخفیگاه آنان، ضمن کشف فیلم های مربوط به اقدامات خرابکارانه متهمان در ناآرامی های سال گذشته در تلفن های همراه آنان، تعداد ۱۶ بمب دست ساز حرفه ای و بسیار قوی به همراه کیت های الکتریکی و ریموت کشف و ضبط شده است.

حمیدی خاطرنشان کرد: متهمان این پرونده در مناسبت های مختلف از جمله ایام الله دهه فجر، سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، آغاز سال نو، ایام ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و غیره با خط دهی سرکرده گروهک تروریستی مربوطه، قصد انجام اقدامات ایذایی متعددی را داشتند که با برخورد قاطعانه نیروهای امنیتی روبه رو شدند.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان بیان کرد: تیم تروریستی مذکور ضمن دریافت آموزش های تخصصی در زمینه بمب گذاری، آماده بمب گذاری در ادارات و مراکز حساس دولتی، گلزار شهدای کرمان و تخریب مزار سردار مجاهد شهید حاج قاسم سلیمانی بوده اند که با اقدام به موقع سربازان گمنام امام زمان (عج) دستگیر شدند.

حمیدی یادآور شد: اعضای این باند همچنین طی چند ماه گذشته نسبت به نصب پرچم رژیم غاصب صهیونیستی و خاندان منحوس پهلوی در برخی نقاط شهر کرمان اقدام و کلیپ آن را نیز برای رسانه های معاند ارسال کرده بودند که این اقدام مورد تایید یکی از مسئولان عالی رتبه رژیم صهیونیستی قرار گرفته بود.

وی با اشاره به اینکه همراهی و هوشیاری مردم در شناسایی عناصر ضدامنیتی مکمل تلاش های نیروهای امنیتی و اطلاعاتی، نظامی و انتظامی خواهد بود، یادآور شد: پرونده قضایی مربوط به متهمان دستگیر شده با عناوین قیام مسلحانه علیه اساس نظام جمهوری اسلامی با وصف استفاده از بمب و سلاح، تشکیل دسته و جمعیت بیش از ۲ نفر با هدف برهم زدن امنیت، نگهداری مواد منفجره نظامی، تخریب و آتش زدن اموال عمومی و دولتی، فعالیت تبلیغی علیه نظام، توهین به مقدسات و نگهداری مشروبات الکلی در دست رسیدگی قرار دارد.

رییس کل دادگستری استان کرمان تاکید کرد: دستگاه قضایی قاطعانه و بدون اغماض این پرونده را به صورت خارج از نوبت مورد رسیدگی می کند، صدور حکم قرار را انجام می دهد و اشد مجازات در انتظار عاملان این اقدامات خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۳
    8 0
    حالا می فهمم دلیل برخورد جدی نظام با تروریست ها در سال 67 چرا موجه بود .
  • IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۳
    6 0
    نگفتش که از کدوم کشور اومدن این جاسوسان و خرابکاران، چون اینهمه خیانت و نفرت محاله که در ضمیر یه ایرانی علیه کشورش باشه
    • IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۳
      0 0
      اتفاقا تعدادی از ایرانی‌ها متاسفانه اهل خیانت هستند مخصوصا کسانی که رای کنسرتی و رای رفع حصری و رای بی رای هستند
  • IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۳
    1 0
    جالبه همه جور سابقه داشتن و راحت و آزاد میگشتن و قصد ادامه فعالیتهاشونم داشتن. این نشون میده قانون بازدارنده نیست. به نظر میرسه تعدادزندانها جوابگوی مجرمین نیست.
    • IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۳
      0 0
      خیر، بعدش جرمشان آن موقع در حد اعدام نبود
  • ایرانی IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۳
    1 0
    ترحم بر پلنگ تیز دندان. مجرمی که مجازات نشود خطرناکتر میشود ودامنه وعمق زیانش برای جامعه بیشتر قابل توجه قوه قضاییه این پلید ها را خارج ازنوبت محاکمه وهر چه زودتر به درک بفرستید
  • IR ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۳
    1 0
    از کجا اومدن اینها همون بیشرفهایی هستن که از آب و نو ن این مملکت خوردن و نوکر بیگانه جماعت شدن تف به غیرت نداشته لقمه حرومشون.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس