کد خبر 1508772
تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۳
باشگاه پرسپولیس به‌دنبال رقیب جدی برای بیرانوند/ گزینه سرخ‌ها خارجی شد؟

یحیی گل‌محمدی همچنان به‌دنبال این است تا یک گزینه خارجی مناسبی برای رقابت با علیرضا بیرانوند پیدا کند.

به گزارش مشرق، یحیی گل‌محمدی برای اینکه مجبور نشود بازیکنی را از لیست بزرگسالان تیمش خارج کند از باشگاه پرسپولیس خواسته بود همه تلاش خود را برای جذب محمدرضا خالدآبادی انجام دهند.

در این میان تا شب گذشته مسئولان این باشگاه همچنان در تلاش برای برآورده ساختن خواسته یحیی بودند و این درحالی بود که مدیران دو باشگاه استقلال و هوادار برای انتقال خالدآبادی به جمع آبی‌پوشان صبح دیروز به توافق رسیدند.

در این مورد با خبر شدیم یحیی غیر از خالدآبادی گزینه داخلی دیگری را به درویش معرفی نکرده و در این شرایط مجبور است به دروازه‌بان خارجی فکر کند. در این مورد او از ننکا دستیار برزیلی‌اش کمک خواسته و او همچنان به‌دنبال این است تا یک گزینه مناسبی برای رقابت با علیرضا بیرانوند پیدا کند.

ننکا اخیرا یک گلر جوان به یحیی معرفی کرده بود که باید دید او براساس قوانین می‌تواند در ایران بازی کند یا نه. در این مورد قرار شده گزینه مدنظر ننکا به باشگاه پرسپولیس معرفی شود تا آنها قبل از هر اقدامی از سازمان لیگ استعلام بگیرند که آیا می‌تواند در فوتبال ایران بازی کند یا نه.

منبع: روزنامه فرهیختگان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمد IR ۰۹:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
    1 4
    سایت کیسه دل کیسه کش فقط همین
  • IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
    1 2
    کسی دماغ دارتر بیرو پیدانمیکنین! بیرو با دماغش 90درصد توپها را دفع میکنه!!!
  • رضا IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
    3 3
    نیاز به رقیب برای بیرانوند نیست!! اگر پرسپولیس دروازه بان هم نداشته باشد بازهم با وجود باباحمیدشون، آقا مهدی تاج، آقا خداداد افشاریان، آقای قربانزاده و 50 هزار هوادار جام اسنپ را دریافت و در کنار جام نایب قهرمانی در مسابقات 4 جانبه ولایت بایگانی خواهد کرد!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس