1

در روزهای اخیر برای سه بازیگر زن، افسانه بایگان، آزاده صمدی و لیلا بلوکات، به دلیل عدم رعایت حجاب، احکامی از جمله مراجعه به مراکز روانشناسی صادر شده است.

سرویس سیاست مشرق- در میان انبوهی از گزارش‌ها و تیترهای خبری، در یک بسته کامل بانام «ویژه‌های مشرق» شمارا در جریان مسائل مهم و اثرگذار از نگاه روزنامه‌های کشور قرار می‌دهیم.

در این ویژه‌نامه، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی، خارجی، اوضاع اقتصادی و اجتماعی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان بامطالعه آن به رهیافت‌های مهم، نکات و تأملات از سیر وقایع اثرگذار دست خواهند یافت، در این بخش با ما همراه باشید

************

روزنامه‌های امروز شنبه ۳۱ تیرماه در حالی چاپ و منتشر شد که خروش جهان اسلام علیه قرآن‌سوزی، شاهکار دختر رزمی‌کار ایران، پیام کاهش رشد نقدینگی و آخرین تحولات امنیتی آمریکا علیه تهران در صفحات نخست امروز برجسته شده است.

مدتی است احکامی که در رابطه با مراجعه افرادی که بدحجاب یا بی حجاب در مراسم ها یا انظار عمومی حاضر می شوند، به روانشناس و روانپزشک مورد توجه بسیاری از رسانه‌ها قرار گرفته است.

روزنامه اصلاح‌طلب آرمان امروز درباره این دست احکام نوشته است:

در روزهای اخیر برای سه بازیگر زن، افسانه بایگان، آزاده صمدی و لیلا بلوکات، به دلیل عدم رعایت حجاب، احکامی از جمله مراجعه اجباری به مراکز روانشناسی برای درمان «بیماری روحیِ شخصیت ضد خانواده» صادر شده است. احکامی که با واکنش های زیادی همراه بود. در متن یکی از احکام قضائی چنین آمده است: «با مراجعه به مراکز رسمی روانشناسی و مشاوره نسبت به درمان بیماری شخصیت ضداجتماعی (نیاز به دیده شدن از طریق عدم رعایت مقررات عمومی و رفتارهای نابهنجار و ضداجتماعی) به صورت هر دو هفته یک بار اقدام و گواهی سلامت خود را در پایان دوره درمان ارائه نماید». همچنین در یکی دیگر از احکام چنین آمده است: «هر هفته یک بار با مراجعه به مراکز رسمی مشاوره و روانشناسی نسبت به درمان (بیماری روحی و شخصیت ضدخانواده) اقدام و در پایان دوره درمان گواهی سلامت خود را ارائه کند».

در ادامه این گزارش آمده است:

روز گذشته چهار انجمن علمی حوزه سلامت روان در واکنش به این احکام خطاب به رئیس قوه قضائیه نامه نوشتند، این نامه در شرایطی منتشر می شود که هیچکدام از روسای این انجمن ها به سرمداری سازمان نظام روان‌شناسی ایران به ریاست دکتر محمد حاتمی، حاضر به گفت وگو با خبرنگار «آرمان امروز» نشدند و حتی دکتر حاتمی در صحبتی کاملا متناقض به این روزنامه گفت: «که به علت عدم حال مساعد نه از این نامه خبر دارد و نه از احکام قضائی برای افراد » که این گفته در رابطه با ایشان اصلا عجیب نیست، چون وی اصلا به مسائل اینگونه ورود نمی کند و پاسخی روشن به رسانه ها نمی دهد. با این حال آنچه منتشر شده در ارتباط با احکام جدید برای سلبریتی ها، روانشناسان و انجمن های مرتبط از جمله معترضینی بودند که طی چند روز گذشته نسبت به احکام یاد شده واکنش نشان دادند. در این میان نامه چهار انجمن علمی حوزه سلامت روان انعکاس بیشتری در رسانه ها داشت. در بخشی از این نامه آمده است: «آنچه در متن حکم به عنوان استدلال تشخیص یک بیماری به نام شخصیت ضداجتماعی بیان شده، متناسب، منطقی و قانع کننده نیست. همچنین عنوان تشخیصی بیماری روحی و شخصیت ضدخانواده عنوانی غیرعلمی و غریب و به کارگیری آن برای اهل فن ناباورانه است.

چگونه حکم یک دادگاه بیماری روحی سلبریتی‌ها مداوا کرد؟/ وزیر دولت روحانی: اسلام خشن است!

روزنامه اعتماد نیز به نقل از وکیل افسانه بایگان می‌نویسد:

اساسا رفتار ارتکابی توسط افسانه بایگان، مبنی بر حضور در سالن تئاتر شهرزاد با پوشش کلاه نه مصداق در معرض قرار دادن شیئی است که عفت و اخلاق عمومی را جریحه‌دار کند (که در دادسرا به ایشان تفهیم شد) و نه ترویج و تشویق به فساد و فحشاست (که در شعبه ١٠٨٨ در جلسه دوم رسیدگی به ایشان تفهیم شد.) هنرمندانی که از پوشش کلاه استفاده کرده‌اند با توجه به رویه مرسوم قصد تخطی از قانون و ارتکاب رفتار مجرمانه را نداشته‌اند. مضافا اینکه عدم واکنش رسمی به پوشش کلاه و استفاده از این نوع پوشش در فیلم‌ها و سریال‌ها و انتشار تصویر برخی سینماگران با کلاه در پلتفرم‌های رسمی مبنی بر تایید کلاه به عنوان نوعی پوشش است!

چگونه حکم یک دادگاه بیماری روحی سلبریتی‌ها مداوا کرد؟/ وزیر دولت روحانی: اسلام خشن است!

روزنامه هم‌میهن نیز مثل همیشه از قافله عقب نمانده و با انتشار بیانیه بدون صاحب انجمن روانشناسان نوشته است:

احکامی ازاین‌دست صرفا ابزاری برای تنبیه، تحقیر و مجازات فرد خاطی نیست، بلکه آسیب‌زدن به منزلت یک دانش و تصویر آن در افکارعمومی هم است. ازاین‌رو به‌نظر باید واکنش این چهار انجمن روانشناسی کشور نسبت به حکم‌های غیرتخصصی که مبتنی بر سوءاستفاده از دانش روانشناسی‌است را مصداقی از تلاش یک جامعه علمی در دفاع و صیانت از هویت و حریت حرفه‌ای خود تفسیر کرد که باید در ابعاد دیگری غیر از احکام قضایی هم پیگیری شود. گاهی بهادادن به چیزی، از سر اعتماد و باور به آن‌چیز نیست، بلکه در پی بال‌وپر دادن‌ها، ردی از سوءاستفاده‌ها یا استفاده ابزاری برای به‌خدمت‌گرفتن یک دانش‌علمی در خدمت اهداف سیاسی و جناحی، قابل ردیابی است.

چگونه حکم یک دادگاه بیماری روحی سلبریتی‌ها مداوا کرد؟/ وزیر دولت روحانی: اسلام خشن است!

چگونه حکم یک دادگاه بیماری روحی سلبریتی‌ها مداوا کرد؟/ وزیر دولت روحانی: اسلام خشن است!

چگونه حکم یک دادگاه بیماری روحی سلبریتی‌ها مداوا کرد؟/ وزیر دولت روحانی: اسلام خشن است!

عکس/ همسویی رسانه‌های معاند و روزنامه‌های اصلاح‌طلب درباره سلبریتی‌های آشوب

در ماه‌های اخیر برخی اظهار نظرهای بدون استناد در مورد وقایع اخیر، همچنین انتشار مطالب تحریک آمیز در جهت حمایت از اغتشاشات خیابانی، از سوی برخی چهره‌های سیاسی و همچنین تعدادی از سلبریتی ها این افراد جهت پاسخگویی به مقام قضائی به دادستانی تهران احضار شدند.احضارها و بازداشت این چهره‌ها بر اساس قانون بوده است؛ چرا که تهمت و افترا از جمله جرایمی است که در ماده ۶۹۷ قانون تعزیرات مجازات اسلامی بیان شده است. طبق این ماده قانونی؛ هر کس به وسیله اوراق خطی یا چاپی و یا به وسیله درج در روزنامه و یا با نطق در مجامع و یا جراید بخواهد جرمی را به کسی نسبت دهد یا به عبارتی انتساب جرم به دروغ را از طریق راه‌های گفته شده یا هر شیوه دیگری منتشر کند با توجه به قانون مجازات اسلامی چنین کاری از سوی وی جرم شناخته می‌شود. در صورتی که نتوان صحت آن را اثبات نمود جز در مواردی که موجب حد باشد مجرم به یک ماه تا یک سال حبس و تا ۷۴ ضربه شلاق یا یکی از آنها بر حسب مورد محکوم خواهد شد، بر اساس مُر قانون در صورتی که مجرم را می‌توان برای بررسی روان‌سنجی به مراکز ذی صلاح نیز معرفی کرد.

عباس آخوندی اسلام شناس شد!

راه افتادن موج اسلام هراسی در جهان طالبانی نیز در تهران دارد، عباس آخوندی وزیر روحانی در یادداشتی درباره این ماجرا بدون محکوم کردن عناصر دسیسهع چین خارجی نوشته است:

مقدس و مطلق‌سازی فهم انسان‌ها و برابردانستن آنها با متن دین، این دلیری بی‌رحمانه را برای خون‌ریزی در جامعه مسلمانان فراهم آورده‌ است. تا جایی که خون اباعبدالله و یارانش را برای کسب رضای حق و رسیدن به بهشت در 14 قرن پیش و کشتار دسته‌جمعی مسلمانان را در روزگاران ما برای حاکمیت اسلام و اعمال خشونت را روا بدارند. من یارای آن ندارم که سخنی درباره اباعبدالله به زبان برانم. لیکن، همراه با اشک به ریشه‌ و فرایند شکل‌گیری خشونت مقدس در اسلام نیز می‌اندیشم. شوربختانه، رهاکردن فضای بحث و گفت‌وگوی دینی از سوی علما به قداره‌بندان، فضا را علیه دین در مهد تشیع شورانیده‌ است. افسوس که چشمان بینا کم است.

چگونه حکم یک دادگاه بیماری روحی سلبریتی‌ها مداوا کرد؟/ وزیر دولت روحانی: اسلام خشن است!

بررسی گفتمانی جریان راست اصلاح‌طلبی و میانه‌روها نشان می‌دهد که شیفت از نگاه اسلام گرایی افراطی به نگاه ملی گرایانه رشد چشم گیر داشته است.اصلاح‌طلبان در این بخش تاکید دارند که ایدئولوژی امروز کشور باید ملی‌گرایی باشد. ملی‌گرایی باید جایگزین نگاه‌های افراطی اسلام‌گرایانه شود. دوباره ملت را دور هم جمع کنیم و این حرکت، قبل از هرچیز دفاع از اسلام، امام، انقلاب اسلامی ۵۷ و جمهوری اسلامی است. مگر می‌شود در کشوری، اکثریت مردم ناراضی باشند و آن کشور در آرامش زندگی کند؟ سال 88 وقتی دموکرات‌ها، آشوب سبز را در ایران کلید زدند، «اتاق فکر جنبش سبز در خارج از کشور»، در لندن اعلام موجودیت کرد. در این گروه، در کنار «مهاجرانی و بازرگان»، نام «سروش و کدیور» به چشم می‌خورد؛ دو مهره‌ای که سعی کرده بودند دیکته «تحریف دین» را پیش ببرند و منطق انقلاب و مقاومت و جهاد و تسلیم ناپذیری و اجرای احکام بازدارنده را خلاف دین وانمود کرده و آن را خشن بدانند، رسوخ دوباره این جریان آلوده و انحرافی در رسانه‌های اصلاح‌طلب پیامی روشن دارد!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 80
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 28
  • IR ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
    اگه اینجور ی حکم مریض خوب میکنه توبیمارستان ها یه دادگاه بزنید وجدانا این همه چرت نگید
    • IR ۰۷:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
      24 66
      نوام چامسکی: یک ملت آن روزی می میرد که اصحاب اندیشه آن به جای متفکران از آوازخوانان و بازیگران شکل گرفته باشد!!
    • IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
      14 70
      ۰۰:۰۱ مگه فقط حکم به مریضیش دادند!؟ جناب چرا فرافکنی و سروصدای الکی راه انداختی؟ احکام تنبیهی دیگه‌ایی نداره خانمهای ناهنجار؟ از جریمه تا حبس تا شلاق...
    • ایرانی IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
      6 51
      به نظر من باید این فوا.....: اولا ممنوع الخروج برای 20 سال آینده شوند ثانیاً برای همیشه و در تمام رسانه های صوتی و تصویری و تئاتر و ... ممنوع الفعالیت شوند ثالثا یک جریمه درست و حسابی چند صد میلیونی از اموالشان کسر و به حسابی واریز شود که هزینه مبارزه با بی حجابی شود این احکام دردآورتر است و این ها را بیشتر می سوزاند و سر جایشان می نشاند
    • IR ۰۶:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
      1 1
      مجازات اینها باید جریمه های سنگین باشه که هر چی پول از سرویس های جاسوسی میگیرن کوفتشون بشه بهد هم چند ماه خدمات اجتماعی انجام بدن تا درد مردم عادی رو بفهمن
    • IR ۰۶:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
      1 0
      مجازات اینها باید جریمه های سنگین باشه که هر چی پول از سرویس های جاسوسی میگیرن کوفتشون بشه بهد هم چند ماه خدمات اجتماعی انجام بدن تا درد مردم عادی رو بفهمن
  • IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
    عباس اخوندی خفه شه که سر وقتش هم سراغ اون کذاب میریم هم اخوندی مفت خور
    • نادر IR ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
      1 2
      واقعآ باید به این آدم گفت لطفآ خفه شو و کمتر حرفی بزن که از فهم و درک تو دوراست
  • IR ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
    احسنت در بی حجابی واقعا ارجاع به روانکاوی و روانشناسی لازم هست
    • عمیر IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
      2 42
      برمنکرش لعنت
  • IR ۰۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
    یک کسی مثل فلان خانم بازیگر رسما گوشواره شیروخورشید استفاده میکنه بعد هم مدعی میشن‌که منظوری ندارند !! / کسانیکه بازیگر هستند و امکان دیدن شدن از طریق هنر بازیگری شون در رسانه ملی و سینما رو دارند اما این مطرح شدن رو با بی حجابی خودشون میخواهند رقم بزنند واقعا دچار مشکل روانی مذکور و مورد نظر قاضی هستند / وقتی آب رایگان و خنک و گوارا هست چرا میخواهند با تخلف از قانون به این آب برسند !؟ ؛)) لذا به قاضی حق بدهیم که در عقل و سلامت روان اون متخلف شک بکند و او رو به مراجعه اجباری به روانپزشک و... مجبور کند / قرار نیست بازیگری با همان پوشش بازیگری در فلان فیلم داشته در جامعه هم حاضر بشود / مثلا فلان بازیگر در فلان فیلم و سریال و فلان سکانس با پیژامه بازی می‌کنه آیا فردا میتونه با پیژامه بره بخش اداری سازمان صدا و سیما !؟؟. ؛))) / فلان خانم با کلاه کپ در فلان فیلم بازی کرده مجوز نمیشه که بعداً با همون قیافه در جامعه حاضر بشه / شما مثلا در فلان فیلم تاریخی در فلان نقش میگی مثلا زنده باد شاه ، کسی کاریت نداره اما اگه اومدی در واقعیت گفتی زنده باد شاه دستگیرت میکنن ، آیا میتونی بگی چطور من اونجا تو فیلم گفتم زنده باد شاه کاری به کارم نداشتین حالا میگم می‌آین دستگیرم میکنید!؟ / یه بازیگر وقتی تفاوت موقعیت و نقش خودش در فیلم رو با واقعیت رو نمی‌فهمه قانون و شرع حاکم بر کشور خودش رو نمیدونه و تشخیص نمی‌دهد چی کجا مجازه !؟ این دیگه مشکل از قاضی و قوه قضاییه نیست مشکل از خودشه
    • مجید IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
      3 34
      درسته که این بازیگر نباید در جامعه بی حجاب ظاهر بشه ولی صدا و سیما هم حق نداره برای ساخت فیلم زن رو با این نوع از حجاب نشون بده.البته صدا وسیمای ایران بیشتر سیاسی عمل میکتد تا اسلامی.
  • IR ۰۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
    عجب مملکتی طرف به این علت که کلاه سرش گذاشته راهی تیمارستان میکنن
    • IR ۰۷:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
      13 49
      کسی که به قوانین کشور که در سایه امنیتش به پست و پول رسیده بی احترامی می کنه، جز مشکل روحی مطلبی رو به مخاطب و بیننده منتقل نمی کنه.
    • IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
      6 36
      مگه میان تیمارستان آنجا جای تورو تنگ میکنن؟؟؟
    • BE ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
      2 42
      تیمارستان رو هم به .. میکشه ، اینو باید بفرستن اینجا
    • IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
      2 2
      فیلم پرتقال کوکی رو ببین.
  • IR ۰۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
    59 22
    علامت تعجب داره؟ خشن نیست؟
    • IR ۰۸:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
      2 36
      نه عجیجم
    • IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
      13 47
      بله .بریدن گلوی پلیس و شهید کردن با بلوک و شکنجه و...حتمامهربانیه پیش شما !
    • IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
      6 39
      وقتی به جای مطالعه و شناخت از اسلام گوشهاتو ۲۴ساعته در اختیار voaوBBCو شبکه های بهائی قرار میدی بایدم تعجب نکنی!! وقتی ام دو تا سوال از اسلام ازت بپرسن مغزت قفل میکنه و جواب هاشو از دلقک های من و تو به طرف میدی
    • باسلام BE ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
      1 35
      بله حق با شماست ، با ارازل و اوباش و کفار خیلی خشنه ، دمش هم گرم
  • طاهری IR ۰۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
    26 57
    جناب آخوندی ، خوب چشمانت را مثل مردم بینا کن !! مشکله ؟!
  • فرزاد IR ۰۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
    اکثرسلبریتی های زن بد هستند مگر ترانه علیدوستی و.....خودشان مسئله فاجعه میان سلبریتی ها را افشا نکردند ؟ این یک واقعیت انکار نشدنی است .تمام کسانی که دراغتشاشات اخیر دست داشتند آدمهای درستی نبودند.اصلاح طلبان هم همان منافقین دهه ۶۰ هستند که میخواهندازآب گل آلود ماهی خودشان را بگیرند اینها دیگه چه حیواناتی هستند.آدم شاخ درمیاره.منافقین هزار چهره.
    • سروش IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
      4 45
      اصلاح طبان = منافقین و وطن فروشان بی سلاح یا بهتر بگم هم از آخور خور و هم از توبره بخور که سلاحشان ایجاد شبهه و تفرقه و دو دستگی است علیه نظام است.مزدورانی دشمن شاد کن، امید دشمن و ناامید کردن مردم وطن. وطن فروش به هر قیمتی، روانی های خود پرست.
  • IR ۰۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
    31 69
    اصلاح طلبان مفلوک
    • IR ۰۷:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
      54 7
      فقط از دو کلمه اصلاح طلبان مفلوک در پیام شما میشه به این واقعیت ناخوشایند تو جامعه رسید که عده ای هستند که با توهم اصلاح طلب ستیزی و یا اصولگراستیزی سعی دارند خودشون را پشت حقایق دنیا پنهان کنند . دایی جان ناپلئون اینقدر به فکر دشمن و انگلیس و گروه چپ و راست نباش حقیقت شخص تو این هست که یا داغ بدی دیدی تومنافعت از دست اصلاح طلب ها یا درباغ سبزی را بهت نشون دادند این اصولگراها.
    • IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
      2 49
      اصلاح طلب هرچی نباشد عامل دشمن در ایران که هست!
  • محمد IR ۰۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
    22 55
    اصلاح طلبها مخصوصا آخوندی سرمایه دار دشمن مستضعفین بلایی در جریان مسکن مهر سر من وهزاران نفر دیگه آورد که ۸سال بلاتکلیف موندیم و واحد تحویل نگرفتیم تا اینکه خدا رییسی رو کرد فرشته نجات ما .ما زورمون به اصلاح طلبها نرسید .واگذارشون کردیم به خدا.انشااله همه عمرشون بلاتکلیف بمونن .همین وبس
  • IR ۰۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
    14 56
    نخیر روزنامه اعتماد و همچنین وکیل خانم بایگان قدرت تشخیص اینکه چه پوششی یا چه کاری کجا مجازه!؟ رو ندارند متأسفانه / قدرت تشخیص تفاوت موقعیت و نقش بازیگر در فیلم و موقعیت واقعی رو ندارند / مثلا بازیگری در فلان فیلم بنا به موقعیت و نقشی که داره اجازه حمل و استفاده از سلاح جنگی رو داره اما اگه خارج از فیلم و نقش خودش ، در دنیای واقعی بیاد اقدام به حمل و استفاده از اون سلاح رو بکنه جرم محسوب میشه و دستگیرش میکنند / یا مثلا بازیگری در فلان فیلم و سکانس با پیژامه بازی می‌کنه آیا میتونه فردا با پیژامه بره ساختمان اداری صدا و سیما !!؟ ؛))) بهش نمی خندند!؟ / حالا خانم افسانه بایگان با کلاه در فلان فیلم بازی کرده مجوز نمیشه که همه جا و خارج از فیلم با اون پوشش حاضر بشه / با این استدلال آبکی که وکیل خانم بایگان در توجیه نوع پوشش موکل خودش آورده باید عرض کنیم که قاضی محترم پرونده در تشخیص بیماری خانم بایگان اشتباه نکرده و به درستی ایشون رو به مراجعه به روانپزشک مجبور کرده / اگه دست ما بود پروانه و مجوز وکالت اون وکیل خانم بایگان رو هم باطل میکردیم چون وکیلی که از قانون کشور و قانون شرع در مورد حجاب خبر نداره و بدون توجه به اون قوانین عمل خلاف موکلش رو توجیه میکنه وکیل نیست / بازیگری هم که تفاوت دنیای بازیگری و موقعیت و نقش خودش در فیلم رو با دنیای واقعی تشخیص نمی‌دهد و فکر میکنه با همون پوشش در فیلم میتونن در دنیای واقعی حضور پیدا کنه یا زیادی در نقش خودش فرو رفته ؛)) یا باید بره بازیگری رو از اول یادبگیره
    • شسم IR ۰۴:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
      32 21
      تو چقدر بدبختی و درمونده که اقدام به نگارش بیوگرافی خودت کردی و توقع هم داری که ملت بخونند ؟! مگه ملت بیکارند ؟!
    • IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
      4 29
      جناب گوسفند بانام شسم... اگه حق رو گفته، ناراحت شدی؟
  • IR ۰۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
    10 51
    سپاس بی کران. چرا با افرادی که دچار جامعه ستیزی هستند برخورد نمی شود.
  • IR ۰۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
    18 25
    عباس آخوندی حراستی اول انقلاب با آن قیافه زمخت و خشن خود و ابروهای ضربدری و برخورد تند با خبرنگاران و حالا اسلام شناس هم شده و شاید رفتار خود را رفتار اسلامی می دانست که مدعی چنین اراجیفی شده. بنظر باید دادگاه بیاید ایشان را هم محکوم به کار در پروژه مسکن مهر کند شاید کمی از کم کاری هایش در این حوزه کاسته شود انشاا...
    • IR ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
      1 21
      خخخخخخ :))))))
  • فرمان IR ۰۵:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
    8 0
    هرچی اینا گفتن، تو بر طبل توخالی خودت کوفتی، نرود میخ آهنی بر سنگ...
  • BE ۰۶:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
    16 39
    زن بخصوص اگر قبلاُ به اصطلاح سلبریتی هم بوده باشه نیاز به جلب توجه داره، در ادیان توحیدی زن در جامعه واجتماع با اجرای احکام الهی در ظاهر وباطن جلب توجه میکنه وجامعه ایی با اهداف الهی میافرینه چون مادر وآفریننده است ، در جامعه غربی وسرمایه داری از این خاصیت زن برای اهداف خودشان استفاده میکنند وزن را موجودی برای عرصه تولیداتی تبدیل میکنند که ۷۵% آن غیر ضروری ومضر است ،البته در غرب هم زنان با اصالت ونجیب وپاکدامن که انسانهای شریف تربیت میکنند کم نیستند ،ولی ۷۰% تحت تاثیر نظام سرمایه داری هستند که انسان قلابی وغالبی میشوند
  • IR ۰۶:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
    0 11
    وقتی ماپوتین به پاجوانی امان رابرای این مرزوبوم گذاشتیم بیت المال ودستمزدهای کلان بجای یخ وتغذیه مناسب درگرما۵۰درجه به این افرادپرداخت می شدوحالابااین رفتارهایعنی اسلام راقبول نداریم
  • IR ۰۶:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
    1 23
    وزیر دولت روحانی نمی گوید که با تزویری که داشته اومده وزیر شده
  • محمد IR ۰۷:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
    3 25
    یکی نیست به این آخوندی بی شرف بگه تو با چسبیدن به بدنه همین نظام دین اسلام بود که به این مال منال ثروث افسانه ای رسیدی نه مدیریتی داشتی نه چیزی بارت بود.اگه جای دیگه بود بهت طویله هم نمی‌دادن.
  • ناهید IR ۰۷:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
    28 3
    جناح های سیاسی در کشور مردم را به جان هم می اندازند از آن طرف فوتبالیست ها پزشک ها دندانپزشک ها تجارها مردم را غارت می کنند.
  • IR ۰۷:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
    3 22
    اسلام خشن نیست
    • IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
      2 1
      کدوم ورژن اسلام؟
  • ممد IR ۰۸:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
    1 9
    لال از دنیا بری آخوندی، اسمت میاد کهیر میزنم!
  • IR ۰۸:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
    1 12
    خوب دارند خودشان را لو می‌دهند تا اسم.حجاب می آید واکنش نشان می‌دهند مثلا این رجوع به پزشک روانشناس یک چیز عادی در احکام قوه قضائیه هست جمهوری اسلامی افرادت را بشناس که دارند نان هم می خورند...
  • IR ۰۸:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
    1 14
    افسانه خانم همونطور بدون عمل زیبایی و پوشیده تر دوستداشتنی بودی. اون دو تا دیگهکه اصلا هیچی نبودن و نیستن.
  • IR ۰۸:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
    1 10
    تندی و عصبیت و خشونت لازمه روشنفکری و در میان غربگراین رایج و مشهور است اقای عباس اخوندی نیز خودش یکی از خشن ترین عناصر معروف کابینه اقای روحانی است . برخوردهای چکشی و عصبی و تند و استکباری وی برای همگان معلوم و مشهور است . حتی در این سیاهنامه ایشان خشونت و نفرت افرینی موج میزند . " از کوزه برون همان تراود که در اوست "
  • دکتر داخلی IR ۰۸:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
    2 13
    امثال بایگان و بلوکات و صمدی ها به تعبیر عامیانه درختی هستند که کرم دارند و باید به دکتر ارجاع داده شوند. سابقا کسی انگل( بخوانید کرم) داشت به دکتر عمومی و داخلی ارجاع داده میشد. حالا کرم اینا چیست؟ کمبود توجه و نیاز شدید عاطفی به مرد جذاب است!!. این مسئله حل شود، هرگز برای سگ گردانی و بی حجابی آفتابی نمی شوند.
  • IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
    49 3
    افسانه بایگان در راه احقاق حق مجبور به بی حجابی و استفاده از گوشواره شیر و خورشید که یادگار شکوه و جلال ایران باستان بود شد. از نظر مشرق هر کس از اسلام و جمهوری اسلامی خوشش نمیاد مشکل روانی دارد و باید برود درمان بشود و گواهی سلامت بگیرد😂😂😂
  • سروش IR ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
    2 19
    این مردک ترک فعل کننده عباس آخوندی چرا محاکمه نشده؟؟؟ چرا به جرم ترک فعل و باز خواست از ضرر و زیانی که رسونده باز خواست و محاکمه نشده. باید خواست مردمی باشد تا از وزیری مثل ایشان باز خواست شود.
  • IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
    2 11
    عباس اخوندی / محمد علی نجفی همان شخصی که زن جوان صیغه ای ش را به قتل رساند / علی ربیعی / سعید حجاریان / حسن روحانی / موسوی خوئینی / مصطفی تاجزاده / محسن ارمین / اکبر گنجی / عناصری از حلقه کیان و مجاهدین انقلاب و روحانیون مبارز جملگی از بازجویان و زندانبانان و قاضیان دادگاه های اول انقلاب بودند که به تند روی و انقلابی گری بی منطق و بزن بزن و... معروف بودند حالا اینها شده اند طرفدار حقوق مردم و مبارزه با خشونت و تبلیغ " اسلام رحمانی " = اسلام امریکایی میکنند !!حالا باید فعلا پاسخگو باشند که خشونت گذشته و حال انان " خشونت مقدس " است یا خشونت زاییده از تفکر غربی و سکولار انان ؟!
  • سربدار IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
    2 15
    جناب آخوندی شما خشن هستید یا اسلام در زمان شما دو قطار در نیشابور به هم خوردند بجای تسکین به خانواده ها که چندین نفر کشته و زخمی شدند گفتی به این مضمون که همه شان بیمه هستند نمک به زخم خانواده های کشته شده و زخمی شدگان پاشیدید تو که به مردم رحم نمی کنید و برای مستضعفین آجر روی آجر نگذاشتید در زمان تصدی مسئولیت مسکن و شهرسازی آیا این خشونت نیست که به هیچ کس رحم نکردید بیشتر افراد که می توانستند خانه دار شوند بی خانمان کردید خدا ازت نگذرد برای این ظلم بزرگی که مرتکب شده اید می گوید «از مکافات عمل غافل مشو» عثمان با آن همه امکانات در حال احتضار می گفت ای کاش من پشگل فروش بودم شما هم به این وضعیت دچار خواهید شد دنیا دار مکافات است شما با این وضعیت لاکچری اسلام را خشونت طلب معرفی می کنید خداوند می فرماید« و مکرو ومکرالله والله خیر الماکرین » دین خدا را به سخره میگیرید خداوند در کمین است و برای تو مکر خواهد کرد این شکمهایتان را با چه چیزی پر کرده اید که عقل به کمک شما نمی آید آیا میدانید خداوند در سوره یس می فرماید «الیوم نختم علی افواههم و تکلمنا ایدیهم و تشهد ارجلهم بما.....» نمی ترسی از آن روزی که بفرمان خداوند دهانت دوخته شود که این زبان توجیه گر از کار بیفتد و دستهایتان به سخن در آیندو کرده هایت را بصوت واضح بگویند تا خجل و شرمنده شوید و اعضاء و جوارحت شهادت به عملکرد هایت که چه ظلمی در حق این خلایق مرتکب شده اید واقعا چه کسانی از زمان ناطق در وزارت کشور لانه کرده بوده و الان خودشان را معرفی می کنند خداوند از رگ گردن به ما نزدیک تر است باور ندارید
  • IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
    0 0
    اینه گرنقش توبنموده راست ............................................ خودشکن اینه شکستن خطاست........................................ اوراکه نفعی جزحمله دراین خطاب نیست وانقدرهم برایش ازسفره های روی میزوزیر میز وزیرزمینی رسیده که به نظرسیرترازخیلیها به جامعه بنگرد
  • IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
    1 12
    امثال اخوندی و اصلاح طلبان اگر از ملی گرایی بگویند منافقانه دروغ میگویند مگر دولت شما نبود که دادن تابعیت به فرزندان اتباع اجنبی را تصویب کرد؟ این چه ملی گرایی و غیرت ملی هست که ندارید؟
  • IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
    2 13
    این حکم بسیار هوشمندانه قاضی محترم وخردمند به چند سلبریتی شامل«با مراجعه به مراکز رسمی روانشناسی و مشاوره نسبت به درمان بیماری شخصیت ضداجتماعی (نیاز به دیده شدن از طریق عدم رعایت مقررات عمومی و رفتارهای نابهنجار و ضداجتماعی)" از نظر علمی وتجربی بسیار صحیح ودرست است .این توهین نیست موقعی که شخصی به هر قیمت خارج از ضوابط وچهارچوب هنجارهای قانونی وشناخته شده اجتماعی تمایل افراطی به تبرج وخودنمایی ودیده شدن از مسیر نادرست دارد یک جای کارش می لنگد والان نوجوانان وجوانان دختروحتی زنان میانسال در خانواده ها متاسفانه با تقلید از این شخصیتهای نامتعادل روحی وروانی واجتماعی در خودنمایی وقیحانه وپوزدادن و اینهمه هزینه وخسارت برای عملهای زیبایی مکرر وزندگی لاکچری از هر راه آسیب جدی به سیر منطقی وعقلانی زندگی وخانواده ها زده وآنرا متلاشی می کند.که خسارت مادی ومعنوی آن به کشور وجامعه وخانواده قابل محاسبه نیست الان کمتر خانواده ای است که دچار چالش از اینجهت نباشد.تامل وتعمیم دراین احکام می تواندراهگشا باشد
  • IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
    1 18
    جریان سیاسی - اقتصادی غربگرامعروف به اصلاح طلبان نه داعیه و روحیه ملی دارند ونه مذهبی .نه حافظ منافع ملی اند و نه مدافع ارزشهای دینی . بلکه یک جریان و قبیله اشرافی هستند که بخاطر حفظ منافع مادی خودشان به منافع ملی و ارزشهای دینی واقعا پشت کرده اند از این رو گرایش به امریکا و انگلیس دارند غافل از اینکه ان شیاطین از این جریان فقط استفاده ابزاری میکند .
  • IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
    2 18
    از مطرب های سینما بیش ازاین نباید انتظارداشت!!!
  • IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
    2 13
    افسانه بایگان یا افسانه لولوخان
  • IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
    11 4
    چهار انجمن علمی حوزه سلامت روان و روسای این انجمن ها به سرمداری سازمان نظام روان‌شناسی ایران خودشان نیاز به مشاوره دارند
  • IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
    2 12
    اینا یک مشت هنرگند هستند که کاری جز به گندکشیدن جامعه از دستشون برنمیاد.
  • IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
    2 17
    مشتی پیروپاتال بی هنر که بعدپیری هوایی شدن!
  • IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
    1 16
    اینان اگه عاقل بودن که نمیرفتن مطرب سینماشوند.
  • IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
    2 14
    دیگه درایران مشتری ندارن واینکارها را میکنن تا ویزا بگیرن وبروند اونور آب و کاسبی کنن!!!!!!!!!!
  • IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
    2 9
    بقدری زشت و بیریخت هستندکه اگه برهنه هم درانظارظاهرشوند کسی حتی نگاهشون هم نمیکنه!
  • IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
    1 16
    خدایا مباد که گدا پولدار شود
  • IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
    2 12
    تقصیرخودمون هست که این بی خاصیت ها را زیادی گنده کردیم! سگ هم اگه استخوان زیادی بریزی جلویش سیر میشه وپاچه ات را میگیره!
  • IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
    2 20
    ولشون کنین!هیچی نیستن!همشون را ببری بازار با یک کفگیر هم عوضشون نمکنن!خخخخخخخخخخخخ
  • IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
    2 14
    مطرب های دوزاری
  • IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
    23 1
    این قاضی این احکام رو از کجا آورده؟ واقعا خجالت آوره. تندروها هر بلایی سر این ملت وظلوم آورده اند.
  • IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
    0 17
    بهمن 88 سازمانهای نظرسنجی امریکا صحت نتیجه انتخابات 88 را تایید کردند اگر مردم خبر دار میشدن کار به اینجا نمی کشید همون سال باید میرفتن دکتر
  • US ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
    0 15
    اینایی ک طرفدار حجاب هستند .......
    • IR ۰۶:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
      1 1
      تو برو زیر همون بیرق اربابت زوزه بکش و دم تکون بده تا تکه ای استخون بندازن جلویت!
    • IR ۰۷:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
      1 1
      کسی با خونواده بی حجاب تو کاری نداره،یعنی ارزش کارداشتن ندارین!
  • IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
    1 1
    در رابطه با افسانه بایگان ، پیرزن که حجاب واجب نیست بهش
  • IR ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
    0 1
    ای کاش واقعا اسلام خشن بود.وقانون رامثل کره شمالی اجرامیکرد
  • IR ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
    0 1
    قانون شکنان خط خود را علنا وبدون هیچ واهمه در انظار عمومی اعلام می‌کنند آنها به اسلام ومحرم واربعین ودیگر مراسمات مذهبی هیچ اعتقادی ندارند ومقابله وتهدبد هم میکنند
  • IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
    0 0
    روزنامه اعتماد هم بی حجابی را دوستداره یک کم دیگه فضا را مساعد ببینه چند تا عکس برهنه میزنه میگه داریم امید آفرینی می کنیم!!! و همبستگی ملی!!! این چهره واقعی نفوذی ها در لایه های مختلف کشور هست
  • سید فروزان CH ۰۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
    1 0
    باید به عبس اقا خوندی گفت : تو سرت بگذار و بمیر مرتیکه دزد ،اگر در مملکت قانون اجرا میشد ،تو باید جوابگو میشدی که از کجا آورده‌ای آن ثروت عجیب و غریب را .
  • سید فروزان CH ۰۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
    0 0
    عباس اخوندی :حیف که مصلحت مملکت نیست و هرج و مرج میشود وکرنه خیلی‌ها دلشان میخواهد زبانت را ببرنند و هیکلت را بیندازند جلوی سگهای ولکرد و وحشی در بیابان‌ها .
  • IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
    0 0
    این قانون گریزها در حقبقت بیمار روحی هستند پس رای قاضی درست است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس