قهرمانی جوانان در بهترین زمان رخ داد/ برخی منتقدان دنبال کسب جایگاه در تیم ملی هستند

کاپیتان اسبق تیم ملی والیبال گفت: برخی افراد انتقاد می کنند چون هدف آنها موفقیت تیم ملی نیست و حتی قهرمانی این تیم هم برای‌شان اهمیت ندارد و فقط دنبال تخریب هستند.

به گزارش مشرق، علیرضا نادی در خصوص قهرمانی ایران در والیبال جوانان جهان اظهار داشت: به بازیکنان و کادر تیم جوانان تبریک می گویم. خوشبختانه این قهرمانی در روزهایی که مردم بابت نتایج تیم ملی بزرگسالان ناراحت بودند لازم بود و در بهترین زمان رخ داد.

وی افزود: کادرفنی تیم جوانان عملکرد عالی داشت. از زمانی هم که خانزاده به ترکیب اضافه شد این تیم توانست در سطح بالاتری بازی کند و مقابل تیم‌های بزرگی همچون بلغارستان و ایتالیا به پیروزی برسد.

قهرمانی جوانان در بهترین زمان رخ داد/ برخی منتقدان دنبال کسب جایگاه در تیم ملی هستند

پیشکسوت والیبال ایران درباره اینکه چرا موفقیت‌های رده‌های پایه را نمی‌توان در رده بزرگسالان کسب کرد، گفت: شرایط رده‌های پایه با تیم ملی بزرگسالان تفاوت دارد. مثلا بازیکنان تیم جوانان به عضویت تیم‌های سری آ درمی‌آیند؛ اما بازیکنان ایران در لیگ برتر خودمان بازی می‌کنند. فاصله این ۲ لیگ بسیار زیاد است و همین تفاوت‌ لیگ ایران باعث شده والیبال ایران در رده بزرگسالان با تیم‌ بزرگی همچون ایتالیا فاصله داشته باشد.

نادی تصریح کرد: ایراد دیگری که وجود دارد این است که ما بازیکنان جوان را رها می‌کنیم. فدراسیون والیبال باید از این بازیکنان به شدت مراقبت کند. ضمن اینکه آنها باید به تیم‌هایی بروند که بازی کنند؛ در غیر این صورت خیلی زود محو می‌شوند.

کاپیتان اسبق تیم ملی والیبال درباره اینکه قرار است کادرفنی تیم ملی تقویت شود، عنوان کرد: کادرفنی باید تقویت شود؛ مثل ژاپن که این کار را انجام داد. البته این مسئله هزینه مالی زیادی دارد. ضمن اینکه باید صبور بود. ژاپن اگر الان به موفقیت رسیده حاصل یک کار چند ساله بوده است. هم مردم و هم مسئولان ژاپنی به برنامه‌های فدراسیون والیبال کشورشان اعتماد کردند و نتیجه این اعتماد را گرفتند.

قهرمانی جوانان در بهترین زمان رخ داد/ برخی منتقدان دنبال کسب جایگاه در تیم ملی هستند

وی درباره اهمیت رقابت‌های والیبال قهرمانی آسیا گفت: این رقابت‌ها برای ما خیلی مهم است و باید آن را جدی بگیریم. کسب عنوان قهرمانی آسیا دور از دسترس نیست. ضمن اینکه شرایط میزبانی به نفع ما است. رقابت‌ها در شهری برگزار می‌شود که کار را برای سایر رقبا سخت‌تر می‌کند. ما به این قهرمانی نیاز داریم. مردم منتظرند تیم ملی به شرایط ایده آل برگردد و قهرمان آسیا شود.

نادی درباره هجمه انتقادات برخی از مربیان علیه کادرفنی تیم ملی والیبال گفت: طبیعی است که وقتی تیم نتیجه نمی‌گیرد انتقادات زیادی می‌شود. بخشی از این انتقادات سازنده است؛ اما باید دید چه کسانی انتقاد می‌کنند. آیا کسی که دارای رزومه است انتقاد کرده یا کسی که دنبال جایگاه و سمت در تیم ملی است.

پیشکسوت والیبال ایران در پایان خاطرنشان کرد: برخی افراد انتقاد می‌کنند چون دنبال تخریب هستند. هدف آنها موفقیت تیم ملی نیست و حتی قهرمانی این تیم هم برای‌شان اهمیت ندارد. آنها فقط به فکر منافع خودشان هستند و می‌خواهند جایگاهی در تیم ملی به دست بیاورند.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس