واکنش فدراسیون جهانی والیبال به قهرمانی جوانان ایران

تیم ملی والیبال جوانان ایران در فینال مسابقات والیبال قهرمانی جوانان جهان ۲۰۲۳ مقابل ایتالیا به پیروزی رسید تا بدون شکست به عنوان قهرمانی این مسابقات دست پیدا کند.

به گزارش مشرق، در فینال بیست‌ودومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان زیر ۲۱ سال جهان در منامه بحرین، تیم ملی والیبال ایران در یک بازی حساس به مصاف ایتالیا رفت و موفق شد به پیروزی ۳ بر ۲ برسد تا با این برد، قهرمان این رقابت‌ها شود. این بازی در پنج ست و به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۲۰، ۲۳ بر ۲۵، ۲۳ بر ۲۵، ۲۵ بر ۱۶ و ۱۵ بر ۹ به سود والیبال ایران پایان یافت.

فدراسیون جهانی والیبال پس از قهرمانی جوانان ایران نوشت: ایران پس از برتری مقابل ایتالیا در فینالی هیجان‌انگیز، بار دیگر به تاج و تخت جهان در بخش زیر ۲۱ سال دست یافت. در فینال هیجان‌انگیز مسابقات والیبال قهرمانی زیر ۲۱ سال مردان جهان در بحرین، ایران پیروزی در پنج ست را مقابل ایتالیا جشن گرفت تا به تاج و تختی که در سال ۲۰۱۹ آن را کسب کرده بود، مجددا دست یابد. این دومین طلای ایران در این مسابقات بود. همچنین بلغارستان به مدال برنز این مسابقات رسید. پیش از این بلغارستان در سال ۱۹۹۱ قهرمان شده و در سال ۲۰۰۳ به مدال برنز دست یافته بودند.

فدراسیون جهانی ادامه داد: والیبال ایران با حمایت پرسروصدا از سکوها، به بازی برگشت و با نتیجه ۳-۲ (۲۵-۲۰، ۲۳-۲۵، ۲۳-۲۵، ۲۵-۱۶، ۱۵-۹) پیروز شد.

گلزاده پس از قهرمانی ایران گفت: خدا را شکر می‌کنم. از کسب این جام قهرمانی بسیار خوشحالم. برای تیم ایتالیا بهترین‌ها را آرزوها را دارم. آنها امشب در فینال خیلی خوب بازی کردند. ما تیم بسیار خوبی هستیم. پتانسیل خود را می‌دانیم و برخی از ستاره‌های ما می‌توانند به تیم بزرگسالان بپیوندند.

سرمربی ایتالیا پس از شکست مقابل ایران گفت: این یک مسابقه قوی بود. ما سخت تلاش کردیم تا اینجا باشیم و سعی کنیم این رویا را زندگی کنیم اما خیلی زود تسلیم شدیم. ما کاری را که می‌توانستیم انجام دادیم، پس حقیقت این است که ایران تیم قدرتمندی هست. ما می‌دانستیم که برای پیروزی در این مسابقه باید بهتر از آنها بازی کنیم، اما ایران بهتر از ما بازی کردند و این بخشی از بازی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
    3 0
    ماشاالله.درپناه خداوائمه اطهار همیشه پیروز باشید.
  • IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
    2 0
    همین که پرچم رو دادن به بچه های والیبال جوانان تا دور افتخار بزنن ، کارگردان احمق تلویزیونی شبکه ی ورزش فقط تصویر آهسته نشون داد تا ما اون صحنه های دور افتخار با پرچم رو نبینیم ، لطفا با اون کارگردان مغرض و ضد پرچم وطن برخورد قاطع کنید .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس