سلام جوانان والیبال ایران به فینال قهرمانی جهان/ جدال حساس ایتالیا و ایران در فینال

تیم ملی والیبال جوانان ایران موفق شد والیبال آرژانتین را شکست دهد تا به فینال مسابقات قهرمانی جوانان جهان ۲۰۲۳ برسد.

به گزارش مشرق، درجریان مرحله نیمه‌نهایی بیست‌ودومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان زیر ۲۱ سال جهان در منامه بحرین، تیم ملی والیبال ایران در یک بازی حساس به مصاف تیم ملی والیبال آرژانتین رفت و موفق شد با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی ارزشمندی دست یابد.

ایران در ست نخست این دیدار با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ شکست خورد اما والیبال ایران پا پس نکشید. در ادامه این رقابت، والیبال ایران با نتایج ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۲۰ مقابل آرژانتین به پیروزی دست یافت تا با این نتیجه، ایران به فینال مسابقات والیبال قهرمانی مردان زیر ۲۱ سال جهان راه یابد.

پیش از این، بلغارستان و ایتالیا در نیمه‌نهایی این مسابقات به مصاف یکدیگر رفته بودند که ایتالیا با شکست سه بر یک بلغارستان برای ششمین بار به فینال این رقابت‌ها صعود کرد.

با پیروزی والیبال ایران مقابل آرژانتین، تلکیف دو تیم فینالیست این مسابقات مشخص شد. والیبال ایران با پیروزی در نیمه نهایی باید در فینال این مسابقات به مصاف تیم ملی والیبال ایتالیا برود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
    4 0
    این است اقتدار شیربچه های غیور ایران 🤩🤩🤩💪💪💪. خدا را بینهایت شکر
  • IR ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
    4 1
    الحمدالله با دعای مهدی فاطمه و تلاش شیربچه ها و... نام ایران یکبار دیگر در قله ها بر سر زبان افتاد💪💪💪🤩🤩🤩
  • پری مجرد44 ساله IR ۰۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
    4 0
    شاباش شاباش شاباش شاباش شاباش شاباش شاباش شاباش شاباش شاباش
  • پری مجرد44 ساله IR ۰۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
    0 2
    آقای دکتر رئیسی نفری یک میلیارد تومان به این بازیکنان زبده و کادر فنی مجرب و حاذق از بیت المال هدیه دهید از شیر مادر حلال ترشونه و هووووووووووووو ما رفتیم فینال
  • حسين DE ۰۷:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
    1 0
    درود فراوان بر شما فرزندان ملت بزرگ ايران كه افتخار آفرينى ميكند،ايكاش كه بزرگ سالان هم از شما بياموزند.
  • محمد علی IR ۰۷:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
    4 0
    سلام هر شخصی از موفقیت تیم ملی کشور خوشحال میشود اما یک مطلبی ذهن را درگیر میکند که اگر ما اینقدر در والیبال جوانان خوب هستیم و در دوره قبل هم خوب بودیم چرا در بزرگسالان توفیقی حاصل نمیشه؟ به نظر میرسه یک جای کار میلنگه به عنوان مثال، بازی آراژانتین با ایران، وقتی به قیافه های و هیکل بازیکنان دوتیم نگاه میکینیم تیم ایران یک سر و گردن ، بلکه چند سرو گردن بزرگتر دیده میشدند- اینا واقعا تیم جوانان زیر21سال هستند؟ نمیدانم اگر واقعا زیر21سال باشند و اینجوری قوی ،باید ما دوره بعدی برزیل رو 3 بر0 ببریم ولی خواهیم دید که در این سطحی که الان میبینیم نخواهیم بود. مسئولین لطفا رسیدگی کنند؟؟؟؟!!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس