کد خبر 1509153
تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۷
نامه تهدیدآمیز پاریسن ژرمن به امباپه لو رفت

روزنامه اکیپ اعلام کرد که رئیس باشگاه پاریسن‌ژرمن بار دیگر به امباپه هشدار داده است که یا قراردادش را تمدید و یا در تابستان تیم را ترک کند اما این بازیکن همچنان اصرار به ماندن بدون تمدید قرارداد دارد.

به گزارش مشرق، کیلیان امباپه به مهم‌ترین موضوع و البته دردسر باشگاه پاری‌سن‌ژرمن تبدیل شده است.

این بازیکن سرشناس یک فصل دیگر با پاری‌سن‌ژرمن قرارداد دارد. باشگاه پاریسی خواستار تمدید قرارداد او است اما این چیزی است که او زیر بار آن نمی‌رود.

ناصر الخلیفی بار دیگر به ام‌باپه هشدار داد که یا قراردادش را در تابستان تمدید کند و یا اینکه تیم بعدی خود را انتخاب کند اما ام‌باپه بازهم با این درخواست مخالفت کرد چرا که او همچنان همان موضع قبل را دارد و میخواهد تا پایان قراردادش در تیم بماند و بعد از آن به عنوان بازیکن آزاد راهی تیم دیگری شود.

الخلیفی، رئیس باشگاه پاری‌سن‌ژرمن پیش از این به صراحت اعلام کرد که اجازه نمی‌دهد که ام‌باپه به صورت رایگان تیم را ترک کند اما ظاهرا این بازیکن اصرار به چنین کاری دارد.

رسانه‌های سرشناس فرانسوی پیش از این هم از زبان ام‌باپه تاکید کردند که حتی اگر در همه بازی‌های پاری‌سن‌ژرمن نیمکت‌نشین شود باز هم تیم را در تابستان ترک نمی‌کند.

پاری سن ژرمن در تابستان سال جاری لوئیس انریکه را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کرد. تیم با این سرمربی اسپانیایی به دنبال تغییرات اساسی برای فصل بعد است و تاکنون ۶ بازیکن جدید جذب کرده است و به نظر می‌رسد که بازهم بازیکن جذب خواهد کرد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس