کد خبر 1508959
تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۶
افشای قرارداد بیرانوند با پرسپولیس + سند

بررسی قرارداد جدید دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس نشان می‌دهد که او با وجود شایعات فراوان، با عددی در حدود سقف باشگاه پرسپولیس قرارداد امضا کرده است.

به گزارش مشرق، در هفته‌های اخیر که علیرضا بیرانوند قرارداد خود را با پرسپولیس فسخ کرد و مذاکرات جدی با باشگاه استقلال انجام داد، بعد از بازگشت او به پرسپولیس حرف‌ و حدیث‌های زیادی درباره مبلغ قرارداد او مطرح و گفته شد که او رقمی در حدود پیشنهاد باشگاه استقلال دریافت کرده که حاضر شده در پرسپولیس بماند اما حالا ایسنا به بخشی از قرارداد بیرانوند و پرسپولیس دست پیدا کرده که این موضوع را نقض می‌کند.

مدیران باشگاه استقلال به بیرانوند پیشنهاد ۱۰۰ میلیارد تومانی برای دو فصل داده بودند اما بیرانوند این پیشنهاد را رد کرد و در نهایت دوباره قراردادی دو ساله با پرسپولیس به امضا رساند تا در این تیم بماند.

بر همین اساس دستمزد بیرانوند برای فصل ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳، رقم ۱۵ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان ثبت شده که این رقم برای فصل ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ به ۱۹ میلیارد و ۸۷۵ میلیون تومان افزایش پیدا کرده است.

نکته جالب در این میان این است که در قرارداد قبلی بیرانوند و پرسپولیس، برای این دروازه‌بان بند فسخ ۲۵۰ هزار دلاری نوشته شده بود که در قرارداد جدید این بند حذف شده و جدایی بیرانوند در صورت پیشنهاد خارجی و داخلی منوط به دریافت مبلغ مناسب مورد رضایت باشگاه ذکر شده است.

ذکر این نکته ضروری است که تصاویر این قرارداد که در اختیار ایسنا قرار دارد، بلافاصله بعد از امضا ثبت شده و به با توجه به اینکه در آن لحظه در بایگانی باشگاه شماره و ثبت نشده بود، قرارداد فاقد مهر باشگاه است.

افشای قرارداد بیرانوند/ بیرو چقدر از پرسپولیس می‌گیرد؟

افشای قرارداد بیرانوند/ بیرو چقدر از پرسپولیس می‌گیرد؟

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
    4 0
    مردم رو چی فرض کردین ؟ این که اصلا وجه قانونی نداره
  • IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
    4 0
    19 میلیارد پرسپولیس باید بدهد، بقیه اونم همون هوادار متمول که طبیعتا تو این قرارداد نمیاد معلومه که تو قرارداد سقف رعایت میشه، مهم پشت قرارداد هستش
  • IR ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
    4 0
    حرام خوری
  • علی IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
    2 0
    یعنی کسی که میخواد غیر قانونی پولی پرداخت کنه در سند ذکر میکنه؟!!!!
  • IR ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
    1 0
    مشرق جان ممنون از صداقت خبری که داری،فقط با همون خرده 875ملیون دستمزد بیرانوند من میتونم یه خونه اطراف شهر بخرم، چیزی که سالهاست آرزوشو دارم ........
  • هه IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
    0 0
    چند برابر این رقم از کانادا واریز میشه مردم و هوادار رو نادان فرض نکنید
  • IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۵
    0 0
    بگو بخدا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس