‌

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: فرماندهان و کارکنان فراجا بدانند که در این حرکت ارزشمند، مردم متدین، انقلابی و ارزشی پشتیبان آن‌ها هستند.

به گزارش مشرق، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در حاشیه نشست شورای سیاست‌گذاری راهیان نور کشور که با حضور جمعی از اعضای این شورا در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، ضمن تسلیت ایام عزاداری و سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام، الگوی اصلی انقلاب اسلامی را کربلا و فرهنگ ناب عاشورا دانست و اظهار داشت: امیدواریم تمام مسئولان، دست‌اندرکاران نظام مقدس جمهوری اسلامی و آحاد ملت شریف ایران صراط حسینی را که همان صراط الهی است، ادامه دهند و همگی دست در دست هم در تحکیم و ترویج فرهنگ عاشورایی موفق عمل کنیم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در ادامه ضمن قدردانی از سردار «احمدرضا رادان» فرمانده کل انتظامی کشور و کارکنان جان‌برکف و خدوم این سازمان که فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) به آن‌ها لقب مجاهدان فی‌سبیل‌الله دادند، بیان داشت: باید دست تک‌تک کارکنان این سازمان انتظامی را بوسید که با غیرت و همت در اجرای احکام اسلامی گام برمی‌دارند.

وی افزود: عزیزان شاغل در فراجا باید به شغل خود افتخار کنند؛ چرا که برقراری امنیت در کشور اسلامی جهاد فی‌سبیل‌الله است.

سردار کارگر با تاکید بر اینکه امروز هر مسئولی در تحکیم و ترویج فرهنگ و ارزش‌های انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و تحقق فرامین امامین انقلاب اسلامی به‌صورت عملی تلاش نکند، فاقد صلاحیت است، گفت: فرماندهان و کارکنان فراجا بدانند که در این حرکت ارزشمند، مردم متدین، انقلابی و ارزشی پشتیبان آن‌ها هستند و از همه مهم‌تر رضایت خداوند و شهدا و عنایت امام حسین علیه‌السلام همراه آن‌ها خواهد.

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در پایان گفت: ان‌شاءالله به کوری چشم دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، پلیس طرح هوشمندانه عفاف و حجاب را که خواست مردم، تکلیف شرعی و وظیفه قانونی است، با اقتدار اجرا و نقشه‌های شوم دشمنان را در جنگ ترکیبی و شناختی نقش بر آب خواهد کرد.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 6
  • غیر قابل انتشار: 3
  • عرفان DE ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۹
    25 32
    دقیقا مشکل همینجاست که مردم رو دو قسمت کردید ، خودی و غیر خودی دمتون گرم
    • IR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۹
      8 35
      چی میگی ۹۸ درصد مردم خواهان اجرا حجاب وعفاف هستن وفقط ۲درصد افراد بی بندوبار غرب گرا مخالف آن هستن که ره بجایی نمی برنند
    • غرفان IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۹
      0 0
      تو دسته ی ساخته شده ی غیرخودی ها هم دو قسمت داریم با غیرت و بی غیرت که تو اولیش نیستی
    • حمزه IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۹
      5 16
      تو و خانواده ت تو قطب خودتون راحت باشید
    • محمد IR ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۹
      29 2
      ۹۸ درصد روازکجااوردی
    • IR ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۹
      28 2
      ۹۸ درصد از کجات دراوردی
  • علی IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۹
    0 0
    غیرت و همت نیست بی توجهی به خواست مردم و دیکتاتوریه . ودر ضمن یه عدده هم جامعه رو وارونه می‌فهمند و از همه پرسی واهمه دارند ،
  • IR ۲۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۹
    0 3
    مشرق بی وجود نباش نظریه های مخالف حجاب اجباری منتشر کن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس