سیدحسین حسینی

در آستانه شروع دوباره مسابقات لیگ برتر دروازه‌بان فصل گذشته استقلال هنوز تیم جدیدش را تعیین نکرده است!

سرویس ورزش مشرق - با انجام دیدار فینال جام حذفی و شکست استقلال مقابل پرسپولیس در دیدار پایانی، موج عظیمی از انتقادات هواداران تیم آبی پایتخت علیه سید حسین حسینی - کاپیتان و دروازه‌بان اصلی استقلال - به راه افتاد.

انتقادات هواداران

شدت انتقادات ناشی از اشتباهات این دروازه‌بان در طول فصل گذشته - و به زعم هواداران در بازی‌های حساس - تا جایی پیش رفت که خانواده این دروازه‌بان را هم به واکنش وا داشت.

حالا و با گذشت قریب به یک ماه از شروع فصل نقل و انتقالات دروازه‌بان تیم استقلال و رکورددار کلین شیت لیگ برتر هنوز بلاتکلیف و بدون تیم است!

استوری های ضد و نقیض!

حسینی که به تازگی تصویر خودش با پیراهن استقلال را در حال تمرین اختصاصی منتشر کرده بود حدود سه هفته پیش و پس از معرفی جواد نکونام به عنوان سرمربی فصل جدید استقلال با انتشار یک استوری از استقلال و هوادارانش خداحافظی کرد. اما همین دروازه بان چند روز بعد، دوباره استوری گذاشت و نوشت که این کار را به خاطر احترام گذاشتن به نکونام انجام داده است!

یک استقلالی بلاتکلیف‌ترین مهره نقل و انتقالات/ رکورددار فوتبال ایران تیم ندارد!

از همه دروازه بانان خبر بود الا حسینی

در این حد فاصل خیلی‌ها منتظر بودند تا خبر پیوستن حسینی به یک تیم دیگر لیگ برتری را بشنوند اما اخباری که درباره دروازه‌بانان سرشناس لیگ برتر به گوش می‌رسید تنها مختص به سایر دروازه‌بانان سرشناس یا ملی پوش لیگ برتری بود.

از جمله علیرضا حقیقی به تیم هوادار پیوست، شهاب گردان در فولاد ماندگار شد، محمدرضا اخباری پس از جدایی از تراکتور به گل گهر سیرجان رفت، علیرضا بیرانوند پس از ماجراهای حضورش در استقلال در پرسپولیس ماندگار شد، نیازمند در سپاهان ماندنی و در نهایت حسین پورحمیدی پس از یک فصل موفق بازی برای آلومینیوم اراک به تیم تراکتور برگشت تا دروازه‌بان اصلی تیم خمس سرمربی اسپانیایی پرشورها شود.

یک استقلالی بلاتکلیف‌ترین مهره نقل و انتقالات/ رکورددار فوتبال ایران تیم ندارد!

رفته های استقلال برگشتند الا...

در این بین و در شرایطی که خبر جدایی ابوالفضل جلالی و سعید مهری با فسخ قراردادشان منتشر شده بود به نظر می‌رسید تعداد جدا شدگان استقلال در پایان فصل گذشته بیشتر از محبی، قایدی، غلامی و حسینی باشد اما جواد نکونام شخصاً با سعید مهری حرف زد و او را به استقلال برگرداند. همچنین ابوالفضل جلالی پس از صحبت با سرمربی تازه وارد استقلال در این تیم ماندگار شد و در حالی که پیش بینی می‌شد نکونام با حسینی هم صحبت کند تا او نیز بماند فعلاً اخبار منتشر شده از اردوگاه استقلالی‌ها خبر از عدم تمایل نکونام برای همکاری با سید حسین حسینی می‌دهد.

یک استقلالی بلاتکلیف‌ترین مهره نقل و انتقالات/ رکورددار فوتبال ایران تیم ندارد!

بلاتکلیفی گلر جام جهانی رفته

دروازه‌بان جام جهانی رفته استقلالی‌ها که ۷۰ دقیقه مقابل انگلیس و ۹۰ دقیقه در دیدار مقابل ولز طعم بُرد و حضور در بزرگترین آوردگاه فوتبال جهان را هم چشید حالا در سال منتهی به جام ملت‌های آسیا، تیم ندارد! وضعیت غیرمنتظره و عجیبی که قطعاً سید حسین حسینی به سختی آن را تحمل می‌کند یا شاید هم برنامه ای خاص برایش زیر سر دارد.

یادآور می شود؛ با نگاهی به ۱۶ تیم لیگ برتری به وضوح می‌توان دریافت غیر از استقلال که وضعیت دروازه‌بانش برای فصل آینده مشخص نیست تقریباً همه تیم‌های لیگ برتری دروازه‌بان اصلی‌شان را تعیین کرده‌اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 8
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۴
    6 5
    رکود دار گل خورده در یک بازی ملی ، شیش تا
  • IR ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۴
    1 0
    یعنی چی میشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس