سرمربی پیشین استقلال در نقل و انتقال پرسپولیس دخالت دارد؟

تکلیف انتقال دروازه‌بان تیم فوتبال هوادار به پرسپولیس هنوز مشخص نیست.

به گزارش مشرق، محمدرضا خالدآبادی دروازه‌بان فصل گذشته هوادار تهران همچنان در حال مذاکره با استقلال و پرسپولیس برای پیوستن به یکی از این دو تیم در نقل و انتقالات تابستانی است.

دروازه بان تیم فوتبال امید ایران با وجود موافقت نهایی مدیر برنامه‌هایش با باشگاه پرسپولیس نتوانست با این تیم قرارداد خود را نهایی کند. از قرار معلوم باشگاه پرسپولیس قصد داشت توافق با خالدآبادی را هنگام حضور این بازیکن در اردوی تیم امید در ترکیه قطعی و رسانه‌ای کند اما مخالفت محمود فکری سرمربی هوادار دردسرساز شد.

فکری همچنان منتظر جذب دروازه‌بان جدید برای هوادار است و تا زمانی که این اتفاق نیفتد نمی‌خواهد خالدآبادی را از دست بدهد. ضمن اینکه باشگاه پرسپولیس نیز حاضر نیست مبلغ بیش از ۸ میلیارد تومان برای جلب رضایت نامه این بازیکن هزینه کند.

مخالفت فکری با پیوستن خالد آبادی یک روز مانده به عقد قرارداد قطعی با پرسپولیس شایعاتی درباره تلاش سرمربی فعلی هوادار برای پیوستن این دروازه بان به استقلال را مطرح کرده است اما مسئولان باشگاه هوادار ضمن تکذیب این موضوع منتظر بهترین پیشنهاد مالی برای صدور رضایت‌نامه اش هستند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • یاسین IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
    5 12
    از سال ۹۲ بوی سوخته ی دل استقلالی ها هر دو جهان را گرفته ای الله ای رب العالمین به قدرت کن فیکونت قسم می دهم این پرسپولیس و پرسپولیسی های ظالم را به اشد مجازات گرفتار و ذلیل کن
  • بصیر IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
    6 12
    به الله قسم با این حق خوری ها با این بی عدالتی ها با این ظلم و ستم ها با این جنایت ها پرسپولیس تا ابد روی قهرمانی در آسیا را نخواهد دید حتی با صد درصد بهترین بازیکنان دنیا(الله)
    • IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
      3 2
      عمو برو فکر نان کن که خربزه آبه! یک تار موی حسن یزدانی با دریافتی زیر یک میلیارد به تمام بازیکنان نجومی بگیر فوتبال می ارزه! ضمنا از یک آدم مطلع بپرس که قسم بیجا به نام ا... چه عواقب سنگینی داره!
  • مجيد IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
    1 1
    خالد آبادي ميدونه كه بيرو زياد مصدوم ميشه و ميتونه شايد در آسيا خودش نشان بده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس